Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #26 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Anonymous poster hash: a0f70...a56 Akkurat det er jeg uenig i. HI har ikke lovet noe til noen, den utro ektemannen derimot har det. En single kvinne har ikke noe ansvar hvis andres familie ødelegges, det klarer de fint selv. Anonymous poster hash: 81731...f24 Takk, jeg har ikke lovet noe. Jeg har kun forelsket meg. For å dra denne litt lenger, det jeg nå blir litt overrasket over er at det virker som det er så mange som faktisk virker til å ville ha en mann som tydeligvis bare skal bli i forholdet sitt uansett hvor mye han er utro. Bare for å holde sammen pga kone og barn. Om man ikke har det bra i et forhold så synes jeg ikke man skal bli der for enhver pris. Om jeg hadde en mann som var utro men som bare var der for å holde familien sammen så hadde jeg sagt nei takk. Nå er det ikke et tilfelle her, men satt på spissen. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #27 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Anonymous poster hash: a0f70...a56 Akkurat det er jeg uenig i. HI har ikke lovet noe til noen, den utro ektemannen derimot har det. En single kvinne har ikke noe ansvar hvis andres familie ødelegges, det klarer de fint selv. Anonymous poster hash: 81731...f24 Takk, jeg har ikke lovet noe. Jeg har kun forelsket meg. For å dra denne litt lenger, det jeg nå blir litt overrasket over er at det virker som det er så mange som faktisk virker til å ville ha en mann som tydeligvis bare skal bli i forholdet sitt uansett hvor mye han er utro. Bare for å holde sammen pga kone og barn. Om man ikke har det bra i et forhold så synes jeg ikke man skal bli der for enhver pris. Om jeg hadde en mann som var utro men som bare var der for å holde familien sammen så hadde jeg sagt nei takk. Nå er det ikke et tilfelle her, men satt på spissen. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Det er riktig, men også feil.Jeg tror det aldri er lurt å gå rett fra et forhold til et annet. Det er bra å ha en pause imellom. For din egen del også. Du risikerer å få et dårlig forhold til hele hans familie, inkludert hans barn. Det er vel ikke verd det. Da er det bedre å vente noen måneder. La han leve ungkarslivet en stund, og så se om dere fremdeles føler det på samme måte. Anonymous poster hash: bb0c3...4c9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #28 Skrevet 16. november 2014 Sannsynligheten er nok liten. Og spørsmålet er vel ikke bare om han vil forlate dem, men DU bør tenke gjennom en del punkter; - hadde du noensinne klart å stole på ham selv når du vet han forelsket seg i deg mens han var i et forhold? - tror du det er like stas med ham når hverdagen innhenter dere og det er du som skal vaske de skitne trusene hans? - 3 barn på kjøpet annenhver uke eller annenhver helg, som kanskje i tillegg ikke liker deg fordi de ønsker at mamma og pappa skal være sammen? Jeg skjønner at du ønsker deg ham nå - men tenk fremover. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt ham bli hvor han er. Lykke til! Takk for et konstruktivt svar😄 Jeg vet det er mye å tenke over. Jeg tror jeg skal snakke med han og si at han bør la meg være. Jeg er som sagt ikke ute etter å ødelegge familien hans, det føler jeg heller ikke at jeg har gjort. Det er han som lover meg både det ene og det andre. Jeg skal sette en stopper for det nå, jeg vet jo at å kunne stole på han en gang i fremtiden vil bli vanskelig. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #29 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Anonymous poster hash: a0f70...a56 Akkurat det er jeg uenig i. HI har ikke lovet noe til noen, den utro ektemannen derimot har det. En single kvinne har ikke noe ansvar hvis andres familie ødelegges, det klarer de fint selv. Anonymous poster hash: 81731...f24 Takk, jeg har ikke lovet noe. Jeg har kun forelsket meg. For å dra denne litt lenger, det jeg nå blir litt overrasket over er at det virker som det er så mange som faktisk virker til å ville ha en mann som tydeligvis bare skal bli i forholdet sitt uansett hvor mye han er utro. Bare for å holde sammen pga kone og barn. Om man ikke har det bra i et forhold så synes jeg ikke man skal bli der for enhver pris. Om jeg hadde en mann som var utro men som bare var der for å holde familien sammen så hadde jeg sagt nei takk. Nå er det ikke et tilfelle her, men satt på spissen. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Det er riktig, men også feil.Jeg tror det aldri er lurt å gå rett fra et forhold til et annet. Det er bra å ha en pause imellom. For din egen del også. Du risikerer å få et dårlig forhold til hele hans familie, inkludert hans barn. Det er vel ikke verd det. Da er det bedre å vente noen måneder. La han leve ungkarslivet en stund, og så se om dere fremdeles føler det på samme måte. Anonymous poster hash: bb0c3...4c9 Det er jeg enig i. Jeg ville aldri gått inn i et forhold til en som akkurat hadde gått fra sin kone og barn. De ville trengt tid til å venne seg til at slik var livet nå. Det kan ta ett år før ting har roet seg. Skulle han gått måtte det være fordi han ikke har det bra i sitt eget forhold, men jeg tror ofte at det er slik det starter. At man ikke har det bra, treffer en annen og det er kanskje det som må til for at man skal tørre å ta det siste skrittet ut av forholdet. Jeg hadde kanskje truffet han i det skjulte innimellom for å kunne blitt bedre kjent. Er ikke snakk om samboerskap umiddelbart og kona ville aldri funnet ut av dette, ei heller hans familie. Men jeg må innrømme at jeg får litt vondt av hans 3 gutter som blir skadelidende her. DET er nok hovedårsaken til at jeg backer ut. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #30 Skrevet 16. november 2014 Min kan du også få Anonymous poster hash: ec856...08c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #31 Skrevet 16. november 2014 Jeg har tre gutter, håper det ikke er min kar Anonymous poster hash: 64d1f...035
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #32 Skrevet 16. november 2014 Jeg har tre gutter, håper det ikke er min kar Anonymous poster hash: 64d1f...035 Det er det nok ikke. Mange menn som har 3 gutter😊 Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Gjest Skrevet 16. november 2014 #33 Skrevet 16. november 2014 (endret) Kan gi deg et lite "håp"! Min exmann tok et fempåtreludder som han blei ille forelsket i og gikk fra meg og tre små barn. Det holdt vel i 2 år ca, før han var utro på nytt, på nytt og på nytt. Alltid hatt et kvinnemenneske på gress, før han har gått fra de Så om du vil ha en slik kar, så go for it! Endret 16. november 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #34 Skrevet 16. november 2014 Tenk på konsekvensene dette vil føre til; tre barn mister familien sin, du får ei ekskone som kan virkelig gjøre livet ditt til et helvette, du får en ny mann som alltid skal ha mye å gjøre med ekskona og barna sine, barna kommer alltid til å komme først , kanskje han angrer seg osv osv... Anonymous poster hash: f844c...fe2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #35 Skrevet 16. november 2014 Kan gi deg et lite "håp"! Min exmann tok et fempåtreludder som han blei ille forelsket i og gikk fra meg og tre små barn. Det holdt vel i 2 år ca, før han var utro på nytt, på nytt og på nytt. Alltid hatt et kvinnemenneske på gress, før han har gått fra de Så om du vil ha en slik kar, så go for it! Har tenkt på at det også er et alternativ ja. Men er ikke dermed sagt at en gang utro, alltid utro. Kan jo ikke tenke slik heller😊 Men ja, jeg bør finne meg en annen som ikke har familie. Som sagt, dette er ingen ønskesituasjon for meg, jeg bare ble forelsket i en som tilfeldigvis har familie😔 Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #36 Skrevet 16. november 2014 Du sier selv at du ikke tror det hadde blitt så bra om dere hadde blitt sammen, så hvorfor risikere det? Hvorfor risikere å putte 3 barn gjennom en tung skilsmisse, la de måtte feire jul annenhver gang hos hver foreldre og antakeligvis slite med følgene, kun for at du skal sjekke om det kan fungere? Ser du ikke hvor ufattelig egoistisk dette er? Glem ham! Og nei, de forlater aldri konene sine. De sier at de skal det, for å holde fast i kjæresten. Han er opptatt og du holder fingrene unna! Finn en ny mann. Men mindre du ønsker å være skyld i at en hel familie rives i stykker..og igjen, kun for å sjekke om det fungerer. Anonymous poster hash: 04a54...a65 Hvor sier jeg at jeg tror det ikke vil gå bra om det blir oss? Og ja, selvfølgelig bør jeg finne meg en ledig mann! Er jo ikke slik at jeg har valgt å forelske meg i en med kone og barn, det bare skjedde. Jeg har ikke gjort noe annet galt en å forelske meg. Og som jeg skrev over her, vi har ikke hatt fysisk kontakt. Så jeg kan egentlig ikke se at jeg har gjort noe galt. Jeg spurte om hva sjansen var for at han skulle forlate kona, og fikk svar. Jeg ønsker jeg nå kan få han ut av hodet han og gå videre. Det er ikke så lett da følelser ikke bare kan skrus av og på. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Har du vanskelig for å følge med på egne innlegg? "Det er ikke sikkert det hadde gått så bra med oss selv om han gikk fra konen" omtrent skrevet slik du skrev det. Ikke i hovedinnlegget, men innlegget lenger ned Anonymous poster hash: 04a54...a65
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #37 Skrevet 16. november 2014 Kan gi deg et lite "håp"! Min exmann tok et fempåtreludder som han blei ille forelsket i og gikk fra meg og tre små barn. Det holdt vel i 2 år ca, før han var utro på nytt, på nytt og på nytt. Alltid hatt et kvinnemenneske på gress, før han har gått fra de Så om du vil ha en slik kar, så go for it! Har tenkt på at det også er et alternativ ja. Men er ikke dermed sagt at en gang utro, alltid utro. Kan jo ikke tenke slik heller😊Men ja, jeg bør finne meg en annen som ikke har familie. Som sagt, dette er ingen ønskesituasjon for meg, jeg bare ble forelsket i en som tilfeldigvis har familie😔 Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Nei, men sjansen er stor for at det kan skje igjen. Ihvertfall ikke finn på å gjøre noe fysisk med mannen( les sex) før du vet han har gått ifra kona og sine 3 barn for deg. Slike menn kan si at de vil gå ifra dem, bare for å få seg litt sex, og når elskerinnen er fullstendig bergtatt, og begynner å snakke og presse på om å reise på ferie, tilbringe jul og sommer sammen, og flytte sammen.. Ja, da kommer han med bomben om at han ikke vil gå ifra dama likevell. Hos meg snakket han om å flytte sammen, farge på stuevegg, gikk på møbelbutikker og så på møbler. Snakket om sommerferien sammen, hva vi skulle gjøre.. Jeg trodde forholdet hans var over, det var det han fortalte meg første kvelden vi møttes. Men han ville ikke gjøre det slutt før etter jul pga barnet. Så jeg var dum og tålmodig, trodde på han. Jeg var så forelsket at jeg så bare meg og han. Mye sex hadde vi også, samt mye hverdagskos. Deilige dager og netter. Laget mat sammen, så film, dro på shopping.. Begge 2 var forelsket.. Men likevell, så når jeg begynnte å mase om hun ikke skulle flytte fra han snart, Sa han at hun var på leting etter ei leil, men fant ingen som var bra nok. Jeg ventet og ventet... Plutselig en dag hørte jeg ikke mere fra han. Svarte ikke på tlf eller meldinger... Det gikk mange dager, til jeg tilslutt fikk tak i han, og da sa han at han ikke klarte å se meg i øynene, men at han ville satse på samboeren og barnet sitt. Så hørte jeg ikke mere.. Jeg var så sjokkert, jeg trodde det var slutt.. Venninner advarte meg, men jeg sa til dem at dette var annerledes, dette er ikke en sånn typisk elskerinnehistorie... Men det var det. Har ei anna venninne som opplevde det samme, der også han løy om samblivsbrudd. Han løy til og med om at kona hadde flyttet ut, men at han ikke ville barna skulle treffe henne for tidlig. Etter 4 år, fant hun ut at hun var blitt rundlurt. ( de bodde på hver sin side av landet, så det var ikke naturlig å være i huset hans, tungvindt å reise dit. Ingen flyplass i nærheten. ). De møttes ofte i ei jobbleil han disponerte, da det var enklest å komme seg dit. Han var ellers ofte hjemme til henne. Men de få gangene de skulle til han, hadde blitt avlyst pga teite unnskyldinger. Hun ble også rundlurt.. Så stygg luring at en blir matt av mindre... Dette er 2 historier, der vi trodde vi var unntaket, vi trodde det var kjærlighet, men kjærligheten til familien er størst. Så hvis du føler at det er ikke sånn med dere....så kan jeg si at det trodde heller ikke vi... Løøøøøøp!!!! Det er mitt eneste råd!!!' Anonymous poster hash: 50569...579
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #38 Skrevet 16. november 2014 Du sier selv at du ikke tror det hadde blitt så bra om dere hadde blitt sammen, så hvorfor risikere det? Hvorfor risikere å putte 3 barn gjennom en tung skilsmisse, la de måtte feire jul annenhver gang hos hver foreldre og antakeligvis slite med følgene, kun for at du skal sjekke om det kan fungere? Ser du ikke hvor ufattelig egoistisk dette er? Glem ham! Og nei, de forlater aldri konene sine. De sier at de skal det, for å holde fast i kjæresten. Han er opptatt og du holder fingrene unna! Finn en ny mann. Men mindre du ønsker å være skyld i at en hel familie rives i stykker..og igjen, kun for å sjekke om det fungerer. Anonymous poster hash: 04a54...a65 Hvor sier jeg at jeg tror det ikke vil gå bra om det blir oss? Og ja, selvfølgelig bør jeg finne meg en ledig mann! Er jo ikke slik at jeg har valgt å forelske meg i en med kone og barn, det bare skjedde. Jeg har ikke gjort noe annet galt en å forelske meg. Og som jeg skrev over her, vi har ikke hatt fysisk kontakt. Så jeg kan egentlig ikke se at jeg har gjort noe galt. Jeg spurte om hva sjansen var for at han skulle forlate kona, og fikk svar. Jeg ønsker jeg nå kan få han ut av hodet han og gå videre. Det er ikke så lett da følelser ikke bare kan skrus av og på. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Har du vanskelig for å følge med på egne innlegg? "Det er ikke sikkert det hadde gått så bra med oss selv om han gikk fra konen" omtrent skrevet slik du skrev det. Ikke i hovedinnlegget, men innlegget lenger ned Anonymous poster hash: 04a54...a65 "Jeg tror ikke nødvendigvis det ikke kunne gått bra med oss to om han skulle gått. Det kan jo gå begge veier tenker jeg." Dette skrev jeg. Jeg sier at det er er ikke sikkert det vil gå bra, på bagrunn med at man har aldri noen garanti for noe. Det kan gå både bra eller ei, det vet man ikke. Synes du ordla deg på en litt annen måte enn hva som ble ment. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Jezebel Skrevet 16. november 2014 #39 Skrevet 16. november 2014 Det en mann gjør MED deg, gjør han like gjerne MOT deg. Husk det. Forøvrig må du ha utrolig lave tanker om deg selv hvis du mener du ikke fortjener bedre enn en drittsekk som bedrar kone og barn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #40 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #41 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 For en forbanna drittsekk😱 Hadde ikke tatt i ham med møkkagreip. Har ikke ord! Anonymous poster hash: 27645...f70
LilleMille90 Skrevet 16. november 2014 #42 Skrevet 16. november 2014 Ville holdt meg unna til han eventuelt faktisk går fra kona. Og det er viktig at han går fra henne pga seg selv og ikke deg. Hvis dere faktisk har ekte følelser for hverandre så vil dere finne hverandre igjen!
Jezebel Skrevet 16. november 2014 #43 Skrevet 16. november 2014 Det en mann gjør MED deg, gjør han like gjerne MOT deg. Husk det. Forøvrig må du ha utrolig lave tanker om deg selv hvis du mener du ikke fortjener bedre enn en drittsekk som bedrar kone og barn.
ms.Pond Skrevet 16. november 2014 #44 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 "Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans." *Målløs* 4 barn som brått sto uten en far. Og dette går tydeligvis ikke det minste inn på noen av dere.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #45 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 Fy faen... Du er virkelig et fryktelig menneske hvis du er stolt over en sånn holdning. Anonymous poster hash: 04a54...a65
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #46 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 For å si det sånn, jeg er IKKE interessert i å ikke ta del i hans barns liv om det skulle blitt oss. Hadde han bare blåst i barna sine kunne han sett langt etter meg! En ting er at man forlater kona, men ærlig talt, barna skal man da ikke forlate. Stakkars barn😔 Er vel forsovidt derfor jeg nå kommer til å avslutte dette, pga barna. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #47 Skrevet 16. november 2014 Det en mann gjør MED deg, gjør han like gjerne MOT deg. Husk det. Forøvrig må du ha utrolig lave tanker om deg selv hvis du mener du ikke fortjener bedre enn en drittsekk som bedrar kone og barn. Joda, men det tror jeg kan skje uansett hvem man møter. Er jo ingen som reklamerer for at de har vært utro og lignende. Den garantien vil man aldri kunne ha, uansett hvem man innleder et forhold til. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #48 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes ikke du tar innover deg innspill som er negative, men er naivt udelt positiv til det hele. neida, han er sikkert ikke en som er utro mot alle partnere, han gjør sikkert ikke det og det. Du gir ikke alternativet en tanke, du ser alt rosenrødt. Men bare kjør på, bidra til å ødelegge familien og vær redd resten av forholdet for at det samme skjer med deg. En mann som dumper kone og 3 barn for en forelskelse (noe som gjerne oppstår flere ganger i løpet av et langt forhold, uten at de aller fleste ikke gjør noe med det) er ingen mann i mine øyne. Anonymous poster hash: c12c2...556
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #49 Skrevet 16. november 2014 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 Det kan nok hende han forlater kone og barn ja. Har opplevd det selv, og det går fortsatt strålende etter 13 år sammen. Jeg var 19 år og forelska, han var 41 år 4 barnsfar og gift. Ble forelsket i meg. Skilte seg og flyttet sammen med meg. Nå er vi gift, vært sammen i 13 år og har 3 barn sammen. Eks kona ble sint, men mest fordi vi ikke ville ha noe med barna hans og gjøre. Vi har nok med vårt og er nå en lykkelig familie, uten de andre barna hans. Så ja det kan gå og det kan fungere veldig fint. Lykke til. Gå for kjærligheten og kjemp for den. Anonymous poster hash: 169e2...917 At du i det hele tatt greier å tenne på en mann som så fullstendig driter i fire av sine barn, det forstår jeg ikke. Vil tro at du og han fortjener hverandre. Men stakkars barn - fra begge ekteskap. Anonymous poster hash: 37a6d...72e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #50 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes ikke du tar innover deg innspill som er negative, men er naivt udelt positiv til det hele. neida, han er sikkert ikke en som er utro mot alle partnere, han gjør sikkert ikke det og det. Du gir ikke alternativet en tanke, du ser alt rosenrødt. Men bare kjør på, bidra til å ødelegge familien og vær redd resten av forholdet for at det samme skjer med deg. En mann som dumper kone og 3 barn for en forelskelse (noe som gjerne oppstår flere ganger i løpet av et langt forhold, uten at de aller fleste ikke gjør noe med det) er ingen mann i mine øyne. Anonymous poster hash: c12c2...556 Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg skal avslutte dette. Da bør jeg vel også vise tegn til at jeg har tatt det som er skrevet her(inkl. det negative) greit innover meg? Har ikke noe med å være naiv å gjøre. Blir mer overrasket over at mange tror at dersom man gjør en feil en gang i livet så vil det automatisk gjenta seg. Stakkars mennesker som blir dømt nedenom og hjem av dere. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå