Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg har i mitt svangerskap hatt litt blødninger for ca 3-4 uker siden. Trodde j mistet, men på sykehuset så fant de ut at jeg har en morkake som ligger foran livmoråpninge ( der barnet skal ut, ca 2cm sa hun) fikk beskjed om å sykemelde meg ikke løfte tungt, ikke ha sex ikke stresse osv. Så dro jeg på kontroll 2 uker senere og da var det bare 1 cm og hun sa morkaken ligger på bakre vegg så det er bare litt som ligger ved åpningen. Jeg har ikke hatt noe blødninger siden da! Min største tabbe og bekymring er at; jeg hadde sex idag med kjæresten min 4 ganger, og det var ikke akkurat kos.. Har jeg gjort noe galt selv om at jeg fikk beskjed om å holde meg unna sex? Bør jeg bekymre meg? Har ikke hatt sex en eneste gang siden jeg fant ut dette med morkaken, og hadde heller ikke noe særlig sex før det heller! Men idag så klarte vi ikke å holde oss unna hverandre! Jeg gråter og er veldig bekymret på at jeg har skadet barnet mitt eller noe skal gå galt med morkaken osv.. Noen som har noen råd og erfaringer?? Takk. Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Du får bare vente og se. Ikke så lurt å ha sex når legen har sagt du ikke burde ha det nå. Anonymous poster hash: 1d390...23f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Det synes jeg ikke var noe hyggelig sagt! Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Jøss, så du turde hard jukking på livmortappen når du har fått beskjed om å holde deg unna? Tror du helsepersonell sier sånt fordi det er standard å si det? Anonymous poster hash: 4e500...1f1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 *målløs* Har vært på bim/dib i maaange år, men det her tar virkelig kaka av ondskapsfulle innlegg! Gratulerer, du har den tvilsomme gleden av å være mer ondskapsfull enn Dr. Yppert. Anonymous poster hash: ec9d4...409
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Jøss, så du turde hard jukking på livmortappen når du har fått beskjed om å holde deg unna? Tror du helsepersonell sier sånt fordi det er standard å si det? Anonymous poster hash: 4e500...1f1 Tingen er at på 2 kontroll så hadde den allerede flyttet seg litt, og pluss jeg har ikke noe blødninger lenger! Derfor tenkte jeg det går greit med sex! Jeg har spurt om jeg kan få noen råd og om jeg burde bekymre meg - spurte ikke om å få stygge meld som dere skrive at om det går galt med barnet så er det bare bra Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Kjære deg! Dette kan ingen her svare på. Du bør snakke med lege/fødeavdelingen, ikke spørre om råd her. Håper det går bra, og for fremtiden; lytt til det legene forteller deg. Klem Anonymous poster hash: d547d...311
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Generelt kan man vel si at man bør høre på legens anbefalinger. Anonymous poster hash: 16072...489
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Kjære deg! Dette kan ingen her svare på. Du bør snakke med lege/fødeavdelingen, ikke spørre om råd her. Håper det går bra, og for fremtiden; lytt til det legene forteller deg. Klem Anonymous poster hash: d547d...311 Tusen takk! Ringte de og de sa så lenge jeg ikke har blødninger og smerter i magen så går det greit! Men at jeg måtte føle reglene framover!! Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det! Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Men tror du at så lenge jeg ikke blør at det er gode tegn? At det gikk bra? Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det! Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e Hvis du ikke begynner å blø går det bra. Det er blødning som er et tegn på at det er noe galt ved denne tilstanden. Ofte får man ikke smerter heller bare blødning, i starten. Men hold sofaen, glem husarbeidet i noen dager, unngå stress og tunge løft. Sannsynligvis går det bra men det er definitivt gambling med barnet sin helse ved å ha sex. Håper dette har vært til ettertanke slik at du nå klarer å motstå fristelser neste gang. Jeg sier ikke dette for å være slem, bare for at du skal forstå at du virkelig ikke må trosse legenes anbefaling i dette tilfellet. Kanskje forsto du ikke risikoen du har tatt før nå men at det nå har gått opp for deg. Klem til deg Anonymous poster hash: f2b64...0e6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Hvor langt på vei er du? Faren er jo at noe løsner og du begynner å blø. Hvis du begynner å blø så dra til sykehuset å få det sjekket iallfall, eller hvis du får vondt i magen..ikke alltid blødning vises. Sånne ting går vel i de fleste tilfeller bra, men det er jo en grunn til at du skal avstå fra sex.. Går an å gjøre mye annet da som ikke innebærer en penis i vagina Anonymous poster hash: effc6...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Stygt sagt? Ja, men det er jo sant! Anonymous poster hash: ea54c...dc9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det! Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e Hvis du ikke begynner å blø går det bra. Det er blødning som er et tegn på at det er noe galt ved denne tilstanden. Ofte får man ikke smerter heller bare blødning, i starten. Men hold sofaen, glem husarbeidet i noen dager, unngå stress og tunge løft. Sannsynligvis går det bra men det er definitivt gambling med barnet sin helse ved å ha sex. Håper dette har vært til ettertanke slik at du nå klarer å motstå fristelser neste gang. Jeg sier ikke dette for å være slem, bare for at du skal forstå at du virkelig ikke må trosse legenes anbefaling i dette tilfellet. Kanskje forsto du ikke risikoen du har tatt før nå men at det nå har gått opp for deg. Klem til deg Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Det blir nok mange rolige dager framover! Jeg håper og krysser fingrene at dette går bra - dette er mitt første barn og 16+3 idag(17) så har vel ikke så mange erfaringer med dette og ser at jeg har mye å lære! Jeg visste heller ikke risikoen om jeg har sex med dette tilfellet jeg har. Fikk beskjed bare om å ikke ha samleie, løfte tungt osv.. Fikk ikke noe forklaring på hva som kan skje hvis jeg har sex Jeg har jo utorlig dårlig samvittighet og mest sannsynlig så kommer jeg til å være livredd nå for hva som kan skje! Jeg har absolutt lært nå, og burde også ha tenkt meg før jeg hadde sex med kjæresten! Tusen takk for at skrev til meg og ikke var frekk eller slem. Klem til deg Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Hvor langt på vei er du? Faren er jo at noe løsner og du begynner å blø. Hvis du begynner å blø så dra til sykehuset å få det sjekket iallfall, eller hvis du får vondt i magen..ikke alltid blødning vises. Sånne ting går vel i de fleste tilfeller bra, men det er jo en grunn til at du skal avstå fra sex.. Går an å gjøre mye annet da som ikke innebærer en penis i vagina Anonymous poster hash: effc6...3cd Uke 17 (16+3)! Hoff jeg skulle aldri ha gjort det Og jeg håper ikke noe løsner. Mener du med at alltid ikke blødninger vises, at jeg kan få blødninger innvendig uten at det kommer ut??? Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #20 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det!Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e Hvis du ikke begynner å blø går det bra. Det er blødning som er et tegn på at det er noe galt ved denne tilstanden. Ofte får man ikke smerter heller bare blødning, i starten. Men hold sofaen, glem husarbeidet i noen dager, unngå stress og tunge løft. Sannsynligvis går det bra men det er definitivt gambling med barnet sin helse ved å ha sex. Håper dette har vært til ettertanke slik at du nå klarer å motstå fristelser neste gang. Jeg sier ikke dette for å være slem, bare for at du skal forstå at du virkelig ikke må trosse legenes anbefaling i dette tilfellet. Kanskje forsto du ikke risikoen du har tatt før nå men at det nå har gått opp for deg. Klem til deg Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Det blir nok mange rolige dager framover! Jeg håper og krysser fingrene at dette går bra - dette er mitt første barn og 16+3 idag(17) så har vel ikke så mange erfaringer med dette og ser at jeg har mye å lære! Jeg visste heller ikke risikoen om jeg har sex med dette tilfellet jeg har. Fikk beskjed bare om å ikke ha samleie, løfte tungt osv.. Fikk ikke noe forklaring på hva som kan skje hvis jeg har sex Jeg har jo utorlig dårlig samvittighet og mest sannsynlig så kommer jeg til å være livredd nå for hva som kan skje! Jeg har absolutt lært nå, og burde også ha tenkt meg før jeg hadde sex med kjæresten! Tusen takk for at skrev til meg og ikke var frekk eller slem. Klem til deg Anonymous poster hash: 599d1...59e Hm..synes det er merkelig jeg, mange har jo morkaken foranliggende så tidlig uten at det har noe å si. Det er vel bare 1 prosent som går helt til termin med foranliggende placenta. Men det er vel fordi du hadde en blødning tidlig da, vet dem at det var pga morkaka da sikkert? Anonymous poster hash: effc6...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #21 Skrevet 25. november 2014 Hvor langt på vei er du? Faren er jo at noe løsner og du begynner å blø. Hvis du begynner å blø så dra til sykehuset å få det sjekket iallfall, eller hvis du får vondt i magen..ikke alltid blødning vises. Sånne ting går vel i de fleste tilfeller bra, men det er jo en grunn til at du skal avstå fra sex.. Går an å gjøre mye annet da som ikke innebærer en penis i vagina Anonymous poster hash: effc6...3cd Uke 17 (16+3)! Hoff jeg skulle aldri ha gjort det Og jeg håper ikke noe løsner. Mener du med at alltid ikke blødninger vises, at jeg kan få blødninger innvendig uten at det kommer ut??? Anonymous poster hash: 599d1...59e Kommer an på hva som er årsaken til blødningen. I ditt tilfelle tror jeg det er liten sjans for en skjult blødning, en skjult blødning kan oppstå om deler av morkaken løsner. Tror du skal slappe helt av jeg så går nok dette greit, ikke bekymre deg så mye og ikke hopp til sengs igjen før du har fått klarsignal fra legen. Anonymous poster hash: effc6...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #22 Skrevet 25. november 2014 Allerede nå prioriterer du dine egne behov foran barnets, så om det går galt er det kanskje til det beste for barnet. Anonymous poster hash: ea54c...dc9 Fysj, så stygt sagt! Anonymous poster hash: eafb2...bef Noen ganger er sannheten stygg. Det ER jo sant. HI visste at det kunne være skadelig, men satte sine behov foran barnets liv. Det er jo ikke akkurat noe særlig bra gjort, men klart det svir når noen sier den stygge sannheten rett ut uten å pakke den inn i rosa drømmepapir (som disse sidene florer av). Anonymous poster hash: 4593e...ad6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #23 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det!Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e Hvis du ikke begynner å blø går det bra. Det er blødning som er et tegn på at det er noe galt ved denne tilstanden. Ofte får man ikke smerter heller bare blødning, i starten. Men hold sofaen, glem husarbeidet i noen dager, unngå stress og tunge løft. Sannsynligvis går det bra men det er definitivt gambling med barnet sin helse ved å ha sex. Håper dette har vært til ettertanke slik at du nå klarer å motstå fristelser neste gang. Jeg sier ikke dette for å være slem, bare for at du skal forstå at du virkelig ikke må trosse legenes anbefaling i dette tilfellet. Kanskje forsto du ikke risikoen du har tatt før nå men at det nå har gått opp for deg. Klem til deg Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Det blir nok mange rolige dager framover! Jeg håper og krysser fingrene at dette går bra - dette er mitt første barn og 16+3 idag(17) så har vel ikke så mange erfaringer med dette og ser at jeg har mye å lære!Jeg visste heller ikke risikoen om jeg har sex med dette tilfellet jeg har. Fikk beskjed bare om å ikke ha samleie, løfte tungt osv.. Fikk ikke noe forklaring på hva som kan skje hvis jeg har sex Jeg har jo utorlig dårlig samvittighet og mest sannsynlig så kommer jeg til å være livredd nå for hva som kan skje! Jeg har absolutt lært nå, og burde også ha tenkt meg før jeg hadde sex med kjæresten! Tusen takk for at skrev til meg og ikke var frekk eller slem. Klem til deg Anonymous poster hash: 599d1...59e Hm..synes det er merkelig jeg, mange har jo morkaken foranliggende så tidlig uten at det har noe å si. Det er vel bare 1 prosent som går helt til termin med foranliggende placenta. Men det er vel fordi du hadde en blødning tidlig da, vet dem at det var pga morkaka da sikkert? Anonymous poster hash: effc6...3cd Hva tenke du på at det er merkelig da?? Hun sa at grunnen for jeg hadde blødninger var fordi morkaken lå ved åpningen og irriterterer seg eller noe sånt derfor jeg hadde blødning! Men den har jo gitt seg da. Har ikke hatt blødninger siden da Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #24 Skrevet 25. november 2014 Hvor langt på vei er du? Faren er jo at noe løsner og du begynner å blø. Hvis du begynner å blø så dra til sykehuset å få det sjekket iallfall, eller hvis du får vondt i magen..ikke alltid blødning vises. Sånne ting går vel i de fleste tilfeller bra, men det er jo en grunn til at du skal avstå fra sex.. Går an å gjøre mye annet da som ikke innebærer en penis i vagina Anonymous poster hash: effc6...3cd Uke 17 (16+3)! Hoff jeg skulle aldri ha gjort det Og jeg håper ikke noe løsner. Mener du med at alltid ikke blødninger vises, at jeg kan få blødninger innvendig uten at det kommer ut??? Anonymous poster hash: 599d1...59e Kommer an på hva som er årsaken til blødningen. I ditt tilfelle tror jeg det er liten sjans for en skjult blødning, en skjult blødning kan oppstå om deler av morkaken løsner. Tror du skal slappe helt av jeg så går nok dette greit, ikke bekymre deg så mye og ikke hopp til sengs igjen før du har fått klarsignal fra legen. Anonymous poster hash: effc6...3cd Okey. Håper virkelig jeg også dette går bra! Aldri mer sex igjen for å si det sånn!!! Som legen på sykehuset er at morkaken ligger ved åpningen og derfor skapte det blødninger sa hun! Anonymous poster hash: 599d1...59e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #25 Skrevet 25. november 2014 Risikoen er at du begynner å blø og at morkaken løsner. Du burde ikke hatt sex men det er for seint nå. Har du forstått risikoen ved å ha sex? Jeg har samme tilstand som deg å har ikke hatt sex på 6mnd. Kjedelig? Absolutt men jeg har mistet helt lysten på sex også fordi jeg vet hva jeg kan risikere ved å ha sex. Barnet betyr alt for meg så det å leve uten sex er verdt det. Ta det med ro de neste dagene, hvil mye og for Guds skyld ikke mer sex. Det er ikke verdt det uansett hvor godt det er der og da. Ring sykehuset hvis du skulle gå blødning. Lykke til Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Jeg har holdt meg unna lenge jeg og... Men ja det var utorlig dumt av meg å gjøre det! Og at morkaken kan løsne gjør at jeg er livredd, for det er det jeg frykte også å få høre her... Barnet betyr alt for meg også! Jeg skal ikke ha sex mer fram over.. Men tror du at det går bra for denne gang? Anonymous poster hash: 599d1...59e Hvis du ikke begynner å blø går det bra. Det er blødning som er et tegn på at det er noe galt ved denne tilstanden. Ofte får man ikke smerter heller bare blødning, i starten. Men hold sofaen, glem husarbeidet i noen dager, unngå stress og tunge løft. Sannsynligvis går det bra men det er definitivt gambling med barnet sin helse ved å ha sex. Håper dette har vært til ettertanke slik at du nå klarer å motstå fristelser neste gang. Jeg sier ikke dette for å være slem, bare for at du skal forstå at du virkelig ikke må trosse legenes anbefaling i dette tilfellet. Kanskje forsto du ikke risikoen du har tatt før nå men at det nå har gått opp for deg. Klem til deg Anonymous poster hash: f2b64...0e6 Det blir nok mange rolige dager framover! Jeg håper og krysser fingrene at dette går bra - dette er mitt første barn og 16+3 idag(17) så har vel ikke så mange erfaringer med dette og ser at jeg har mye å lære!Jeg visste heller ikke risikoen om jeg har sex med dette tilfellet jeg har. Fikk beskjed bare om å ikke ha samleie, løfte tungt osv.. Fikk ikke noe forklaring på hva som kan skje hvis jeg har sex Jeg har jo utorlig dårlig samvittighet og mest sannsynlig så kommer jeg til å være livredd nå for hva som kan skje! Jeg har absolutt lært nå, og burde også ha tenkt meg før jeg hadde sex med kjæresten! Tusen takk for at skrev til meg og ikke var frekk eller slem. Klem til deg Anonymous poster hash: 599d1...59e Jeg forstår deg godt. Ikke alltid legene er like flinke til å forklare hvorfor man ikke skal ha sex å da er det heller ikke så lett å forstå at det kan være farlig. Jeg er sykepleier selv å vet derfor endel om dette i tillegg til at jeg har forliggende morkake. Noen skriver her at man kan ha skjulte blødninger, det er tull. Løsner morkaka vil du blø og du vil blø kjempe mye. Derfor det er viktig å komme seg til sykehuset ved blødning. Så blør du uke er det ingen grunn til bekymring. Dette går helt sikkert bra 😊 Anonymous poster hash: f2b64...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå