Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #76 Skrevet 28. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Stygt sagt? Ja, men det er jo sant! Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Nei. Det er ikke sant. Det er en utspekulert måte å "treffe" andre på der man regner med det rammer. HI, jeg hadde morkakeblødninger i to av tre svangerskap. Og det er faktisk ikke så lett å løsne et foster som har festet seg. Bl a hadde legene slutta å beordre folk i seng da jeg skulle ha nr 3, og opplevde samme blødninger som med nr 1. Legen sa det ikke kunne dokumenteres at stillesitting hjalp. (Filmene med folk som aborterer bare de snubler er ikke helt realistiske.) Gjør som legen sier fra nå av. Du merker om noe er alvorlig galt. Det er ikke sant? Hvorfor i all verden sier du det. Det er jo fakta."Ikke ha sex, det kan skade babyen din." "Jo, det gjør jeg uansett, fordi jeg har lyst!" Anonymous poster hash: e67d6...f13 "om det går galt er det kanskje til det beste for barnet." - det står for hennes regning og er en MENING. Ikke et FAKTUM. To forskjellige ting. Man trenger ikke skrive som om man får betalt for å plage og såre folk. Man skulle tro det. Dette er ett forum der det er fullt av damer som påstår de er mødre men eier ikke høflighet for andre mennesker! SKAM! Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå