Katteskinnet Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt* Jeg har alltid respekt for andre sine meninger så lenge de er høflige og viser respekt tilbake. Anonymous poster hash: fa81f...138 Ja, alltid et pluss det
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #27 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt* Det er kanskje ikke alle som gidder forholde seg til at noen må ha alt inn med dråpeteller? Anonymous poster hash: 0a74e...a5b
Katteskinnet Skrevet 29. november 2014 #28 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt* Det er kanskje ikke alle som gidder forholde seg til at noen må ha alt inn med dråpeteller? Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Nei, sikkert ikke, men om man sier noe provoserende, nekter å svare på hva man mener, for deretter å klage over at folk ikke forstår så mister jeg både interesse og respekt. Slikt er bare så utrolig lite spennende. Minner meg om småjenter som er ute etter å lage drama. Kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #29 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt* Det er kanskje ikke alle som gidder forholde seg til at noen må ha alt inn med dråpeteller? Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Nei, sikkert ikke, men om man sier noe provoserende, nekter å svare på hva man mener, for deretter å klage over at folk ikke forstår så mister jeg både interesse og respekt. Slikt er bare så utrolig lite spennende. Minner meg om småjenter som er ute etter å lage drama. Kjedelig. Bare glem det. sug lut slenger dritt om alle, og lar fanklubben sin forsvare seg. Det er patetisk, men det er slik det er her inne. At hun kaller folk som ikke jobber parasitter uten å vite bakgrunnen er bare toppen av kransekaken. Hun gir aldri noen begrunnelse heller, bare gulper ut galle til alle og forsvinner så småhønsa kan forsvare seg. Hun er jo så tøff, må vite! Anonymous poster hash: 0e125...bee
Katteskinnet Skrevet 29. november 2014 #30 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke alltid enig med sint naken biltyv, men jeg respekterer og beundrer det at hun alltid står for det hun sier, og er villig til å forklare meningene sine om noen spør. Det er det ikke alle som gjør, for å si det slik... *Kremt* Det er kanskje ikke alle som gidder forholde seg til at noen må ha alt inn med dråpeteller? Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Nei, sikkert ikke, men om man sier noe provoserende, nekter å svare på hva man mener, for deretter å klage over at folk ikke forstår så mister jeg både interesse og respekt. Slikt er bare så utrolig lite spennende. Minner meg om småjenter som er ute etter å lage drama. Kjedelig. Bare glem det. sug lut slenger dritt om alle, og lar fanklubben sin forsvare seg. Det er patetisk, men det er slik det er her inne. At hun kaller folk som ikke jobber parasitter uten å vite bakgrunnen er bare toppen av kransekaken. Hun gir aldri noen begrunnelse heller, bare gulper ut galle til alle og forsvinner så småhønsa kan forsvare seg. Hun er jo så tøff, må vite! Anonymous poster hash: 0e125...bee Har sluttet å la meg forundre over dobbeltmoralen her inne egentlig. Og stiller man spørsmål så er man visst evneveik. Men, men! Underholdende å se at ungdomsskolementaliteten aldri forsvinner
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #31 Skrevet 29. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #32 Skrevet 29. november 2014 Jeg respekterer at folk har meninger og uttrykker dem. Jeg synes imidlertid det er bedre når man er sikker på at man kjenner fakta før man dømmer noe nord og ned og jeg har mer respekt for dem som skjønner at ikke alle er som dem selv. Der synes jeg nok biltyven bommer rett som det er. Anonymous poster hash: f38a4...7dd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #33 Skrevet 29. november 2014 Jeg misliker sint naken biltyv fordi hun er direkte slem mot folk. Hun må fader ikke tro at alle elsker stygghetene hennes, spesielt ikke de gangene hun arrogant sparker de som ligger nede mens hun selv har en herlig bakgrunn som narkis som plutselig liksom gjør henne perfekt i egne øyne. Anonymous poster hash: 584c9...abe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #34 Skrevet 29. november 2014 Er det "tøft" og "brutalt ærlig" å gjøre narr av et barns navn? Eller latterliggjøre spørsmål fra mennesker i en fortvilt situasjon? Moralisere over et glass vin (når hun selv har vørt heroinmisbruker)? Anonymous poster hash: 710b0...ad1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #35 Skrevet 30. november 2014 Jeg misliker sint naken biltyv fordi hun er direkte slem mot folk. Hun må fader ikke tro at alle elsker stygghetene hennes, spesielt ikke de gangene hun arrogant sparker de som ligger nede mens hun selv har en herlig bakgrunn som narkis som plutselig liksom gjør henne perfekt i egne øyne. Anonymous poster hash: 584c9...abe Hun ond tvers gjennom. Anonymous poster hash: 6ae6e...236
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Jeg misliker sint naken biltyv fordi hun er direkte slem mot folk. Hun må fader ikke tro at alle elsker stygghetene hennes, spesielt ikke de gangene hun arrogant sparker de som ligger nede mens hun selv har en herlig bakgrunn som narkis som plutselig liksom gjør henne perfekt i egne øyne. Anonymous poster hash: 584c9...abe Hun ond tvers gjennom. Anonymous poster hash: 6ae6e...236 Hun ER og blir tvers gjennom. Anonymous poster hash: 6ae6e...236
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #37 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #38 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347
Sint naken biltyv Skrevet 30. november 2014 #39 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Skrev faktisk et svar til deg. Men sletta det for jeg orker faktisk ikke begynne å diskutere med deg. Men kan jo fortelle at du ikke trenger å være bekymret for barna mine
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #40 Skrevet 30. november 2014 Hva er egentlig poenget med å diskutere enkeltpersoner her inne? Det må jo kun være for å kunne lire av seg eder og galle? Anonymous poster hash: 27ff5...645
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #41 Skrevet 30. november 2014 Er ikke rart det er mange frekke kvinnfolk ute og går, hvis det er biltyven folk respekterer og ser opp til.... Anonymous poster hash: 59116...e7c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #42 Skrevet 30. november 2014 Sint naken biltyv er eier ikke empati og er direkte grusom mot enkeltpersoner her inne som befinner seg i en vanskelig situasjon. Det har Ikke noe med ærlighet å gjøre. Trist og skremmende at barna hennes mest trolig lærer disse holdningene. Anonymous poster hash: 96014...788
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #43 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #44 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 0a74e...a5b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #45 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Hun har også kalt femåringer som ikke hører etter for drittunger og evneveike. Let det frem selv. Er nok en del her inne (inkludert meg) som kunne anmeldt henne for litt av hvert. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #46 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Hun har også kalt femåringer som ikke hører etter for drittunger og evneveike. Let det frem selv. Er nok en del her inne (inkludert meg) som kunne anmeldt henne for litt av hvert. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Etter min mening så burde hun ha blitt kastet ut av forumet! Hun kan ikke ha det så bra med seg selv, når hun er så ekkel mot andre, må være eneste måten hun føler seg bra på, ved å være ekkel med andre! Kan vedde på at hun har personlighetsforstylse, og psykiske problemer! Anonymous poster hash: 6ae6e...236
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #47 Skrevet 30. november 2014 Åh, så søte dere er💕 *smelt* Du burde smelte i en OVN! Fordi du er så ekkel med andre. Anonymous poster hash: 6ae6e...236
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #48 Skrevet 30. november 2014 Åh, så søte dere er *smelt* Du burde smelte i en OVN! Fordi du er så ekkel med andre. Anonymous poster hash: 6ae6e...236 Her er vi altså på småskolenivå.... Ikke rart barn mobber når de får det inn med teskje hjemmefra. Anonymous poster hash: e889c...808
Sint naken biltyv Skrevet 30. november 2014 #49 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Hun har også kalt femåringer som ikke hører etter for drittunger og evneveike. Let det frem selv. Er nok en del her inne (inkludert meg) som kunne anmeldt henne for litt av hvert. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det har jeg ikke gjort. Har heller ikke sagt at uføre er parasitter eller at de ikke burde få barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #50 Skrevet 30. november 2014 Poenget var vel at Sug Lut nettopp visste bakgrunnen til HI i den tråden du referer til. Hun visste at det ikke var snakk om uføretrygdede. Anonymous poster hash: 9fd51...2df Så du mener hun har magiske evner? Alt hun visste var at HI ikke jobbet. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Dei av oss som har vært her en stund har stiftet bekjentskap med hi i den tråden ganske mange gonger. Ho fremstår som lite reflektert og er nok vokst opp med mye penger og lite kjærlighet og nå når ho har fått eigen familie går hun til motsatt ytterlighet. Hun blåser i resten av samfunnet så lenge ho og hennar nærare får bu i boblen sin. Man trenger ikkje vær magiker for å kjenne henne igjen, det held å være over snittet mykje på forumet. Og når det gjeld biltyven - vel, eg syns 71181093ikkje det er det minste modig å tråkke på andre for å prøve å øke eigen sjølvføling. Det er oppskriften på en mobbet og eg er bekymra for kva slags signale ho gir til borna sine. Til å ha vært på samfunnets skyggeside er ho svært lite empatisk. Men man blir kanskje sånn av det livet. Eg trur eigentleg det er ganske synd på henne, men det forsvarer ikke måten ho tillet seg å behandla andre på. I staden for modig vil et heller si feig og ynkeleg. Anonymous poster hash: 83668...347 Man kan ikke helt hva det fint med seg selv når man til stadighet snakker om hvordan uføre er parasitter, ikke bør få barn, etc. Men selvfølgelig! sug lut er alltid unntaket her inne. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det er ikke noe som sies "til stadighet" og bevisbyrden ligger på deg her - du har vel belegg for at vedkommende har kalt uføre "parasitter"? For om du ikke kommer fram med link til innlegg hvor nøyaktig det sies kan du se fram til injuriesøksmål. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 0a74e...a5b Hun har også kalt femåringer som ikke hører etter for drittunger og evneveike. Let det frem selv. Er nok en del her inne (inkludert meg) som kunne anmeldt henne for litt av hvert. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7 Det har jeg ikke gjort. Har heller ikke sagt at uføre er parasitter eller at de ikke burde få barn. Ikke du, men sug lut. Derfor det er så merkelig at folk blir så sinte på deg, samtidig som de selger sjela si for å forsvare sug lut. Anonymous poster hash: 3ea4f...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå