Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #51 Skrevet 26. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Noen ganger er sannheten stygg. Det ER jo sant. HI visste at det kunne være skadelig, men satte sine behov foran barnets liv. Det er jo ikke akkurat noe særlig bra gjort, men klart det svir når noen sier den stygge sannheten rett ut uten å pakke den inn i rosa drømmepapir (som disse sidene florer av). Anonymous poster hash: 4593e...ad6 Så det er sant at det beste er at barnet ikke blir født i det hele tatt fordi mor har gjort EN dum ting? Hva med alle mødre som røyker, drikker vin osv i svangerskapet? Er det også det beste for barnet hvis de mister? Anonymous poster hash: 9b531...f0d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #52 Skrevet 26. november 2014 Jøss, så du turde hard jukking på livmortappen når du har fått beskjed om å holde deg unna? Tror du helsepersonell sier sånt fordi det er standard å si det?Anonymous poster hash: 4e500...1f1 Tingen er at på 2 kontroll så hadde den allerede flyttet seg litt, og pluss jeg har ikke noe blødninger lenger! Derfor tenkte jeg det går greit med sex!Jeg har spurt om jeg kan få noen råd og om jeg burde bekymre meg - spurte ikke om å få stygge meld som dere skrive at om det går galt med barnet så er det bare bra Anonymous poster hash: 599d1...59e Ikke hør på idiotene som har svart deg her! Jeg fikk høre fra min dyktige gynekolog at å ha sex kunne føre til blødninger men var ikke farlig. Du kan ikke skade babyen din ved sex! <3 Anonymous poster hash: bb85b...059 Jeg har jo også hørt at man ikke kan skade babyen ved sex når man er gravid, men det er så mange som sier forskjellige ting. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Luksusdyret Skrevet 26. november 2014 #53 Skrevet 26. november 2014 Du kan ikke skade babyen fysisk men du kan sette igang fødsel ved sex. Les deg opp! Anonymous poster hash: 7628c...e22 Haha, da hadde alle gravide hatt sexforbud hele svangerskapet. Å sette i gang fødsel ved sex er mulig kun hvis man er moden og spermen påvirker livmorhalsen. Er du ikke moden, kan du ha så mye sex som du vil uten at fødselen starter. En annen ting er jo hvis man blør, har risiko for morkakeløsning eller 3 cm åpning i uke 20.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #54 Skrevet 26. november 2014 Så...du får beskjed om å ikke ha sex, og du velger å ha sex 4 ganger på en dag? Enten er du et troll, eller så er du den mest egoistiske og dumme jentungen her inne Anonymous poster hash: 0ff26...512
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #55 Skrevet 26. november 2014 Så...du får beskjed om å ikke ha sex, og du velger å ha sex 4 ganger på en dag? Enten er du et troll, eller så er du den mest egoistiske og dumme jentungen her inne Anonymous poster hash: 0ff26...512 Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om hva du skriver. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #56 Skrevet 26. november 2014 Så...du får beskjed om å ikke ha sex, og du velger å ha sex 4 ganger på en dag? Enten er du et troll, eller så er du den mest egoistiske og dumme jentungen her inne Anonymous poster hash: 0ff26...512 Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om hva du skriver. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #57 Skrevet 26. november 2014 Du trenger ikke bry deg om hva hun sier men du må nesten tåle høre det når du tar ett slik valg, ja om du har foranliggende morkake og blødning i uke 17 kan du sette igang fødsel. Blir du anbefalt å avstå til de vet hva det kommer av/ blødning roer seg/ morkaken flytter seg opp så venter du. Hadde selv foranliggende og fikk samme beskjed som deg . Avsto den stunden selvfølgelig til vi visste det var sikkert igjen. Herregud jentunge du skal bli mor og må sette baby før deg selv. Anonymous poster hash: 7628c...e22
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #58 Skrevet 26. november 2014 Du trenger ikke bry deg om hva hun sier men du må nesten tåle høre det når du tar ett slik valg, ja om du har foranliggende morkake og blødning i uke 17 kan du sette igang fødsel. Blir du anbefalt å avstå til de vet hva det kommer av/ blødning roer seg/ morkaken flytter seg opp så venter du. Hadde selv foranliggende og fikk samme beskjed som deg . Avsto den stunden selvfølgelig til vi visste det var sikkert igjen. Herregud jentunge du skal bli mor og må sette baby før deg selv. Anonymous poster hash: 7628c...e22 Jeg har ikke hatt blødning i uke 17, hvis du har lest gjennom innleggene hva jeg har opplyst her. Jeg hadde blødning ca i uke 14, blødde tre dager så gikk det over. Var på etterkontroll og da hadde morkaken flyttet deg allerede en del. Og er opplyst om hvorfor jeg hadde blødning i uke 14. På etterkontroll så sa hun aldri at jeg måtte holde meg unna sex! Det var på kontrollen jeg var når jeg hadde blødninger. Og har ikke blødd siden da! Jeg har skrevet at trenger råd ikke moralpreken, det handler ikke om hva jeg tåler å ikke tåler. Poenget er at når folk skal være så frekke så orker jeg ikke å bry meg! Jeg har også skrevet at å ha sex i dette tilfellet som meg var ikke så lurt - men at jeg har gjort det og trenger råd! Og da hjelper det lite at folk skal svare meg på noe helt annet enn det de burde kanskje Svare på. Hadde også vært en annen sak om jeg innså min egen feil. Ingen perfekte! Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #59 Skrevet 26. november 2014 Du trenger ikke bry deg om hva hun sier men du må nesten tåle høre det når du tar ett slik valg, ja om du har foranliggende morkake og blødning i uke 17 kan du sette igang fødsel. Blir du anbefalt å avstå til de vet hva det kommer av/ blødning roer seg/ morkaken flytter seg opp så venter du. Hadde selv foranliggende og fikk samme beskjed som deg . Avsto den stunden selvfølgelig til vi visste det var sikkert igjen. Herregud jentunge du skal bli mor og må sette baby før deg selv. Anonymous poster hash: 7628c...e22 Jeg har ikke hatt blødning i uke 17, hvis du har lest gjennom innleggene hva jeg har opplyst her. Jeg hadde blødning ca i uke 14, blødde tre dager så gikk det over. Var på etterkontroll og da hadde morkaken flyttet deg allerede en del. Og er opplyst om hvorfor jeg hadde blødning i uke 14. På etterkontroll så sa hun aldri at jeg måtte holde meg unna sex! Det var på kontrollen jeg var når jeg hadde blødninger. Og har ikke blødd siden da! Jeg har skrevet at trenger råd ikke moralpreken, det handler ikke om hva jeg tåler å ikke tåler. Poenget er at når folk skal være så frekke så orker jeg ikke å bry meg! Jeg har også skrevet at å ha sex i dette tilfellet som meg var ikke så lurt - men at jeg har gjort det og trenger råd! Og da hjelper det lite at folk skal svare meg på noe helt annet enn det de burde kanskje Svare på. Hadde også vært en annen sak om jeg innså min egen feil. Ingen perfekte! Anonymous poster hash: 599d1...59e Skulle stå at det hadde vært en Anne sak om jeg IKKE innså mine feil. Og lengre opp så skal det stå at jeg fikk KUNN beskjed om avstå fra sex når jeg var på sykehuset med blødningene jeg hadde! De sa ingenting om det på etterkontrollen. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #60 Skrevet 26. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Stygt sagt? Ja, men det er jo sant! Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Nei. Det er ikke sant. Det er en utspekulert måte å "treffe" andre på der man regner med det rammer. HI, jeg hadde morkakeblødninger i to av tre svangerskap. Og det er faktisk ikke så lett å løsne et foster som har festet seg. Bl a hadde legene slutta å beordre folk i seng da jeg skulle ha nr 3, og opplevde samme blødninger som med nr 1. Legen sa det ikke kunne dokumenteres at stillesitting hjalp. (Filmene med folk som aborterer bare de snubler er ikke helt realistiske.) Gjør som legen sier fra nå av. Du merker om noe er alvorlig galt. Det er ikke sant? Hvorfor i all verden sier du det. Det er jo fakta. "Ikke ha sex, det kan skade babyen din." "Jo, det gjør jeg uansett, fordi jeg har lyst!" Anonymous poster hash: e67d6...f13
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #61 Skrevet 26. november 2014 Altså, gjort er gjort! Det går sikkert bra HI. Men en ting skjønner jeg ikke... 4 ganger på 1 dag? Husket du ikke hva legen hadde sagt til deg før du hadde hatt sex 4 ganger iløpet av 1 dag???! Hmmm... Det er noe med skrivemåten din som sier meg at du kanskje ikke er så gammel? Anonymous poster hash: 35362...d7e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #62 Skrevet 26. november 2014 Altså, gjort er gjort! Det går sikkert bra HI. Men en ting skjønner jeg ikke... 4 ganger på 1 dag? Husket du ikke hva legen hadde sagt til deg før du hadde hatt sex 4 ganger iløpet av 1 dag???! Hmmm... Det er noe med skrivemåten din som sier meg at du kanskje ikke er så gammel? Anonymous poster hash: 35362...d7e Jeg er vel kanskje ung og uerfaren på visse punkter! Jeg innrømmer mine feil, jo jeg husker jo hva legen sa... Men jeg fulgte ikke rådene til legen og derfor havnet jeg i senga 4 ganger på 1 dag. Han er i militæret og hadde ikke sett han på lenge... Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #63 Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde kanskje forstått deg om det var snakk om én gang... Men 4??? Tenkte du ikke på hva legens råd var en eneste gang i løpet av disse fire samleiene? Og hva med kjæresten din - visste han ikke at du hadde fått beskjed om å unngå sex? Hvis ikke - tror du han hadde villet ha sex hvis han hadde visst at det potensielt kan skade babyen deres? Du virker veldig egoistisk og umoden. Anonymous poster hash: 8f4e0...f59
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #64 Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde kanskje forstått deg om det var snakk om én gang... Men 4??? Tenkte du ikke på hva legens råd var en eneste gang i løpet av disse fire samleiene? Og hva med kjæresten din - visste han ikke at du hadde fått beskjed om å unngå sex? Hvis ikke - tror du han hadde villet ha sex hvis han hadde visst at det potensielt kan skade babyen deres? Du virker veldig egoistisk og umoden. Anonymous poster hash: 8f4e0...f59 Jeg visste ikke konsekvensene av det, for da hadde jeg ikke gjort det. Og det gjorde han heller ikke! Du får lov å ha din mening. Er ikke så veldig gira på å diskutere dette mer, dere får gjerne skrive med hverandre. Men jeg melder meg ut av hele tema her. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #65 Skrevet 26. november 2014 Du må være j*** dum og meget ung? Hjelpes meg til jentunge. Anonymous poster hash: 673fe...fd8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #66 Skrevet 26. november 2014 Huff.... blir feil når barn får barn selv..... Anonymous poster hash: 8f250...0cc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #67 Skrevet 26. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Noen ganger er sannheten stygg. Det ER jo sant. HI visste at det kunne være skadelig, men satte sine behov foran barnets liv. Det er jo ikke akkurat noe særlig bra gjort, men klart det svir når noen sier den stygge sannheten rett ut uten å pakke den inn i rosa drømmepapir (som disse sidene florer av). Anonymous poster hash: 4593e...ad6 syns i grunn disse sidene florerer av å være stygg mot hverandre! Anonymous poster hash: 260f8...85e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. november 2014 #68 Skrevet 26. november 2014 Du må være j*** dum og meget ung? Hjelpes meg til jentunge. Anonymous poster hash: 673fe...fd8 Hun er ihvertfall voksen nok til ikke å kalle andre mennesker slike ting!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #69 Skrevet 26. november 2014 Ettersom du ikke har bløff i dag eller i går slapp du nok unna med skrekken. Ta det rolig ett par dager til for å være sikker. Dere som slenger dritt her inne: tror HI har fått med seg at det var dumt nå. Ro dere ned.Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Tenker også sånn. At det har heldigvis gått bra, siden jeg ikke fikk noe blødninger igår etter sex og idag heller fram til nå. Jeg blir faktisk veldig lei meg, pga av det mange skriver her! Anonymous poster hash: 599d1...59e Det folk skriver her har ingen forankring i virkeligheten! Man kan IKKE sette i gang fødsel ved sex før du er fødeklar (uke 37) og man kan IKKE skade babyen ved å ha sex. Gynekologen min (Nils Farnes, en veldig dyktig mann) i tillegg til alt jeg har lest av artikler på Internett sier at den eneste grunnen til å være forsiktig med sex når man har lavtliggende morkake er for å unngå blødninger, selv om disse ikke er farlige. Les heller seriøse artikler om temaet enn å høre på folk her som sprer myter og usannheter og prøver å stresse deg! Igjen, babyen i magen min har det strålende til tross for blødninger og lav morkake tidligere i svangerskapet. Anonymous poster hash: bb85b...059
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #70 Skrevet 26. november 2014 Ettersom du ikke har bløff i dag eller i går slapp du nok unna med skrekken. Ta det rolig ett par dager til for å være sikker. Dere som slenger dritt her inne: tror HI har fått med seg at det var dumt nå. Ro dere ned.Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Tenker også sånn. At det har heldigvis gått bra, siden jeg ikke fikk noe blødninger igår etter sex og idag heller fram til nå.Jeg blir faktisk veldig lei meg, pga av det mange skriver her! Anonymous poster hash: 599d1...59e Det folk skriver her har ingen forankring i virkeligheten! Man kan IKKE sette i gang fødsel ved sex før du er fødeklar (uke 37) og man kan IKKE skade babyen ved å ha sex. Gynekologen min (Nils Farnes, en veldig dyktig mann) i tillegg til alt jeg har lest av artikler på Internett sier at den eneste grunnen til å være forsiktig med sex når man har lavtliggende morkake er for å unngå blødninger, selv om disse ikke er farlige. Les heller seriøse artikler om temaet enn å høre på folk her som sprer myter og usannheter og prøver å stresse deg! Igjen, babyen i magen min har det strålende til tross for blødninger og lav morkake tidligere i svangerskapet. Anonymous poster hash: bb85b...059 Tusen hjertelig takk for ett seriøst svar, setter veldig stor pris på det.... Jeg angrer sikkilig på at jeg spurte om råd her, og jeg ble så lei meg at faktisk gråt tidligere idag.! Sier ikke dette for å få sympati, men jeg håper kanskje noen av damene her lærer at man kan faktisk ikke være så uhøflig selv om dere sitter bak en skjerm å man kan ikke se ansiktet deres! Følte ett øyblikk dette som mobbing eller at jeg har gjort noe kriminelt. Spesielt når hun ene skriver at *om jeg mister barnet så er det for barnets beste* Takk for ett seriøst svar uansett! Anonymous poster hash: 599d1...59e
FrkKværner Skrevet 26. november 2014 #71 Skrevet 26. november 2014 (endret) Kjenner jeg blir helt sjokkert av enkelte svar HI har fått her inne. "Om hun mister barnet er det til barnets beste". Fy faen så umenneskelige og frekke enkelte er. Dere gjemmer dere bak anonymknappen å spyr ut slike useriøse og stygge kommentarer. Hårreisende å lese og samtidig vite at flertallet av dere trolig er mødre. Dere ser vel at HI har forstått alvoret nå gjør dere ikke? Hvor mange ganger må hun si det?! Ingen tvil om at HI elsker dette barnet men at hun ikke forstå hva som KAN skje ved sex. Det tror jeg hun gjør nå. Hi. Jeg har samme problem som deg, eller hadde. Har tatt ny ultralyd nå å fikk vite at morkaken har flyttet seg. Høres ut som om du har delvis forliggende morkake ettersom den allerede har begynt å flytte seg å du er så "kort" på vei. Unngå sex fremover til du har fått bekreftet at dette er greit fra legene. Du har ikke blødd noe etter sex denne gangen så det er supert. Sender deg en stor klem. Vet det sikkert er lettere sagt enn gjort men prøv å se forbi noen av de stygge kommentarene her inne. Endret 26. november 2014 av FrkKværner
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #72 Skrevet 26. november 2014 Men ja hun er jo ung da. Barnefar er i militæret ... Kåt ung 19 åring klart man må ha sex 4 ganger på en dag da selv om det kan være litt farlig. Anonymous poster hash: 7628c...e22
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #73 Skrevet 26. november 2014 Men ja hun er jo ung da. Barnefar er i militæret ... Kåt ung 19 åring klart man må ha sex 4 ganger på en dag da selv om det kan være litt farlig. Anonymous poster hash: 7628c...e22 Jøss, det vet du tydlighvis alt om? Vet ikke hva ungt er for deg jeg men barnefar er ikke 19 og jeg har aldri skrevet at jeg er 19 heller:) Men yngre enn deg er jeg i alle fall:) (virker det som) Hva med at du kanskje går å strikker litt? Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #74 Skrevet 26. november 2014 Kjenner jeg blir helt sjokkert av enkelte svar HI har fått her inne. "Om hun mister barnet er det til barnets beste". Fy faen så umenneskelige og frekke enkelte er. Dere gjemmer dere bak anonymknappen å spyr ut slike useriøse og stygge kommentarer. Hårreisende å lese og samtidig vite at flertallet av dere trolig er mødre. Dere ser vel at HI har forstått alvoret nå gjør dere ikke? Hvor mange ganger må hun si det?! Ingen tvil om at HI elsker dette barnet men at hun ikke forstå hva som KAN skje ved sex. Det tror jeg hun gjør nå. Hi. Jeg har samme problem som deg, eller hadde. Har tatt ny ultralyd nå å fikk vite at morkaken har flyttet seg. Høres ut som om du har delvis forliggende morkake ettersom den allerede har begynt å flytte seg å du er så "kort" på vei. Unngå sex fremover til du har fått bekreftet at dette er greit fra legene. Du har ikke blødd noe etter sex denne gangen så det er supert. Sender deg en stor klem. Vet det sikkert er lettere sagt enn gjort men prøv å se forbi noen av de stygge kommentarene her inne. Takk for støtten <3 klem til deg også Anonymous poster hash: 599d1...59e
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #75 Skrevet 28. november 2014 (endret) Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Stygt sagt? Ja, men det er jo sant! Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Nei. Det er ikke sant. Det er en utspekulert måte å "treffe" andre på der man regner med det rammer. HI, jeg hadde morkakeblødninger i to av tre svangerskap. Og det er faktisk ikke så lett å løsne et foster som har festet seg. Bl a hadde legene slutta å beordre folk i seng da jeg skulle ha nr 3, og opplevde samme blødninger som med nr 1. Legen sa det ikke kunne dokumenteres at stillesitting hjalp. (Filmene med folk som aborterer bare de snubler er ikke helt realistiske.) Gjør som legen sier fra nå av. Du merker om noe er alvorlig galt. Det er ikke sant? Hvorfor i all verden sier du det. Det er jo fakta."Ikke ha sex, det kan skade babyen din." "Jo, det gjør jeg uansett, fordi jeg har lyst!" Anonymous poster hash: e67d6...f13 "om det går galt er det kanskje til det beste for barnet." - det står for hennes regning og er en MENING. Ikke et FAKTUM. To forskjellige ting. Man trenger ikke skrive som om man får betalt for å plage og såre folk. Endret 28. november 2014 av Pashla&pashlingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå