Gå til innhold

Æsj for en rumpe...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I like big butts....

 

Anonymous poster hash: 993e0...0a7

Skrevet

En rompe er til å bæsje og prompe med. Så lenge den fungerer etter sin hensikt forstår jeg ikke hvordan formen på rompa er viktig eller interessant.



Anonymous poster hash: 57f76...f07
Skrevet

Syns den er fin jeg:)

 

At enkelte av klærne hun kler seg i er lite flatterende for baken er en annen sak.

 

Anonymous poster hash: 271c6...2de

Skrevet

Rumpe er flott og fint, men rumpa hennes burde jo hatt egen postkode...pent er det i hvertfall ikke, men smaken er jo som baken - delt :lol:



Anonymous poster hash: 667ac...2e2
Skrevet

Ser ingen rumpe jeg



Anonymous poster hash: e06ed...d38
Skrevet

Haha, DRITER I ræva hennes jeg. Men meget tacky at hun har gått med på nakenbilde...slutty!! 



Anonymous poster hash: 6a2f3...612
Skrevet

Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere?



Anonymous poster hash: 57f76...f07
Skrevet

Rumpe er grusom. Fatter ikke at noen vil ønske en slik rumpe. Og oppblåst av fett, hvor hentet de fettet hen tro? Ryggen?



Anonymous poster hash: c15fc...c27
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint fordi den hadde litt merkelig fasong og var ikke proporsjonerr med resten av kroppen. For mye er like lite fint som for lite. J-Lo synes jeg har fin rumpe.

 

Anonymous poster hash: 0fd45...304

Skrevet

Hehe hvorfor sier du de som kommenterer er single? Godt gift jeg men synes likevel rumpa er diger og lite pen. Ser ut som hun har sprøytet noe inn der. Og de har retusjert midjen og sikkert photobrush glatta ut rumpa for sånn ser hun ikke ut på noen andre bilder tatt av paparazier. Og det å stille opp på det forfra glattbarberte mus bilde? Hjelpes. Er glatt selv jeg altså men seriøst det var tacky. Er vel lenge siden siste mediarush for dem så hun måtte finne på noe. Ble kjent for pornofilm, media omkring babyen og så bryllupet. Vært stille nå så da må klærne av så de får mer omtale og cash . Patetisk.

 

Anonymous poster hash: 2ea52...1fc

Skrevet

Kan ikke du dele bilde av din da, så kan vi si om den er ekkel eller fin

 

Anonymous poster hash: d790f...2a0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skulle gitt mye for den kroppen der! Om ræva følger med så for all del!

Skrevet

Når ble det greit å kommentere og kalle andre sine kroppsdeler for ekle og stygge?

Skrevet

Syns dama er flott jeg, men må innrømme at på "rompebildet" syns jeg hun bakfra ligner på Tumnus fra "drømmen om narnia"😂

 

Anonymous poster hash: 47ecc...f1c

Skrevet

Kan ikke fatte at voksne damer kan være så umoden som dette. 

Skrevet

Syntes det er trist at kvinner kan sitter sånn og prate så ondkapsfult om en annen kvinnes kropp. Hvem er dere til å si sånt egentlig? Hun er en sunn og frisk mamma på 33 år er så stolt av kroppen sin. Ikke minst er det helt rått at en med såppas store former blir hyllet verden over og at så mange menn syntes hun er sexy. ENDELIG slipper jeg å se på syltynne kjendismammaer rett ut fra fødestua med six-pack. Go Kim!

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere?

 

Anonymous poster hash: 57f76...f07

 

Er ikke mye naturlig med photoshop...

 

Slutter meg for øvrig til en av kommentarene i feltet under:

"Sex-tapen til Kim hadde aldri blitt noen greie, uten bruk av media.

Jeg trener daglig opp min toleranse som intetsigende mennesker med å se hvor lange jeg klarer å se på Keeping Up with the Kardashians, uten å ville knuse noe dyrt. Rekorden er nå 6 minutter og 23 sekunder før jeg må kaste inn håndkleet og skifte kanal.

Legg på arabisk tekst og man har det perfekte torturredskapet. Om fangene på Guantanamo hveder de ble foret i timevis med denne tv-serien, så ville ingen rett dømme USA. Ingen rett ville tro det gikk an å være så brutal..."

Skrevet

 

 

Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere?

 

Anonymous poster hash: 57f76...f07

 

Er ikke mye naturlig med photoshop...

 

Slutter meg for øvrig til en av kommentarene i feltet under:

"Sex-tapen til Kim hadde aldri blitt noen greie, uten bruk av media.

Jeg trener daglig opp min toleranse som intetsigende mennesker med å se hvor lange jeg klarer å se på Keeping Up with the Kardashians, uten å ville knuse noe dyrt. Rekorden er nå 6 minutter og 23 sekunder før jeg må kaste inn håndkleet og skifte kanal.

Legg på arabisk tekst og man har det perfekte torturredskapet. Om fangene på Guantanamo hveder de ble foret i timevis med denne tv-serien, så ville ingen rett dømme USA. Ingen rett ville tro det gikk an å være så brutal..."

 

Det er din fulle rett å ikke like et tv-program eller ikke klare å relatere deg til en måte å leve på. Men syntes ikke du også at det er lavmål å skrive slik noen av dame i denne tråden har gjort om kroppen til en annen kvinne? Hun er sunn og sterk og har fyldige former, hva er galt med det? Man kan gjerne si at man heller foretrekker en annen kroppsform osv, men å skrive at hun er ekkel? 

Skrevet

Den rumpa er EKSEMPLARISK! Er tydeligvis mange som er enige med meg, er jo mye derfor hun er kjent! J.Lo har også en fantastisk rumpe ❤️ I love big buts!

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere?

 

Anonymous poster hash: 57f76...f07

 

Er ikke mye naturlig med photoshop...

 

Slutter meg for øvrig til en av kommentarene i feltet under:

"Sex-tapen til Kim hadde aldri blitt noen greie, uten bruk av media.

Jeg trener daglig opp min toleranse som intetsigende mennesker med å se hvor lange jeg klarer å se på Keeping Up with the Kardashians, uten å ville knuse noe dyrt. Rekorden er nå 6 minutter og 23 sekunder før jeg må kaste inn håndkleet og skifte kanal.

Legg på arabisk tekst og man har det perfekte torturredskapet. Om fangene på Guantanamo hveder de ble foret i timevis med denne tv-serien, så ville ingen rett dømme USA. Ingen rett ville tro det gikk an å være så brutal..."

 

Det er din fulle rett å ikke like et tv-program eller ikke klare å relatere deg til en måte å leve på. Men syntes ikke du også at det er lavmål å skrive slik noen av dame i denne tråden har gjort om kroppen til en annen kvinne? Hun er sunn og sterk og har fyldige former, hva er galt med det? Man kan gjerne si at man heller foretrekker en annen kroppsform osv, men å skrive at hun er ekkel? 

 

Var du i det hele tatt inne på sida?

Overskriften på nettsida er "Ja, bildet er manipulert!" eller noe tilsvarende. Dette er ikke hennes ekte rumpe. Og om det er det, så, ja, bryr det meg midt i ...rumpa.

Skrevet

JLo sin rumpe er ikke i samme gate som denne, JLo sin kropp er jo realistisk. Kim sin er photoshoppa istykker. Hun har ikke sååå glatt rumpe og heller ikke så smal midje. Det er så synlig om man sammenligner med bilder tatt på gata uten photoshopping. Det skal vel ikke være mer ok med photoshopping selv om det brukes for å får mer form på kroppen( mer timeglass og smalere midje i dette tilfellet) , enn om når det brukes på tynne damer for å gjøre dem enda tynnere? Er det liksom greit fordi hun her har stor rumpe? Samme sak. Photoshopping for å fake en kropp er like galt og sender like feil signaler til unge jenter og gutter ( om hvordan damer ser ut) enten dama veier 50 eller 75 kg. Og så offentlig hun velger å være om livet sitt og sin nakne kropp rett i fleisen fra egne twitter kontoer så må man nesten godta å bli snakket om.

Skrevet

 

 

 

 

Det slår meg at denne dama med den "æsj for en rompe" har kjæreste, mens mange av de som kritiserer henne har vært single på N'te året. Stein som kastes i glasshus? Hvis dere er så perfekte at dere kritiserer andres NATURLIGE kroppsdeler som man ikke kan noe får, hvorfor vil ingen ha dere?

 

Anonymous poster hash: 57f76...f07

 

Er ikke mye naturlig med photoshop...

 

Slutter meg for øvrig til en av kommentarene i feltet under:

"Sex-tapen til Kim hadde aldri blitt noen greie, uten bruk av media.

Jeg trener daglig opp min toleranse som intetsigende mennesker med å se hvor lange jeg klarer å se på Keeping Up with the Kardashians, uten å ville knuse noe dyrt. Rekorden er nå 6 minutter og 23 sekunder før jeg må kaste inn håndkleet og skifte kanal.

Legg på arabisk tekst og man har det perfekte torturredskapet. Om fangene på Guantanamo hveder de ble foret i timevis med denne tv-serien, så ville ingen rett dømme USA. Ingen rett ville tro det gikk an å være så brutal..."

 

Det er din fulle rett å ikke like et tv-program eller ikke klare å relatere deg til en måte å leve på. Men syntes ikke du også at det er lavmål å skrive slik noen av dame i denne tråden har gjort om kroppen til en annen kvinne? Hun er sunn og sterk og har fyldige former, hva er galt med det? Man kan gjerne si at man heller foretrekker en annen kroppsform osv, men å skrive at hun er ekkel? 

 

Var du i det hele tatt inne på sida?

Overskriften på nettsida er "Ja, bildet er manipulert!" eller noe tilsvarende. Dette er ikke hennes ekte rumpe. Og om det er det, så, ja, bryr det meg midt i ...rumpa.

 

HAHAHAHA unnskyld at jeg ler med leste du artikkelen?????????????? Eller leste du ingressen og gjorde opp din mening ut i fra det? Bladet sier at de selvsagt har brukt photoshop, men kun for å fikse lys, gjevne ut hud og andre vanlige ting. Rumpa er hennes og det kan du se på både paperazzibilder og tv-bilder. Det Nye hadde en artikkel om retusjering for litt siden og der ser man at uretusjerte bilder er for blasse for dagens magasin-standard. Klart man finner eksempler på bilder som er over-retusjerte, men det at et bilde er redigert på i photoshop betyr ikke at det man ser ikke stemmer med virkeligheten, det betyr bare at kvaliteten er forbedret. 

Skrevet

JLo sin rumpe er ikke i samme gate som denne, JLo sin kropp er jo realistisk. Kim sin er photoshoppa istykker. Hun har ikke sååå glatt rumpe og heller ikke så smal midje. Det er så synlig om man sammenligner med bilder tatt på gata uten photoshopping. Det skal vel ikke være mer ok med photoshopping selv om det brukes for å får mer form på kroppen( mer timeglass og smalere midje i dette tilfellet) , enn om når det brukes på tynne damer for å gjøre dem enda tynnere? Er det liksom greit fordi hun her har stor rumpe? Samme sak. Photoshopping for å fake en kropp er like galt og sender like feil signaler til unge jenter og gutter ( om hvordan damer ser ut) enten dama veier 50 eller 75 kg. Og så offentlig hun velger å være om livet sitt og sin nakne kropp rett i fleisen fra egne twitter kontoer så må man nesten godta å bli snakket om.

Selvfølgelig blir kjendiser snakket om, det er jo vitterlig det mange av de lever av i dag. Men jeg syntes det er kvalmt å se at kvinner snakker andre kvinner ned på den måten dere gjør i denne tråden. Er det slik dere oppdrar sønnene deres til å snakke til og om jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...