Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #26 Skrevet 9. november 2014 Grusom sak. Men vi vet bare mors framstilling av saken. Anonymous poster hash: 26c7f...0ff
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #27 Skrevet 9. november 2014 Ikke hakket bedre i Aurskog. Mange som har flyttet vekk fra området på grunn av mobbing. Er det sant? Mine barn begynner på denne skolen om ikke så altfor lenge Anonymous poster hash: 53732...a44
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #28 Skrevet 9. november 2014 Synes også det er merkelig at dere håper at de involverte sliter, jeg ønsker ikke flere ødelagte liv. Jeg håper bare de involverte har evne til refleksjon og har lært noe av dette. Slik at de ikke mobber eller unnlater å ta tak i mobbing. Anonymous poster hash: 26c7f...0ff
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #29 Skrevet 9. november 2014 Synes også det er merkelig at dere håper at de involverte sliter, jeg ønsker ikke flere ødelagte liv. Jeg håper bare de involverte har evne til refleksjon og har lært noe av dette. Slik at de ikke mobber eller unnlater å ta tak i mobbing. Anonymous poster hash: 26c7f...0ff
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #30 Skrevet 9. november 2014 Det Lionesse skrev må jeg si meg enig i. Opplevd at veninne ble mobbet over flere år og selv som barn/ tenåring brydde jeg meg og klikka i vinkel på mobbing. Den som mobber mine barn vil få møte Dragen ! Er det jeg kalles om jeg blir sint hehe. I dette tilfelle har skolene svikta totalt. Å be han gjemme matboksen ? Istedetfor å fjerne mobberne fra han totalt , kunne mobberne spise matpakka på rektors kontor hver dag til de lot han spise ifred. Og ang blåveisen? Politianmeldelse raskere enn lynet. Kommer politiet på banen ang barn kobles bv også inn og det kan bli mer fart på sakene. Foreldrene her gjorde så godt de kunne , skolen og mobberne med foreldre bør vente på karma! Anonymous poster hash: 5f178...2a3
*SommerFrisk* Skrevet 9. november 2014 #31 Skrevet 9. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #32 Skrevet 9. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #33 Skrevet 9. november 2014 Det er mange rektorer som bør ta til seg dette, men det hjelper ingen om noen går rundt og har det vondt og føler seg som drapsmenn hvis de ikke endrer handlingsmønsteret sitt. Det jeg håper er at lærere og spesielt rektorer tar slikt på alvor og faktisk gjør det som er nødvendig for at problemet skal løses. Det kan hende det å gå til sak mot rektor på Lambertseter ville kunne få andre til å forstå alvoret, da vil det kunne være bra, men vi skal ikke glemme at de ansatte på skolen også er mennesker. De fleste av oss gjør en og annen feil på jobben og det kan godt hende både denne og andre rektorer aldri burde vært ansatt i en stilling med så mye ansvar. Det er ikke sikkert rektoren er hverken ond eller uinteressert i elevene på skolen. Kanskje er hun bare en helt vanlig litt lat dame som har fått en jobb hun ikke evner fult ut. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #34 Skrevet 9. november 2014 Ikke hakket bedre i Aurskog. Mange som har flyttet vekk fra området på grunn av mobbing. Er det sant? Mine barn begynner på denne skolen om ikke så altfor lenge Anonymous poster hash: 53732...a44 Sånn er det mange steder. Jeg vet om 3 som har byttet skole for å komme vekk fra mobbing her. Likevell er det mange som mener vår skole har et over gjennomsnittet godt skolemiljø. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #35 Skrevet 9. november 2014 Det jeg kjenner på i denne saken, er at det kunne vært min gutt... Den følelsen slipper ikke taket i meg... Har en gutt på samme alder. Han er (selvfølgelig;)!) verdens beste. Han er omsorgsfull, pliktoppfyllende, snill som dagen er lang og veldig følsom. Han har aldri likt slossing og vold. Da han var fire, flyttet vi til en liten plass. Han og lillebror måtte skifte barnehage. Den blide gutten vår ble mer alvorlig. Vi trodde det var alderen. Gutten vår var veldig beskyttende overfor lillebror, han var redd noen skulle være stygg med han. Vi trodde det var en fase. Han begynte på skole, i en MEGET spesiell klasse. Han var smilende i begynnelsen, endelig noe nytt!! Utover i 2.klasse ble han mørkere og mørkere til sinns... Han hadde mye og ofte vondt i maven. Han var mye sint. Kontaktlærer ville melde han til PPT grunnet stamming/ stakato toneleie. Vi kjente ikke denne beskrivelsen igjen, vi måtte gjøre noe. Vi valgte å flytte. Gutten vår ble ikke direkte mobbet. Han var utsatt for en såpass spesiell skolehverdag, preget av utagerende medelever. Disse bannet, sloss og truet lærere og hverandre daglig. Gutten vår tok etpar år før han greide å slappe av og stole på jevnaldrende igjen. Jeg tør ikke tenke på konsekvensen om vi ikke hadde flyttet... Vår gutt fikk en ny start, det har heldigvis gått bra! Ble veldig ydmyk når jeg hørte om Odin. Det kunne vært vår gutt... Kjære alle foreldre: Snakk med ungene deres! Ikke vær redd for å kontakte andre foreldre, dersom dere har mistanke om plaging/ utestengelse. La ungene deres få konsekvenser for sin oppførsel. La dem ringe på hos h•n de tok matboksen til, for å si unnskyld. Anonymous poster hash: 0baef...9aa
*SommerFrisk* Skrevet 9. november 2014 #36 Skrevet 9. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Hmmmm liker ikke! Da bytter jeg Nick!
*SommerFrisk* Skrevet 9. november 2014 #37 Skrevet 9. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Hmmmm liker ikke! Da bytter jeg Nick! Si i det minste dine initialer?
*SommerFrisk* Skrevet 9. november 2014 #38 Skrevet 9. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Hmmmm liker ikke! Da bytter jeg Nick! Si i det minste dine initialer? Du er enten MPJ eller IAK , såpass forstår jeg utfra felles venner med k LMG
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #39 Skrevet 10. november 2014 Nei, mine er ikke det. :-) Ikke bytt nick, jeg er lite aktiv her inne.. Var helt tilfeldig at jeg så denne tråden.. Anonymous poster hash: 91b03...54e
Sint naken biltyv Skrevet 10. november 2014 #40 Skrevet 10. november 2014 Jeg gråt og gråt da jeg leste dette. jeg mangler ord. Jeg får ikke fram meningene mine , ingenting. Jeg ble totalt kvalt og kjente et voldsomt raseri i meg. Skjer dette barna mine, noengang, så kommer jeg til og bli den løvemamman jeg har lovet dem og bli om noen er alvrolig stygge mot dem. Jeg kommer til å være upedagogisk, og skremme dritten av disse barna så de aldri tør nerme seg mine barn igjen. Jeg tar permisjon fra jobben om jeg må og planter meg i skolegården, hver dag. Og hadde jeg opplevd lærere slik foreldrene i denne saken gjorde, så hadde jeg blitt syk. Syk på sinnet, og selvantent på lærerværelset. OG jeg hadde også latt foreldrene til disse barna få kjenne på det! HerreGUD som jeg gråt da jeg leste det, og forsøkte og gjengi historien til min mann , mens en omtrent hulket. Stakkars, lille, vakre Odin . Nå har han i allefall fred <3 Tror du skal være litt forsiktig med å si hva du ville ha gjort i samme situasjon. Det kan lett oppfattes som kritikk mot foreldrene (de gjorde ikke nok/de riktige tingene, hadde Odin derimot vært din sønn så hadde han ikke vært død nå). Anonymous poster hash: 21f96...385 Enig
Mrs. Kaizer Skrevet 10. november 2014 #41 Skrevet 10. november 2014 Det er så grusomt og helt ufattelig at unger får lov til å holde på å mobbe noen til døde! Hvorfor i all verden grep ikke skolen inn og forsøkte å stanse det? De voksne på de aktuelle skolene kan jo ikke ha det godt med seg selv og bør virkelig gå i seg selv nå for å hindre at slikt skjer igjen. Synes det er så flott og respektfullt at foreldrene til denne gutten er så åpne, jeg tror det må til for å hindre at noe lignende skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #42 Skrevet 10. november 2014 Mobbing på Lambertseter er dessverre et kjent tema!! En stor skam. Er det?? Så i en eller annen avis at mobbestatistikken der var ganske høy, men har ikke hørt noe mer. Har en førsteklassing der nå og kjenner jeg blir fysisk uvel av alt dette. Stakkars gutt og familie:( Dette må jo få noen konsekvenser for noen?! Anonymous poster hash: 863c2...608
mylittlecat Skrevet 10. november 2014 #43 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #44 Skrevet 10. november 2014 Jeg strigråt, fordi det kunne ha vært meg for 18 år siden. Jeg hadde 3 mislykka selvmordsforsøk i tenårene på grunn av mobbing fra barnehagen og til jeg begynte på universitetet, men jeg var for feig til å gjennomføre. På grunn av utfrysing og mobbing har jeg aldri lært meg å leke med andre, de sosiale kodene osv, og det sliter jeg med nå i voksen alder. Har ingen venner og ingen å være med bortsett fra mann og barn. Synes det er en skam at skolen er så jævla arrogante i media og har "gjort alt etter boka". Vel, en gutt ligger død og begravet. Uansett hvilken bok de gjorde det etter, var det da feil bok. Det verste at det skrikes så mye i Norge at skolene jobber med mobbing, man undertegner antimobbemanifest osv, det er bare piss. Bare store ord og ingen handling. En illusjon om at det ikke forekommer mobbing på skolene i Norge. I realiteten er det ingen som bryr seg. Mobberne er som regel sosialt sterke og klarer å fremstille mobbeofferet som den det er noe galt med. I enkelte land er det slik at MOBBERE blir kastet ut av skolen og må bytte, ikke at mobbeofferet er nødt til å flytte på seg. Anonymous poster hash: 3fa4e...3a5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #45 Skrevet 10. november 2014 For et nederlag å være foreldre til barn som mobber andre barn til døde. Da har man virkelig ikke lykkes som forelder. Anonymous poster hash: 26ee2...6f3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #46 Skrevet 10. november 2014 For et nederlag å være foreldre til barn som mobber andre barn til døde. Da har man virkelig ikke lykkes som forelder. Anonymous poster hash: 26ee2...6f3 Ikke sikkert de tenker slik. Foreldre som forsvarer mobberne sine bryr seg som regel ikke om hvordan andre har det. Det ene selvmordsforsøket mitt ble kjent på skolen fordi rektoren sladret, og da ble JEG fremstilt som den gale, mens resten av klassen har visst ikke gjort noe feil. Mitt selvmordsforsøk ble latterliggjort i gangene i et helt år, og foreldre til disse barna synes det var helt greit siden jeg var så "dramaqueen" at jeg vurderte å ta mitt eget liv fordi ingen ville være venn med meg. Har dessverre ingen tro på at slike foreldre har noe som helst følelsesregister. Anonymous poster hash: 3fa4e...3a5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #47 Skrevet 10. november 2014 Det har du dessverre rett i. Det er mye dårlig foreldremateriale der ute. Anonymous poster hash: 26ee2...6f3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #48 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt... Dert er jeg faktisk enig i. Det der var skikkelig teit. Anonymous poster hash: 96adf...160
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #49 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!! Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt... Dert er jeg faktisk enig i. Det der var skikkelig teit. Anonymous poster hash: 96adf...160 Jeg syntes det var pent gjort å si fra. Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Da hadde Lionesse fortsatt å bruke samme nick og trodd ingen viste hvem hun var. Nå har hun mulighet til å gjøre noe med det og har fått en advarsel om hvor lett det kan skje at hun blir gjennkjent. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #50 Skrevet 10. november 2014 Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-) Anonymous poster hash: 91b03...54e Da kan det være meg! Er initialene hans LMG? Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm! Ble du stille nå? Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt Anonymous poster hash: 91b03...54e Hehe neida, vært litt opptatt i helga! Så Morro! Ja det er de. skriv til meg da, jeg dør av nysgjerrighet!!Neh, jeg liker å holde meg anonym men morsomt at jeg nå vet hvem du er. Verden er ikke så stor Anonymous poster hash: 91b03...54e Temmelig feigt å være så aktiv på å "avsløre" hvem noen her inne er, for så å ikke ville si hvem man selv er. Du har jo uansett skrevet anonymt... Dert er jeg faktisk enig i. Det der var skikkelig teit. Anonymous poster hash: 96adf...160 Jeg syntes det var pent gjort å si fra. Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Da hadde Lionesse fortsatt å bruke samme nick og trodd ingen viste hvem hun var. Nå har hun mulighet til å gjøre noe med det og har fått en advarsel om hvor lett det kan skje at hun blir gjennkjent. Anonymous poster hash: 4eaea...8e1 Takk, det var det jeg ville frem til. Jeg vil kunne bruke dette forumet og være helt anonym. Det er veldig lett å bli gjenkjent på steder som dette, hvor man burde ha litt nettvett (jeg sier ikke at Lionesse ikke har det), men det er lett å bli gjenkjent, så man må være litt forsiktig. Anonymous poster hash: 91b03...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå