Gå til innhold

Sint naken biltyv!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Du er tøff!

Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7
Skrevet

Vil også legge til at dette er et artig forum. Sint naken biltyv blir kritisert og hånet for sin ærlighet, mens sug lut har sin egen fanklubb selv om hun sier de samme, om ikke verre ting.

Gjest ♡perla
Skrevet

Tror det er en del misunnelse ute og går... Virker som noen er uenig uansett bare de ser nicket! Nesten sikker på at det ikke er så mange negative kommentarer dersom hun poster som anonym...

Syns det står respekt av dama jeg mtp fortiden! Ærlig er hun også 😊

Skrevet

Jeg digger sint naken biltyv 😊

Anonymous poster hash: ec1d2...8cf

Skrevet

Åh, så søte dere er💕 *smelt*

Skrevet

Helten min :-). Sier det jeg ikke tør selv 😜

Anonymous poster hash: dfa5d...248

Skrevet

👍

Anonymous poster hash: fc144...627

Skrevet

Du tør å si alt jeg ikke tør å si 😃

Anonymous poster hash: dfbd4...1c7

Skrevet

Vil også legge til at dette er et artig forum. Sint naken biltyv blir kritisert og hånet for sin ærlighet, mens sug lut har sin egen fanklubb selv om hun sier de samme, om ikke verre ting.

Ja, skikkelig pussig det der, jeg får jo aldri kritikk, mens biltyven fungerer som reservejesus og helt ydmykt bærer forumets vrede på sine skuldre.

Skrevet

Der fikk du og fanklubb biltyven! Jeg vil også være med :D

Skrevet

Hæ? Fanklub for hva da?

Anonymous poster hash: 27ff5...645

Skrevet

Sååå uenig som det kan få blitt. Sug lut har myye ironi i sine svar og et snev av sarkasme. men dessverre ikke mange som ser dette...eller skjønner.

sint naken biltyv er bare direkte usympatisk i mange innlegg selv om hun innimellom kan være grei...på en god dag!

Anonymous poster hash: 96014...788

Skrevet

Liker godt begge to jeg. Liker begges ærlighet.

Anonymous poster hash: 4370c...f7a

Skrevet

Jeg liker dem begge to, jeg!

Men så liker jeg Ari Behn og Dr.Yppert også..

Anonymous poster hash: f5552...704

Skrevet

Sååå uenig som det kan få blitt. Sug lut har myye ironi i sine svar og et snev av sarkasme. men dessverre ikke mange som ser dette...eller skjønner.

sint naken biltyv er bare direkte usympatisk i mange innlegg selv om hun innimellom kan være grei...på en god dag!

Anonymous poster hash: 96014...788

Å se der! Så fint å synke ned på det nivået :) Neida, man kan selvfølgelig ikke mislike sug lut uten å være mindre intelligent. Det sier seg jo selv.

Skrevet

Ja, skikkelig pussig det der, jeg får jo aldri kritikk, mens biltyven fungerer som reservejesus og helt ydmykt bærer forumets vrede på sine skuldre.

sint naken biltyv har iallefall baller til å stå for det hun sier, og ikke bare overlate fanklubben til å svare for seg.

Skrevet

sint naken biltyv har iallefall baller til å stå for det hun sier, og ikke bare overlate fanklubben til å svare for seg.

Er du full eller blind?

Skrevet

Og det at hun har vaert langt nede gjoer ikke at jeg ser ned paa henne, i hvertfall. Jeg tenker at hun har erfart mye, vet hvem hun er og at livet er for kort til aa sparke smaasteoin og gaa rundt groeten.

Vi er nok mange som liker henne her inne.

Anonymous poster hash: 477e5...2df
Skrevet

Er du full eller blind?

Heey! Hvorfor velge! BilndFull her, takk! :-)

Anonymous poster hash: 477e5...2df

Skrevet

Er du full eller blind?

Ingen av delene, men du lager vel dine egne teorier og meninger rundt det også.

Skrevet

Respekterer henne for hennes ærlige meninger , men jeg skulle virkelig ønske at hun valgte å formulere seg annerledes en gang i blant. 
Er der mye av kritikken kommer fra. Det er nok mange som innerst inne er enige med henne (som ikke tør å si det selv), men som ender opp med å avsky svarene hennes, rett og slett på grunn av formuleringen. 

Skrevet

Syns hun er frekk ofte, er vel ordvalget ja. Men er ofte ikke det jeg tenker nei

Anonymous poster hash: fa81f...138

Skrevet

Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt*

Skrevet

Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt*

Jeg har alltid respekt for andre sine meninger så lenge de er høflige og viser respekt tilbake.

Anonymous poster hash: fa81f...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...