Gå til innhold

Tvinge barnet til å spise sterk chili som straff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med de over som ikke tror på dette - enkelt begrunnet med at du forteller i så fall ikke om det etterpå.

Dette kan ha vært sagt som fleip, eller tatt heltbut av contekst.

Anonymous poster hash: 3db6b...b19

Les linken jeg la ut, da. Han sier selv at han gjorde det.

HI

Anonymous poster hash: 3ace5...9aa

Mulig han gjør det - det anet jeg ikke, men ...

Ting er ikke sant selvom det står skrevet i en avis...

Du tror ikke han ville ha protestert nå dersom det ikke stemte? Nyheten har gått verden rundt, og han er rik nok til åfå et kobbel med advokater til å hive seg over en avis som trykker løgner om ham. Dette er nok sant, ja. Og folk her inne synes tydeligvis det er helt topp å mishandle barn med chili.

Anonymous poster hash: ab138...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Har for øvrig aldri likt ham. Han ser ut som om han lukter vondt.

hahahs, lukter vondt faktisk :P

Anonymous poster hash: a44d3...e0b

Skrevet (endret)

Han tvang henne vel ikke, men han påførte henne smerte intensjonelt. Han knytter det opp mot at han ikke har lov til å utøve fysisk avstraffelse, altså gjør han dette for å lære henne en lekse. Ikke smart, men etter mine fordommer litt typisk britisk. Det er jo ikke så veldig lenge siden det kom lovforbud mot fysisk avstraffelse i Storbritannia. Jeg tror faktisk at hans handling ville blitt brukt mot ham her i Norge. Selv uten tvang, er det ulovlig å påføre barn smertefulle opplevelser.

Er det så lenge siden det ble ulovlig i Norge da? Anonymous poster hash: 3c126...3ab
Hva man oppfatter som lenge er jo individuelt. I Norge ble det i 1972 gjort endringer i barneloven og det stod ikke lenger at foreldre har rett til å refse barna sine. I 1987 ble det spesifisert at det er ulovlig å påføre barn fysisk eller psykisk smerte. I Storbritannia ble det først etter behandling i menneskerettsdomstolen i 1998 gjort klart at det ikke er lov å piske barn med belte. I 2005 stemte overhuset (med Tony Blair) i spissen mot et forslag om å forby fysisk avstraffelse. Blair mente at foreldre må kunne disiplinere barna sine og at folk selv skjønner hvor hardt de kan slå... Endret av Iiiiik
Skrevet

Enig med de over som ikke tror på dette - enkelt begrunnet med at du forteller i så fall ikke om det etterpå.

Dette kan ha vært sagt som fleip, eller tatt heltbut av contekst.

Les linken jeg la ut, da. Han sier selv at han gjorde det.

HI

Anonymous poster hash: 3ace5...9aa

Mulig han gjør det - det anet jeg ikke, men ...

Ting er ikke sant selvom det står skrevet i en avis...

Du tror ikke han ville ha protestert nå dersom det ikke stemte? Nyheten har gått verden rundt, og han er rik nok til åfå et kobbel med advokater til å hive seg over en avis som trykker løgner om ham. Dette er nok sant, ja. Og folk her inne synes tydeligvis det er helt topp å mishandle barn med chili.

Hjelpes meg , dersom kjendiser skal gå til motangrep på en hver uriktig ting som skrives om de vil de jo ikke gjøre annet.

Skrevet

Nå er ikke Daily Mail en sikker kilde. Det er et sladreblad, fordekket som en avis. Så nei, jeg er ikke flau over mitt innlegg. Dessuten har han gjort en practical joke, ikke påført datteren store skader. Tviler på at det er det første sterke hun har smakt hjemme.

Skrevet

Nå er ikke Daily Mail en sikker kilde. Det er et sladreblad, fordekket som en avis. Så nei, jeg er ikke flau over mitt innlegg. Dessuten har han gjort en practical joke, ikke påført datteren store skader. Tviler på at det er det første sterke hun har smakt hjemme.

Du dreit deg ut, end of story. I tillegg synes du altså at det er greit at foreldre påfører barn smerte/ubehag med vilje som straff og ler av dem. Håper ikke du har barn!

Skrevet

Du dreit deg ut, end of story. I tillegg synes du altså at det er greit at foreldre påfører barn smerte/ubehag med vilje som straff og ler av dem. Håper ikke du har barn! Anonymous poster hash: ab138...f53

Nå må du skjerpe deg. Er det noen som driter seg ut her er det du. Blir helt flau på dine vegne jeg.

Anonymous poster hash: d9845...d71

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på at han har gjort. Hvilke "sikre" kilder har du det fra?

Oi! Er du litt flau nå? Anonymous poster hash: ab138...f53
Hvorfor skulle man bli flau for det? Det høres jo helt hinsides ut! Galskap.
Fordi hun svarer frekt og så dukker det opp to linker som bekrefter det. Flaut!

Jeg syns faktisk ikke det er flaut i det hele tatt å ikke tro at noe sånt kan stemme!

Blir du lett flau, kanskje?

Det er ikke det å be om kilder som er flaut i ettertid, men den spydige måten hun gjorde det på.

Let it go... Å være kritisk til kilder er ikke flaut. Det er derimot flaut å lage et stort nummer ut av dette slik du gjorde.

Skrevet

Buhuu, barnet smakte på noe som var ubehagelig. Krise i heimen!

Har du egentlig lest Daily Mail noen gang? Kanskje du bruker Se&Hør som en sikker kilde også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...