Gå til innhold

Helvetes katter !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av dem!!! Hver dag må jeg ta opp dritten deres som de etterlater på mitt gress. Hvorfor i helvete bæsjer de ikke ved sitt eget hus? Jævla drittkatter!!

I går så jeg faktisk en katt som stilte seg på mitt plen for å bæsje og da løp jeg ut å tok fatt i skoen min og kastet den mot katten, synd jeg ikke traff den. Men den bæsjet halvveis da... Skulle ønske jeg hadde luftpistol.

Driikatter!!

Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driikatter. Heh, det høres ut som at du har store sinnemestringsproblemer, det tviler jeg på at er særlig sunt for barnet ditt. De kan bli psykopater vet du?

Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Skrevet

Driikatter. Heh, det høres ut som at du har store sinnemestringsproblemer, det tviler jeg på at er særlig sunt for barnet ditt. De kan bli psykopater vet du?Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Ja, pass deg hi! Her får du et godt råd om oppdragelse.

Hva man skal blande barn i, det er helt utrolig!

Skrevet

Driikatter. Heh, det høres ut som at du har store sinnemestringsproblemer, det tviler jeg på at er særlig sunt for barnet ditt. De kan bli psykopater vet du?Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Jah, buhu stakkar mine barn. Du har helt rett.

Nek!

Skrevet

Nek!

Jeg synes oppriktig synd på barna dine hver gang jeg ser dem.

Skrevet

Nek!Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Jeg synes oppriktig synd på barna dine hver gang jeg ser dem.Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Hver gang du ser dem? Eh...?

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på barna dine hver gang jeg ser dem.Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Hver gang du ser dem? Eh...?Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Jepp ;)

Skrevet

Jepp ;)Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Jøss, har jeg barn jeg ikke vet om?!?

Skrevet

Jepp ;)Anonymous poster hash: 1fbc1...ebe

Jøss, har jeg barn jeg ikke vet om?!? Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Heh, prøv deg på den du :D

Skrevet

Nek!

Jeg synes oppriktig synd på barna dine hver gang jeg ser dem.

Jeg synes også synd på barna til HI. Vi har samme katteproblem, og må scanne Hagen for dritt hver dag før vi kan slippe ut ungene i vår egen hage. Har måttet kaste en barnevogn og en del tøy. Hvis folk vil ha kjæledyr, får de skaffe noen som ikke er til trøbbel for alle andre.

Anonymous poster hash: 18dd7...b22

Skrevet

Derfor har vi innekatter. Plager ingen, og da VET vi helt sikkert at det ikke er våre katter naboene syter over.

Anonymous poster hash: 8dee5...bb1

Skrevet

Du høres ikke frisk ut Hi.Hva slags unger har du?Som prater så stygt om levende vesner.Møkka kjerring.Hadde jeg vist hvem du var hadde jeg anmeldt deg for å ønske å påføre dyr lidelser.

Anonymous poster hash: 35eb3...aca
Skrevet

Derfor har vi innekatter. Plager ingen, og da VET vi helt sikkert at det ikke er våre katter naboene syter over.

Nei, plager ingen andre bortsett fra kattene da. Katter er ikke skapt for å være inne i en leilighet.

Anonymous poster hash: 2d2b2...084

Skrevet

Forstår frustrasjonen, men det er allikevel ikke greit å kaste ting etter dem, eller ønske å skyte dem!

Skrevet

Jeg blir gal av dem!!! Hver dag må jeg ta opp dritten deres som de etterlater på mitt gress. Hvorfor i helvete bæsjer de ikke ved sitt eget hus? Jævla drittkatter!!

I går så jeg faktisk en katt som stilte seg på mitt plen for å bæsje og da løp jeg ut å tok fatt i skoen min og kastet den mot katten, synd jeg ikke traff den. Men den bæsjet halvveis da... Skulle ønske jeg hadde luftpistol.

Driikatter!!Anonymous poster hash: a3b35...0ec

De tiltrekkes dritt så da er vel du litt ekstra utsatt da...?

Anonymous poster hash: 6e7b3...7a5

Skrevet

Derfor har vi innekatter. Plager ingen, og da VET vi helt sikkert at det ikke er våre katter naboene syter over.Anonymous poster hash: 8dee5...bb1

Vel, dere plager jo kattene da. De er ikke skapt for å bare være inne!

Skrevet

Jeg kaster grus etter kattene som driter hos oss. Treffer dem ikke, men prøver så godt jeg kan å skremme dem. Ekle krek. Har vannbøtte stående også som brukes om jeg rekker det. Tror jeg skal kjøpe en kraftig vannpistol snart.

Anonymous poster hash: e7d3c...140

Skrevet

Derfor har vi innekatter. Plager ingen, og da VET vi helt sikkert at det ikke er våre katter naboene syter over.Anonymous poster hash: 8dee5...bb1

Du får komme hit å kaste dem ut da, de blånekter nemlig ;) Mulig de vil en tur i hagen på sommeren, men som regel stopper de på verandaen.. Nakenkatten har ingenting ute å gjøre uansett.

Og vi bor i et digert hus, ikke en liten leilighet. Bortsett fra nakenkatten er de tre andre reddet fra gaten, og de har et mye bedre liv enn mange andre katter. 

Skrevet

Jeg kaster grus etter kattene som driter hos oss. Treffer dem ikke, men prøver så godt jeg kan å skremme dem. Ekle krek. Har vannbøtte stående også som brukes om jeg rekker det. Tror jeg skal kjøpe en kraftig vannpistol snart.

Anonymous poster hash: e7d3c...140

Mennesker som deg gjør meg uvel. 

Anonymous poster hash: 2e89f...710

Skrevet

Du får komme hit å kaste dem ut da, de blånekter nemlig ;) Mulig de vil en tur i hagen på sommeren, men som regel stopper de på verandaen.. Nakenkatten har ingenting ute å gjøre uansett.

Og vi bor i et digert hus, ikke en liten leilighet. Bortsett fra nakenkatten er de tre andre reddet fra gaten, og de har et mye bedre liv enn mange andre katter. 

Hehe, alltid like morsomt når folk på forumet tror du vet bedre enn oss som har katter som faktisk ikke vil ut... 

Tør påstå det er hakket verre å tvinge katten ut enn å la den gjøre som den vil...

HI: Ikke skad kattene. Disse har verdi i seg selv, men om du ikke ser det, så tenk på at de har eiere som elsker dem. Vil du ikke ha katter i hagen finnes det midler du kan kjøpe i dyrebutikk, eller du kan gjøre det naturlig med eddik, kaffegrut, etc.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra katter og tenker stygge tanker om de som tvinger de som bor rundt til å forholde seg til dyr de aldri har ønsket seg.

MEN det er ikke kattenes skyld, og jeg kunne ikke tenke meg å gjøre noe som skader dem. De skal ikke lide for at eierene er udugelige.

Skrevet

Dere får tenke hva dere vil om meg. Jeg har en hund og min hund driter ikke på andres sitt eiendom. Mens her har jeg hatt både katter og hunder som har tatt seg fritt fram og bæsjet på min eiendom. Jeg vil ikke skade noen sin katt, hadde jeg villet gjøre det, hadde jeg lagt ut rottegift. Men det gjør jeg ikke. Men de som skaffer seg katt skal faktisk sørge for at de ikke gjør hærverk på andres sitt eiendom.

Her er det mange løse katter at det er helt utrolig.

Skrevet

Dere får tenke hva dere vil om meg. Jeg har en hund og min hund driter ikke på andres sitt eiendom. Mens her har jeg hatt både katter og hunder som har tatt seg fritt fram og bæsjet på min eiendom. Jeg vil ikke skade noen sin katt, hadde jeg villet gjøre det, hadde jeg lagt ut rottegift. Men det gjør jeg ikke. Men de som skaffer seg katt skal faktisk sørge for at de ikke gjør hærverk på andres sitt eiendom.

Her er det mange løse katter at det er helt utrolig.

Igjen, jeg forstår frustrasjonen, men hva mener du katteeiere skal gjøre da? Nekte de å gå ut, ta på de bleie, eller hva? 

Skrevet

Her er det mange løse katter at det er helt utrolig.Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Igjen, jeg forstår frustrasjonen, men hva mener du katteeiere skal gjøre da? Nekte de å gå ut, ta på de bleie, eller hva?

Ikke vet jeg, det er deres problem ikke mitt. Jeg skal ikke måtte ta deres dritt på min eiendom.

Skrevet

Er du like hissig på alle fuglene som driter i hagen din også, HI - vil tro at det totalt sett er et mye større problem!

Ellers er det jo ganske moro egentlig. Katter gjør fra seg der de ikke er ønsket. Bruker man et minutt eller to innimellom på å vise en katt respekt, så respekterer den som regel at den ikke skal gjøre fra seg på din eiendom - bare ikke så mange som har skjønt dette eller som kan det ;)

Uansett hvor mye katter det har vært der jeg har bodd har jeg aldri (!) opplevd at katter har gjort fra seg i hagen eller okkupert vogner, hagemøbler osv. At de har prøvd seg en gang, ja, men da har jeg rolig gitt katten tegn på at det ikke er akseptabelt, og det har de faktisk respektert. Funker som bare rakkern! ;)

En katt er ekstremt god på å merke seg energier, og den møter gjerne folk med den energien folk sender dem.

Anonymous poster hash: 39b80...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...