Gå til innhold

Februarjenter! :-)


Shamy

Anbefalte innlegg

Ja, den gangen jeg ble gravid tok jeg akupunktur i forkant, tenker å gjøre det samme neste gang. Skulle gjort før dette forsøket men tenkte jeg ville klare denne gangen, litt for optimistisk.

Vanessa, da du tok akupunktur, hvilket tidspunkt tok du på? Og tok du flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg fikk samme beskjed.. tilhører også st.olavs :)

men går til ul og slikt på ålesund sykehus, da det er kortere reisevei enn til tr.heim..

 

siden jeg hadde drilling av eggstokkene i fjor, gjorde vist det at jeg ikke responderer like godt på medisinene eller noe slikt.

så tror nok dosen blir en del større, evt at de prøver med spray eller annen medisin :)

 

blir spennende å prøve igjen! lykke til på egenhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, den gangen jeg ble gravid tok jeg akupunktur i forkant, tenker å gjøre det samme neste gang. Skulle gjort før dette forsøket men tenkte jeg ville klare denne gangen, litt for optimistisk.

Vanessa, da du tok akupunktur, hvilket tidspunkt tok du på? Og tok du flere ganger?

Jeg begynte med akupunktur litt før medisinering og helt til dagen før jeg tok ut egg. Det var eneste gangen egget delte seg fint til innsetting. Så har troa på det.

Husker ikke hvor ofte jeg gikk, men du bør gå til en som kan dette. Er ikke alle som er like flinke eller har like mye kunnskap om akkurat dette.

 

Har tidligere brukt akupunktur til andre ting som smerter i korsryggen og de enorme menssmertene jeg hadde. Jeg har ikke slitt etter akupunktur.

 

Er verdt å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle prøve .. Jeg tror ikke mitt problem var at eggene ikke delte seg godt nok, for jeg fikk fire av god kvalitet og derfor tre på frys. Men det første festet seg ikke, så skal ha et fryseforsøk nå. Har lest at det er studier som har vist at det er bra å ta akupunktur samme dag som innsett, for at livmoren skal få bedre blodgjennomstrømning sånn at egget fester seg lettere. Jeg har bestilt time hos en kinesisk lege som jeg har hørt har hjulpet andre med å bli gravide.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at jeg pratet med st.olavs i dag, kom det frem at jeg må vente en blødning til neste forsøk..

hiver meg derfor over til mars jentene ): 

 

lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Huff, ja! Denne ventetiden går utrolig treigt.. Har absolutt ingen symptomer og er 99% sikker på at det ikke ble noe mirakel. Men likevell klarer jeg ikke å slutte å tenke "enn viss". :P

 

Har du noen spesielle planer for å få tiden til å gå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Klarte ikke å holde meg fra å brenne av en test i sta. Selvfølgelig blendahvit! :(

Da er det vel over for oss for denne runden. Tviler på at vi rekker et forsøk før etter påske. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på negativ blodprøve på onsdag. Styrtblødning 8 dager etter innsett, så var godt forberedt for at det ikke gikk. Starter med fryseforsøk allerede på neste mens, så hiver meg over i mars-jentene 😊 lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva som blir testdag jeg.. Vi fikk jo forsøket avbrutt, og tok otrivelle eggløsningssprøyte lørdag den 7.

Da burde jeg vel være ca dag 14 etter el i dag, hvis det tok 36 timer fra sprøyta var satt og til egget løstnet.

 

Vet ikke om det er vanlig å få mens 14 dg etter sprøyta er satt eller 14 dg etter el??

Har ikke sett noe til tanta enda. Hvis hun ikke kommer i morgen får jeg vel svi av en test til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg faktisk ikke! :(

Jeg skal ta blodprøve til mandag og det føles såååååå lenge til!! Tar vel en test i helga.. Tjihi

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble stille fra meg, men forsøket gikk bra - uttaket ble 13 feb. Er i dag 5+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Alvepia! :D bra det ordnet seg for noen i denne gruppa. ;)

 

Jeg har fortsatt ikke fått mensen etter at forsøket avbrutt. Men tror jeg kan ha hatt el på tirsdag, for da hadde jeg i hvertfall el-smerter... Tror ikke eggløsningssprøyta fungerte på meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...