Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #51 Skrevet 9. november 2014 At han har liggi på sofaen i hele dag og ikke gjort en dritt har irritert meg litt siden jeg har rydda/vaska/laga middag i 3-4 timer til sammen! Og. Han har vært sur i dag! Irriterende... Anonymous poster hash: 10730...c51
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #52 Skrevet 10. november 2014 Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!! Anonymous poster hash: b33c0...eae Slutt å sutre. Vet du hvem som lever i helvete ? Unga og de voksne i Syria blant annet. DET er helvette. Du har ei varm seng, mat og klær. Og tydeligvis råd til Internett for å sitte på et nettforum. Så hvor jævlig har du det egentlig til sammenligning ? Nå må dere se å få opp øynene, våre problemer er så SMÅ i forhold. Giiiiiidd, ikke penger til å feire jul. Buhuu ! KUTT UT !! Anonymous poster hash: ad657...ec5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #53 Skrevet 10. november 2014 Nå har jeg allerede gått. Men den dagen jeg gikk var det fordi han klikket. Og etterpå fikk påvist borderline/emosjonelt ustabil PF. Anonymous poster hash: 204b4...07d
Katteskinnet Skrevet 10. november 2014 #54 Skrevet 10. november 2014 Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!! Anonymous poster hash: b33c0...eae Slutt å sutre. Vet du hvem som lever i helvete ? Unga og de voksne i Syria blant annet. DET er helvette. Du har ei varm seng, mat og klær. Og tydeligvis råd til Internett for å sitte på et nettforum. Så hvor jævlig har du det egentlig til sammenligning ? Nå må dere se å få opp øynene, våre problemer er så SMÅ i forhold. Giiiiiidd, ikke penger til å feire jul. Buhuu ! KUTT UT !! Anonymous poster hash: ad657...ec5 Herrejesus, folk som deg gir meg flass!
Tusselinemor Skrevet 10. november 2014 #55 Skrevet 10. november 2014 Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!! Anonymous poster hash: b33c0...eae Slutt å sutre. Vet du hvem som lever i helvete ? Unga og de voksne i Syria blant annet. DET er helvette. Du har ei varm seng, mat og klær. Og tydeligvis råd til Internett for å sitte på et nettforum. Så hvor jævlig har du det egentlig til sammenligning ? Nå må dere se å få opp øynene, våre problemer er så SMÅ i forhold. Giiiiiidd, ikke penger til å feire jul. Buhuu ! KUTT UT !! Anonymous poster hash: ad657...ec5 Herrejesus, folk som deg gir meg flass! Hahahaha, festlig kommentar! Jeg lo høyt av denne 😂👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå