Gå til innhold

Håper de som har skyld i dette sliter nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/spesial/2014/odin/

Tenk så grusomt. Håper de som mobbet denne stakkars gutten har det helt jævlig med seg selv nå. Inkludert de naive "mitt barn er bare snill" foreldrene

Anonymous poster hash: cdc8c...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.

Forferdelig historie.

Anonymous poster hash: d170b...e16

Skrevet

Jeg gråt av å lese dette. Helt grusomt!

Anonymous poster hash: 20b56...b6d

Skrevet

Har ikke ord...bare gråter. Glad for at han hadde det trygt og godt hjemme i det minste, men det hjelper så lite når resten av verden svikter!

Skrevet

En ufattelig tragisk historie, klart at de barna som mobbet har et ansvar her, men det er de voksne som har sviktet mest og håper heller at de tar lærdom av dette enn at barn skal føle på dette store ansvaret. Men når det er sagt håper jeg at disse barna tar lærdom av det og aldri mobber noen igjen! 

Anonymous poster hash: 2214f...856
Skrevet

Dette er bare så utrolig vondt og trist! Tenker på hvor grusomt det må være å se barnet ditt lide, og samme hvor mye du ønsker så får du ikke hjulpet nok. Her har skolen sviktet til de grader.

Relaterer veldig til denne saken da jeg har en sønn selv. Det bildet der moren kysser gutten fikk meg til å hulke...♡

Anonymous poster hash: 20b56...b6d

Skrevet

Det er helt grusomt! :( Forferdelig trist og jeg gråt når jeg leste det. Mammahjertet mitt gråter for han og de som sitter igjen og gjorde sitt beste, men det var ikke nok fordi det ikke ble tatt skikkelig takk i.

Håper de når frem slik de ønsker med dette at folk åpner øynene, og at flere gjør en innsats for at ting aldri må gå så langt. Får vondt inni meg :(

Skrevet

Jeg begynte å gråte da jeg leste det, det er helt grusomt! Her burde faktisk mobberne vært tvunget til å bytte skole. I tillegg burde rektor fått sparken. Blir så provosert.

Anonymous poster hash: 96adf...160

Skrevet

Jeg gråt og gråt da jeg leste dette. jeg mangler ord. Jeg får ikke fram meningene mine , ingenting. Jeg ble totalt kvalt og kjente et voldsomt raseri i meg.

Skjer dette barna mine, noengang, så kommer jeg til og bli den løvemamman jeg har lovet dem og bli om noen er alvrolig stygge mot dem. Jeg kommer til å være upedagogisk, og skremme dritten av disse barna så de aldri tør nerme seg mine barn igjen.

Jeg tar permisjon fra jobben om jeg må og planter meg i skolegården, hver dag. Og hadde jeg opplevd lærere slik foreldrene i denne saken gjorde, så hadde jeg blitt syk. Syk på sinnet, og selvantent på lærerværelset.

OG jeg hadde også latt foreldrene til disse barna få kjenne på det!

HerreGUD som jeg gråt da jeg leste det, og forsøkte og gjengi historien til min mann , mens en omtrent hulket.

Stakkars, lille, vakre Odin . Nå har han i allefall fred <3

Skrevet

Jeg gråt og gråt da jeg leste dette. jeg mangler ord. Jeg får ikke fram meningene mine , ingenting. Jeg ble totalt kvalt og kjente et voldsomt raseri i meg.

Skjer dette barna mine, noengang, så kommer jeg til og bli den løvemamman jeg har lovet dem og bli om noen er alvrolig stygge mot dem. Jeg kommer til å være upedagogisk, og skremme dritten av disse barna så de aldri tør nerme seg mine barn igjen.

Jeg tar permisjon fra jobben om jeg må og planter meg i skolegården, hver dag. Og hadde jeg opplevd lærere slik foreldrene i denne saken gjorde, så hadde jeg blitt syk. Syk på sinnet, og selvantent på lærerværelset.

HerreGUD som jeg gråt da jeg leste det, og forsøkte og gjengi historien til min mann , mens en omtrent hulket.

Tror du skal være litt forsiktig med å si hva du ville ha gjort i samme situasjon. Det kan lett oppfattes som kritikk mot foreldrene (de gjorde ikke nok/de riktige tingene, hadde Odin derimot vært din sønn så hadde han ikke vært død nå).

Anonymous poster hash: 21f96...385

Skrevet

Tror du skal være litt forsiktig med å si hva du ville ha gjort i samme situasjon. Det kan lett oppfattes som kritikk mot foreldrene (de gjorde ikke nok/de riktige tingene, hadde Odin derimot vært din sønn så hadde han ikke vært død nå).

Anonymous poster hash: 21f96...385

Enig

Anonymous poster hash: c90c6...b06

Gjest Antarctica
Skrevet

Fæl lesning. Fristende å tildele rektor et nakkeskudd. De har jo sviktet totalt, og avfeid hele greia.

Skrevet

Verste jeg har lest noensinne.. 😱

Anonymous poster hash: fef19...ceb

Skrevet (endret)

Mobbing på Lambertseter er dessverre et kjent tema!! En stor skam.

Endret av SnekkerPelle
Skrevet

Jeg håper de tar lærdom av dette og blir sitt ansvar bevisst.

Anonymous poster hash: 0a2dd...14f

Skrevet

Så jævlig... :-(

Kunne se alt så tydelig for meg siden jeg selv har gått på Lambertseter skole...

:-(

Anonymous poster hash: 7078c...382

Skrevet

Ikke hakket bedre i Aurskog. Mange som har flyttet vekk fra området på grunn av mobbing.

Skrevet

Dette er ganske nøyaktig det samme som en venn av meg skrev på Facebook... Enten så er du denne personen, ellers så har du kopiert det derfra...

Anonymous poster hash: 91b03...54e

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at det var på ille på Lambertseter. Har bodd der tidligere, men flyttet før vi hadde skolebarn. Har hele tiden tenkt at vi vil flytte tilbake en gang. DET skal jeg virkelig revurdere nå, ser på den undersøkelsen ang mobbing som nylig var også at Lambertseter skole ligger høyt på mobbestatistikken. Grusom sak. Synes så forferdelig synd på gutten og familien!

Anonymous poster hash: 96adf...160

Skrevet

Dette er ganske nøyaktig det samme som en venn av meg skrev på Facebook... Enten så er du denne personen, ellers så har du kopiert det derfra...

:) jeg har ikke delt denne saken jeg. Det må nok være noen andre.

Og til dere som mener jeg bør være forsiktig, dette er mine meninger og tanker rundt noe jeg frykter.Jeg har ikke opplevd det, ergosnakker jeg utfra hvordan jeg ser for meg at -jeg- ville reagert.

Jeg synes ikke foreldrene har gjort for lite, de har jo virkelig stått på!- og det er ikke deres feil. Vær så vennlig og ikke tilegne meg meninger jeg ikke har! Tror dere selv skjønner at det kanskje var litt drøyt.

Skrevet

Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-)

Skrevet

Vel, hun skrev det på Facebook under en annen felles venn som hadde delt det.. Lenge før du skrev det her :-) så enten så er du hun jeg kjenner, ellers så ordlegger dere dere veldig likt :-)

Da kan det være meg!:D

Er initialene hans LMG?

Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm!:D

Skrevet

Ja, det er det, og dine er HHL? :D

Skrevet

Da kan det være meg!:D

Er initialene hans LMG?

Nå ble jeg nysgjerrig på deg! Send meg pm!:D

Ble du stille nå? :D

Slapp av, skal ikke røpe deg. Det var bare litt morsomt :)

Skrevet

Utrolig tragisk og trist sak. Jeg gråt da jeg leste den og tenker med sorg og gru på hvordan foreldrene til Odin har det hver eneste dag vel vitende om at både de og gutten prøvde å få stoppet dette... Skolen og skoleledelsen har sviktet stort og det bør virkelig være en real oppvask om rutiner og fremgangsmåte for håndtering av alvorlige mobbesaker. Like fullt bør alle foreldre som vet eller har fått informasjon om at deres barn er en mobber virkelig lese denne saken for sitt barn og snakke lenge og alvorlig om konsekvensene for mobbing. Skolen har et stort ansvar, ja, men det har jammen meg foreldre også!!!

Anonymous poster hash: ebb0c...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...