Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #51 Skrevet 13. november 2014 Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere? Anonymous poster hash: 57f76...f07 Er ikke mye naturlig med photoshop... Slutter meg for øvrig til en av kommentarene i feltet under: "Sex-tapen til Kim hadde aldri blitt noen greie, uten bruk av media. Jeg trener daglig opp min toleranse som intetsigende mennesker med å se hvor lange jeg klarer å se på Keeping Up with the Kardashians, uten å ville knuse noe dyrt. Rekorden er nå 6 minutter og 23 sekunder før jeg må kaste inn håndkleet og skifte kanal. Legg på arabisk tekst og man har det perfekte torturredskapet. Om fangene på Guantanamo hveder de ble foret i timevis med denne tv-serien, så ville ingen rett dømme USA. Ingen rett ville tro det gikk an å være så brutal..." Det er din fulle rett å ikke like et tv-program eller ikke klare å relatere deg til en måte å leve på. Men syntes ikke du også at det er lavmål å skrive slik noen av dame i denne tråden har gjort om kroppen til en annen kvinne? Hun er sunn og sterk og har fyldige former, hva er galt med det? Man kan gjerne si at man heller foretrekker en annen kroppsform osv, men å skrive at hun er ekkel? Var du i det hele tatt inne på sida? Overskriften på nettsida er "Ja, bildet er manipulert!" eller noe tilsvarende. Dette er ikke hennes ekte rumpe. Og om det er det, så, ja, bryr det meg midt i ...rumpa. HAHAHAHA unnskyld at jeg ler med leste du artikkelen?????????????? Eller leste du ingressen og gjorde opp din mening ut i fra det? Bladet sier at de selvsagt har brukt photoshop, men kun for å fikse lys, gjevne ut hud og andre vanlige ting. Rumpa er hennes og det kan du se på både paperazzibilder og tv-bilder. Det Nye hadde en artikkel om retusjering for litt siden og der ser man at uretusjerte bilder er for blasse for dagens magasin-standard. Klart man finner eksempler på bilder som er over-retusjerte, men det at et bilde er redigert på i photoshop betyr ikke at det man ser ikke stemmer med virkeligheten, det betyr bare at kvaliteten er forbedret. Nei, jeg leste ikke artikkelen. Kjente at hjernecellene begynte å smelte vekk med det samme jeg kom inn på sida. Så nei, mer enn å skumme den turde jeg rett og slett ikke. Men når det er sagt, fatter ikke helt at du hamrer på MEG - jeg som ikke har nevnt rumpa hennes med et ord Unnskyld, men om ikke jeg ser feil på min mobil pashia, skrev ikke du i innlegget 12.31 at dette ikke var hennes ekte rumpe? Så da syntes jeg det er rart at du skriver du ikke har nevnt hennes rumpe... Anonymous poster hash: 98d29...cca
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #52 Skrevet 13. november 2014 (endret) Du bruker tiden din hver dag på et program for å se hvor lenge du holder ut? Du klikker deg inn på en side, men leser ikke artikkelen fordi du 'kjenner hjernecellene smelter'?Men å kommentere her, det er ikke for simpelt for deg?Du prøver så hardt å fremstå som intellektuell og litt bedre enn oss andre. Kan det komme av litt dårlig selvtillit? Du er ganske lett gjemmomskuelig, ser du.Anonymous poster hash: cbbec...ebb Og ja, jøss, det er så fælt for meg å ha så lav selvtillit. Bra det er mobbefri sone her på forumet i alle fall, det er jo en trøst. Her kan man ikke si noe stygt om noen, ikke engang om et photoshoppet bilde. Endret 13. november 2014 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #53 Skrevet 13. november 2014 Av en eller annen grunn har hvit vestlig kultur bestemt seg for å dyrke smake hofter og små romper på damer. Det er utrolig rart. Anonymous poster hash: cfd83...4c2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #54 Skrevet 13. november 2014 Du bruker tiden din hver dag på et program for å se hvor lenge du holder ut? Du klikker deg inn på en side, men leser ikke artikkelen fordi du 'kjenner hjernecellene smelter'? Men å kommentere her, det er ikke for simpelt for deg? Du prøver så hardt å fremstå som intellektuell og litt bedre enn oss andre. Kan det komme av litt dårlig selvtillit? Du er ganske lett gjemmomskuelig, ser du.Anonymous poster hash: cbbec...ebb Og ja, jøss, det er så fælt for meg å ha så lav selvtillit. Bra det er mobbefri sone her på forumet i alle fall, det er jo en trøst. Her kan man ikke si noe stygt om noen, ikke engang om et photoshoppet bilde. Jeg reagerer bare på at du bruker såpass mye tid på noe som du anser som fordummende. Er du så klok at du må kvitte deg med noen hjerneceller? Jeg syns heller ikke om wannabe kjendiser, men bruker da ikke min dyrebare tid på å se på drittprogram for å se hvor lenge jeg holder ut det må være den ultimate bortkasta tid. Anonymous poster hash: cbbec...ebb
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #55 Skrevet 13. november 2014 (endret) I mitt første innlegg presiserer jeg at dette er et sitat fra en morsom fyr som kommenterte saken på selve nettsida. Jeg aner ikke hvilken kanal det går på, men syns han hadde en vittig tilnærming til fenomenet. Endret 13. november 2014 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #56 Skrevet 13. november 2014 Pashia, du svarte ikke på innlegget mitt eller er det noe feil på min telefon? "Unnskyld, men om ikke jeg ser feil på min mobil pashia, skrev ikke du i innlegget 12.31 at dette ikke var hennes ekte rumpe? Så da syntes jeg det er rart at du skriver du ikke har nevnt hennes rumpe..." Mvh En som ble veldig fascinert av tråden men ikke har en formening av emnet som sådant. Anonymous poster hash: 98d29...cca
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #57 Skrevet 14. november 2014 Merkelig hvordan en rompe kan vokse så til de grader mye i løpet av få år (uten at den siger ned), samtidig som resten av kroppen blir mindre, ja bortsett fra puppene da. Og det helt naturlig... Helt alvorlig. Dama er fikset på herfra til måneden og hun er ikke kvinne nok til å innrømme det en gang. Det er det som irriterer meg! Anonymous poster hash: 7a9a1...267 I Know. Det er det som er så irriterende, hvis dette handler om å respektere kvinnekroppen, hvorfor skal vi ukritisk godta at vi blir bombardert med retusjerer bilder av en kropp som er fikset på. Er det bedre at dørene våre tror fikset og retusjert er normalt? Anonymous poster hash: e6daf...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå