Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hva er egentlig sjansen for at en gift mann forlater kone og 3 barn til fordel for ei ny dame? Jeg har ikke gjort noe fysisk med denne mannen men vi har fått sterke følelser for hverandre. Vet jeg bør la han gå, men er så vanskelig😔 Anonymous poster hash: 78ef5...7d8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Spørs vel om han er like forelska i deg .. Er mange som har gjort det samme Anonymous poster hash: 57831...6e2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Det kan skje, men sannsynligheten er liten. Dersom han mot formodning går fra kona, er sannsynligheten stor for at han vil angre, og om hun vil ha han tilbake så er veien veldig kort tilbake dit. Anonymous poster hash: c6027...922
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Sjansen er svært liten.... Og hvis han gjør det, er sjansen enda mindre for at det blir dere 2 etter en stund.. Kom deg bort fra han.....! Jeg har vært i noe lignende. En som var samboer og hadde ett barn. Forholdet var dødt sa han.... Det endte med at jeg var fullstendig knust, ble liggende nede for telling lenge, før jeg stottret meg videre som et mishandla dyr... Så mitt råd er: Kom deg vekk!!!!! Så og si alle lyver og lover gull og grønne skoger, og får en til å føle seg spesiell. Ikke finn på å begynne med noe forhold til han. Da må han heller gjøre det riktig og gå først, så komme til deg etter at alt er over mellom dem. Anonymous poster hash: 50569...579
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Hvis han kan forlate kone og tre barn, vil du ikke alltid være redd for at han skal gjøre det samme med deg? Anonymous poster hash: 75620...e58
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Du hiver deg ikke på en som er villig til å forlate kone og tre barn. Da er han sannsynligvis en premieidiot du helst ikke vil ha i hus. Anonymous poster hash: e69d5...bb5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Er det min mann? Du skal få han billig... Anonymous poster hash: fc137...420
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Hvis jeg hadde ønsker om et seriøst forhold med denne mannen hadde jeg nok ventet med å foreta meg noe som helst til han hadde forlatt kona og bodd for seg selv en periode. Er det kun for gøy derimot 😉 Anonymous poster hash: cd6f4...f0c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Er nok ikke din mann (håper jeg). Takk for svar. Jeg vet at jeg bør komme meg bort og leve videre uten. Jo før, jo bedre med tanke på at følelsene kan bli enda sterkere en hva de allerede er. Han sier han er forelsket i meg og bla bla bla ("gull og grønne skoger"). Som du over her nevner, sansynligheten for å bli såret er stor. Tenker også at det kanskje kan være lettere å komme over han om det er jeg som gir beskjed om at nok er nok. Akkurat nå føler jeg bare at alt er et evig kaos. Hvordan skal jeg komme over dette? Jeg tror ikke nødvendigvis det ikke kunne gått bra med oss to om han skulle gått. Det kan jo gå begge veier tenker jeg. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Du sier selv at du ikke tror det hadde blitt så bra om dere hadde blitt sammen, så hvorfor risikere det? Hvorfor risikere å putte 3 barn gjennom en tung skilsmisse, la de måtte feire jul annenhver gang hos hver foreldre og antakeligvis slite med følgene, kun for at du skal sjekke om det kan fungere? Ser du ikke hvor ufattelig egoistisk dette er? Glem ham! Og nei, de forlater aldri konene sine. De sier at de skal det, for å holde fast i kjæresten. Han er opptatt og du holder fingrene unna! Finn en ny mann. Men mindre du ønsker å være skyld i at en hel familie rives i stykker..og igjen, kun for å sjekke om det fungerer. Anonymous poster hash: 04a54...a65
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Kjipt for deg å bli stemor til barn du kanskje missliker. Mye trøbbel med dine og mine barn, koordineringer osv. Sannsynligheten er dessuten liten. Kanskje morer han seg med deg som et lite lekedyr først, men i hverdagen blir kona og far til hans barn best. Husk at du konkurrerer med kone og 3 barn. Han vil jo i så fall måtte flytte fra dem også. Både Gjelsten og O.R. Reitan gikk fra konene til fordel for andre, men gikk tilbake til sine trygge koner etterpå. Kom deg vekk og finn en ledig mann. Anonymous poster hash: a0f70...a56
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Du sier selv at du ikke tror det hadde blitt så bra om dere hadde blitt sammen, så hvorfor risikere det? Hvorfor risikere å putte 3 barn gjennom en tung skilsmisse, la de måtte feire jul annenhver gang hos hver foreldre og antakeligvis slite med følgene, kun for at du skal sjekke om det kan fungere? Ser du ikke hvor ufattelig egoistisk dette er? Glem ham! Og nei, de forlater aldri konene sine. De sier at de skal det, for å holde fast i kjæresten. Han er opptatt og du holder fingrene unna! Finn en ny mann. Men mindre du ønsker å være skyld i at en hel familie rives i stykker..og igjen, kun for å sjekke om det fungerer. Anonymous poster hash: 04a54...a65 Hvor sier jeg at jeg tror det ikke vil gå bra om det blir oss? Og ja, selvfølgelig bør jeg finne meg en ledig mann! Er jo ikke slik at jeg har valgt å forelske meg i en med kone og barn, det bare skjedde. Jeg har ikke gjort noe annet galt en å forelske meg. Og som jeg skrev over her, vi har ikke hatt fysisk kontakt. Så jeg kan egentlig ikke se at jeg har gjort noe galt. Jeg spurte om hva sjansen var for at han skulle forlate kona, og fikk svar. Jeg ønsker jeg nå kan få han ut av hodet han og gå videre. Det er ikke så lett da følelser ikke bare kan skrus av og på. Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Sint naken biltyv Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Du sier selv at du ikke tror det hadde blitt så bra om dere hadde blitt sammen, så hvorfor risikere det? Hvorfor risikere å putte 3 barn gjennom en tung skilsmisse, la de måtte feire jul annenhver gang hos hver foreldre og antakeligvis slite med følgene, kun for at du skal sjekke om det kan fungere? Ser du ikke hvor ufattelig egoistisk dette er? Glem ham! Og nei, de forlater aldri konene sine. De sier at de skal det, for å holde fast i kjæresten. Han er opptatt og du holder fingrene unna! Finn en ny mann. Men mindre du ønsker å være skyld i at en hel familie rives i stykker..og igjen, kun for å sjekke om det fungerer. Anonymous poster hash: 04a54...a65 Enig. Har vært med gifte menn før jeg fikk barn. De lover og lover, gull og grønne skoger. Men det er alltid jug og de blir hos kona hver gang.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Jeg er ikke enig med deg i at slikt bare skjer, HI. Jovisst kan man sikkert bli betatt av noen, men så jobber man aktivt med å komme seg over det, i stedet for å dyrke følelsene. Akkurat på samme måte som man må jobbe aktivt for å holde et forhold i live. Du skal ikke undervurdere din mentale kapasitet. Du vet hvilke følelser du har nå, du vet du potensielt forårsaker et helvete for fire uskyldige personer ved å leve dem ut, da vet du hva du har å gjøre. Mulig mannen er en ditt som da bare hiver seg over neste villige offer, men da slipper du i alle fall å ha på samvittigheten å ha ødelagt så mye for så mange. Mannen burde forresten ta seg sammen; det er vel en selvfølge at hverdagen ikke er konstant rosenrød i et hektisk familieliv med tre barn. Kom deg ut av dette før det skjer noe du kommer til å angre på! Det finnes så mange flotte menn der ute som venter på deg Anonymous poster hash: 27645...f70
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Jeg er ikke enig med deg i at slikt bare skjer, HI. Jovisst kan man sikkert bli betatt av noen, men så jobber man aktivt med å komme seg over det, i stedet for å dyrke følelsene. Akkurat på samme måte som man må jobbe aktivt for å holde et forhold i live. Du skal ikke undervurdere din mentale kapasitet. Du vet hvilke følelser du har nå, du vet du potensielt forårsaker et helvete for fire uskyldige personer ved å leve dem ut, da vet du hva du har å gjøre. Mulig mannen er en ditt som da bare hiver seg over neste villige offer, men da slipper du i alle fall å ha på samvittigheten å ha ødelagt så mye for så mange. Mannen burde forresten ta seg sammen; det er vel en selvfølge at hverdagen ikke er konstant rosenrød i et hektisk familieliv med tre barn. Kom deg ut av dette før det skjer noe du kommer til å angre på! Det finnes så mange flotte menn der ute som venter på deg Anonymous poster hash: 27645...f70 Antakeligvis hiver han seg på neste så jeg får vel bare si ifra til han og komme meg videre. Er mange fisk i havet, heldigvis😊 Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Anonymous poster hash: 4299d...ba3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Anonymous poster hash: 4299d...ba3
☆☆☆ Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Spørsmålet du bør stille er heller; vil du ha ein mann som forlet kone og tre barn?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Jeg er ikke enig med deg i at slikt bare skjer, HI. Jovisst kan man sikkert bli betatt av noen, men så jobber man aktivt med å komme seg over det, i stedet for å dyrke følelsene. Akkurat på samme måte som man må jobbe aktivt for å holde et forhold i live. Du skal ikke undervurdere din mentale kapasitet. Du vet hvilke følelser du har nå, du vet du potensielt forårsaker et helvete for fire uskyldige personer ved å leve dem ut, da vet du hva du har å gjøre. Mulig mannen er en ditt som da bare hiver seg over neste villige offer, men da slipper du i alle fall å ha på samvittigheten å ha ødelagt så mye for så mange. Mannen burde forresten ta seg sammen; det er vel en selvfølge at hverdagen ikke er konstant rosenrød i et hektisk familieliv med tre barn. Kom deg ut av dette før det skjer noe du kommer til å angre på! Det finnes så mange flotte menn der ute som venter på deg Anonymous poster hash: 27645...f70 Antakeligvis hiver han seg på neste så jeg får vel bare si ifra til han og komme meg videre. Er mange fisk i havet, heldigvis😊 Hi Anonymous poster hash: 98e3d...bc3 Lykke til! En bøtte iskrem og en grinefilm i kveld, løpetur i morgen og venninnekvelder. Dette klarer du! Du vil ikke ha en mann som har hjerte til å gå fra sine tre små uansett Heia deg! Anonymous poster hash: 27645...f70
smiia Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Er nok ikke din mann (håper jeg). Takk for svar. Jeg vet at jeg bør komme meg bort og leve videre uten. Jo før, jo bedre med tanke på at følelsene kan bli enda sterkere en hva de allerede er. Han sier han er forelsket i meg og bla bla bla ("gull og grønne skoger"). Som du over her nevner, sansynligheten for å bli såret er stor. Tenker også at det kanskje kan være lettere å komme over han om det er jeg som gir beskjed om at nok er nok. Akkurat nå føler jeg bare at alt er et evig kaos. Hvordan skal jeg komme over dette? Jeg tror ikke nødvendigvis det ikke kunne gått bra med oss to om han skulle gått. Det kan jo gå begge veier tenker jeg. HiAnonymous poster hash: 98e3d...bc3 Skal prøve å gi deg en reality check. Selv om du får han til å forlate kone og barn og dere faktisk blir et par, er det SVÆRT tvilsomt om det blir noe "leve lykkelig alle sine dager". Han har tre barn han må samarbeide med denne kvinnen om i mange år fremover, og akkurat hvor velvillig og samarbeidsvillig tror du hun kommer til å være etter han har dratt et sånt stunt. En bitter eks kan gjøre livet deres til et levende h... Og hva med barna hans, tror du de kommer til å ta imot deg med åpne armer i denne situasjonen? Det er bare å lese litt inne på dine-mine-våre. Og hva tror du foreldrene hans og hans øvrige familie kommer til å føle for kvinnen som var grunnen til at han brøt opp familien sin? For den saks skyld, hva tror du dine egne foreldre kommer til å synes? Jeg tror du lever i en lyserosa drømmeverden, på tide å våkne.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #21 Skrevet 16. november 2014 Er i samme situasjon. Bare at her er det jeg som har små barn og samboer. Han er singel. Har veldig sterke følelser for han( har bare flørta/prata, ikke gjort noe fysisk. Jeg kommer til å velge barna mine framfor han, vil ikke rive de opp fra hjemmet sitt. Anonymous poster hash: 82c6a...2a0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #22 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Anonymous poster hash: a0f70...a56 Akkurat det er jeg uenig i. HI har ikke lovet noe til noen, den utro ektemannen derimot har det. En single kvinne har ikke noe ansvar hvis andres familie ødelegges, det klarer de fint selv. Anonymous poster hash: 81731...f24
Brennheite Badeand Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Sannsynligheten er nok liten. Og spørsmålet er vel ikke bare om han vil forlate dem, men DU bør tenke gjennom en del punkter; - hadde du noensinne klart å stole på ham selv når du vet han forelsket seg i deg mens han var i et forhold? - tror du det er like stas med ham når hverdagen innhenter dere og det er du som skal vaske de skitne trusene hans? - 3 barn på kjøpet annenhver uke eller annenhver helg, som kanskje i tillegg ikke liker deg fordi de ønsker at mamma og pappa skal være sammen? Jeg skjønner at du ønsker deg ham nå - men tenk fremover. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt ham bli hvor han er. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #24 Skrevet 16. november 2014 Finn deg en ledig mann. Det finnes milliarder av menn, så hvorfor velge 1 som er opptatt? Du har også ansvar i denne verden for at alle har det bra og ikke bare deg selv. Det er egoistisk å bidra til at barn blir voksende opp i et delt hjem. Anonymous poster hash: a0f70...a56 Akkurat det er jeg uenig i. HI har ikke lovet noe til noen, den utro ektemannen derimot har det. En single kvinne har ikke noe ansvar hvis andres familie ødelegges, det klarer de fint selv. Anonymous poster hash: 81731...f24 Er det godt å ha så kynisk syn? Vi har alle ansvar for alt rundt oss, vi trenger ikke bevisst gå inn for å såre noen selv om vi ikke kjenner dem personlig. Anonymous poster hash: 27645...f70
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #25 Skrevet 16. november 2014 Spørsmålet er om du gidder å være stemor til 3 unger og forholde deg til ekskjerringa resten av livet. Også vil du vel ha noen unger selv etter hvert og da kan det fort bli 4,5 eller 6 unger til sammen....... alle med eget rom, større bil ol.... Anonymous poster hash: 3af0b...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå