Gå til innhold

Sint naken biltyv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede.

Anonymous poster hash: 9fd51...2df

Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet.

Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7

Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin.

Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet.

Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine.

Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på.

I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg.

Anonymous poster hash: 83668...347

Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne.

Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det.

Anonymous poster hash: 0a74e...a5b

Hun har også kalt femåringer som ikke hører etter for drittunger og evneveike. Let det frem selv. Er nok en del her inne (inkludert meg) som kunne anmeldt henne for litt av hvert.

Det har jeg ikke gjort. Har heller ikke sagt at uføre er parasitter eller at de ikke burde få barn.

Ikke du, men sug lut. Derfor det er så merkelig at folk blir så sinte på deg, samtidig som de selger sjela si for å forsvare sug lut.

Ah, ser nå dere ikke prata om meg😁 Har ikke fått det med meg at hun har sagt det jeg. Heeeelt sikker på at hun har sagt det? Er jo ofte ting blir ganske feilsitert her inne😉
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt a!

Anonymous poster hash: 27ff5...645

Gjest ♡perla
Skrevet

Hmmm... startet jeg denne tråden for å få i gang drittslenging tro? Skjønte ikke det jeg... Sorry SNB!!

Skrevet

Hmmm... startet jeg denne tråden for å få i gang drittslenging tro? Skjønte ikke det jeg... Sorry SNB!!

Det er sånn det er her inne😉 Velkommen til DIB😛
Skrevet

Stilig! Nå har du også fått din egen forkortelse :)

Mvh,

MTN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...