Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #51 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt... Dert er jeg faktisk enig i. Det der var skikkelig teit. Anonymous poster hash: 96adf...160 Jeg syntes det var pent gjort å si fra. Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Da hadde Lionesse fortsatt å bruke samme nick og trodd ingen viste hvem hun var. Nå har hun mulighet til å gjøre noe med det og har fått en advarsel om hvor lett det kan skje at hun blir gjennkjent. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1 Takk, det var det jeg ville frem til. Jeg vil kunne bruke dette forumet og være helt anonym. Det er veldig lett å bli gjenkjent på steder som dette, hvor man burde ha litt nettvett (jeg sier ikke at Lionesse ikke har det), men det er lett å bli gjenkjent, så man må være litt forsiktig. Anonymous poster hash: 91b03...54e Slik at man ikke blir mobbet, for å være på et forum ?? Neida, mener det ikke helt. Men, litt merkelig tema i en slik tråd! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg grein så snørre rant! huff for en forferdelig historie! Jeg får helt vondt inni meg. Jeg ble mobbet litt i første klasse, og etter det tok jeg igjen, og begynnte å mobbe selv i flere år. Inntil en dag jeg bare plutselig "våknet" og fikk dårlig samvittighet. Sluttet å mobbe de, sa unskyld og begynte å passe på så andre ikke skulle mobbe de isteden for. Men, jeg har så sinnsykt dårlig samvittighet for det enda. Og jeg blir drit redd for at noen skal gjøre noe slikt mot mitt barn noen gang. Merkelig at det er skummelt å være gutt med orange hår og fregner i et nordisk land. Stakkars,stakkars Odin! får helt vondt inni meg! Anonymous poster hash: b928d...cc8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #52 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt...Dert er jeg faktisk enig i. Det der var skikkelig teit. Anonymous poster hash: 96adf...160 Jeg syntes det var pent gjort å si fra. Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Da hadde Lionesse fortsatt å bruke samme nick og trodd ingen viste hvem hun var. Nå har hun mulighet til å gjøre noe med det og har fått en advarsel om hvor lett det kan skje at hun blir gjennkjent. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1 Takk, det var det jeg ville frem til. Jeg vil kunne bruke dette forumet og være helt anonym. Det er veldig lett å bli gjenkjent på steder som dette, hvor man burde ha litt nettvett (jeg sier ikke at Lionesse ikke har det), men det er lett å bli gjenkjent, så man må være litt forsiktig. Anonymous poster hash: 91b03...54e Slik at man ikke blir mobbet, for å være på et forum ?? Neida, mener det ikke helt. Men, litt merkelig tema i en slik tråd! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg grein så snørre rant! huff for en forferdelig historie! Jeg får helt vondt inni meg. Jeg ble mobbet litt i første klasse, og etter det tok jeg igjen, og begynnte å mobbe selv i flere år. Inntil en dag jeg bare plutselig "våknet" og fikk dårlig samvittighet. Sluttet å mobbe de, sa unskyld og begynte å passe på så andre ikke skulle mobbe de isteden for. Men, jeg har så sinnsykt dårlig samvittighet for det enda. Og jeg blir drit redd for at noen skal gjøre noe slikt mot mitt barn noen gang. Merkelig at det er skummelt å være gutt med orange hår og fregner i et nordisk land. Stakkars,stakkars Odin! får helt vondt inni meg! Anonymous poster hash: b928d...cc8 Helt enig. Var ikke meningen å spore av i tråden. Dette er en forferdelig sak, som det virkelig må gjøres noe med! Anonymous poster hash: 91b03...54e
valnøtta Skrevet 10. november 2014 #53 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Himmel, det der er jo bare rett og slett slemt
*SommerFrisk* Skrevet 10. november 2014 #54 Skrevet 10. november 2014 Jeg er ikke redd for at en person eller fler her vet hvem jeg er. Jeg mener det samme i virkeligheten som her. Og sier ikke noe jeg ikke kan stå for 😁
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #55 Skrevet 10. november 2014 Mobbing på Lambertseter er dessverre et kjent tema!! En stor skam. er det i området eller skolen du mener? Anonymous poster hash: 9aa33...dc5
SnekkerPelle Skrevet 11. november 2014 #56 Skrevet 11. november 2014 Mobbing på Lambertseter er dessverre et kjent tema!! En stor skam. er det i området eller skolen du mener? Anonymous poster hash: 9aa33...dc5 Skolen. Det er visst bra på barnetrinnet, men veldig dårlig jo eldre de blir. Jeg kjenner til ei som måtte bytte skole pga mobbing på ungdomstrinnet. Jeg håper det blir en real oppvask etter saken i media og at det blir kraftige konsekvenser!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #57 Skrevet 11. november 2014 Dette er en helt forferdelig sak. Det kunne vært meg. Rektor ga beng, det samme gjorde motpartenes foreldre. Jeg hadde ikke vært her i dag om jeg ikke hadde fått bytte skole. Selv mange år senere sliter jeg mye, så for tida kan jeg ikke lese avisa, det blir bare for jævlig. Jeg har vært i 2 begravelser av venner med samme årsak. Ei venninne har rusa seg til døde i ettertid. 5-6 venner har planlagt selvmord. I perioder har jeg gått og lurt på hvem som blir neste. Mobbing har helt jævlige konsekvenser. Og det er de VOKSNES ansvar, tas ting tidlig kan man lettere stoppe det. Og ja, MOBBERNE skal tvinges til å bytte skole som siste utvei. Anonymous poster hash: 7abc4...8b1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #58 Skrevet 2. januar 2015 Mobbing på Lambertseter er dessverre et kjent tema!! En stor skam.er det i området eller skolen du mener? Anonymous poster hash: 9aa33...dc5 Skolen. Det er visst bra på barnetrinnet, men veldig dårlig jo eldre de blir. Jeg kjenner til ei som måtte bytte skole pga mobbing på ungdomstrinnet. Jeg håper det blir en real oppvask etter saken i media og at det blir kraftige konsekvenser! Det var ille på barnetrinnet også. Jeg var rimelig sjokkert etter å ha vært lærervikar på denne skolen for noen år siden. Mye subtil mobbing, og for uoversiktig skolegård med for mange barn og få vakter, men det gikk an å skjønne hva som foregikk likevel. De som ble mest mobbet var de sjenerte innvandrerne, og mobberne var ofte velkledde, ressursterke lærerfavoritter som i blant svært overbevisende forsøkte å overtale meg til å tro at de bare hadde de beste intensjoner. Ofrene gråt bare og ville ikke si noe der de sto og ble klemt på av mobberne på 9- 10 år som "forklarte" saken, og som lærervikar føler man seg ganse hjelpesløs i den situasjonen. Det var let å skjønne at noe overhodet ikke stemte. Jeg spurte noen lærere om råd også, men de sa at det ikke var noe å gjøre hvis ikke barna ville si noe om det selv. Anonymous poster hash: 3915d...4a5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #59 Skrevet 18. mars 2017 Gikk på lambertseter skole selv, i samme klasse som Odin og ble mobbet av de samme folkene. Det at ingen gjorde noe før nå er helt utrolig. Ble nøtt til å flytte, siden ingen gjorde en dritt med det som skjedde der, annent enn min egen familie. Anonymkode: 76ff7...fce
Sint naken biltyv Skrevet 24. mars 2017 #60 Skrevet 24. mars 2017 På 9.11.2014 den 20.59, Anonym bruker skrev: Er det sant? Mine barn begynner på denne skolen om ikke så altfor lenge Anonymous poster hash: 53732...a44 Ja aurskog er et helvete for veldig mange😪
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2017 #61 Skrevet 24. mars 2017 På 18.3.2017 den 23.27, Anonym bruker skrev: Gikk på lambertseter skole selv, i samme klasse som Odin og ble mobbet av de samme folkene. Det at ingen gjorde noe før nå er helt utrolig. Ble nøtt til å flytte, siden ingen gjorde en dritt med det som skjedde der, annent enn min egen familie. Anonymkode: 76ff7...fce Hvordan har det gått med mobberne? Anonymkode: 8b537...1c1
Sint naken biltyv Skrevet 25. mars 2017 #62 Skrevet 25. mars 2017 På 10.11.2014 den 8.45, mylittlecat skrev: Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt... Så enig👌🏼
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #63 Skrevet 6. august 2017 On 3/24/2017 at 8:56 PM, Anonym bruker said: Hvordan har det gått med mobberne? Anonymkode: 8b537...1c1 Aner ikke. Husker tydlig å bli mobbet av både eldre unger, folk i klassen og mildt av noen få lærere. Rektor snudde et blindt øye til det når han fikk vite det. Heldigvis flyttet vi vekk derfra relativt fort. Anonymkode: 76ff7...fce
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #64 Skrevet 6. august 2017 På 24.3.2017 den 20.49, Sint naken biltyv skrev: Ja aurskog er et helvete for veldig mange😪 Siden denne tråden dukket opp igjen så kan jeg legge til at vi hittil har vært veldig fornøyd med skolen. Og ikke minst kontaktlærer som er en fantastisk lærer! Anonymkode: 2673d...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå