Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #51 Skrevet 13. november 2014 Jeg er livredd sprøyter så syns det var fælt hver gang jeg skulle på svangerskapskontroll pga blodprøven hver gang. Derfor var jeg ekstra redd for epidual sprøyten ettersom jeg hørte at han var så stor. Legen som kom for å sette den var sur og utolmodig hadde absolutt ingen sympati med at jeg hadde smerter. Jeg hadde vanskelig for å sitte helt rolig fordi jeg hadde så store smerter,å da blir legen forbanna å sier at hvis jeg ikke kan sitte rolig så kan jeg bare glemme å få epidural. Jeg var så redd for å ikke på epidural at jeg konsenterte meg 110% om å sitte rolig,å dermed merket jeg faktisk ikke sprøyten. Jeg satt å gruet meg å ventet sånn på stikket men kjente som sagt ingenting. Anonymous poster hash: e5a05...4ac Forstår legen godt. Om du ikke sitter i ro så kan en feilsatt epidural fort skade deg, og hvem hadde du lagt skylden på da? Epidural er heller ikke den viktigste oppgaven, det er tross alt bare smertelindring. Anonymous poster hash: 1b000...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå