Gå til innhold

Visst du skulle forlatt mannen idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han har liggi på sofaen i hele dag og ikke gjort en dritt har irritert meg litt siden jeg har rydda/vaska/laga middag i 3-4 timer til sammen! Og. Han har vært sur i dag! Irriterende...

Anonymous poster hash: 10730...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!!

Anonymous poster hash: b33c0...eae

Slutt å sutre. Vet du hvem som lever i helvete ? Unga og de voksne i Syria blant annet. DET er helvette.

Du har ei varm seng, mat og klær. Og tydeligvis råd til Internett for å sitte på et nettforum. Så hvor jævlig har du det egentlig til sammenligning ?

Nå må dere se å få opp øynene, våre problemer er så SMÅ i forhold. Giiiiiidd, ikke penger til å feire jul. Buhuu !

KUTT UT !!

Anonymous poster hash: ad657...ec5

Skrevet

Nå har jeg allerede gått. Men den dagen jeg gikk var det fordi han klikket. Og etterpå fikk påvist borderline/emosjonelt ustabil PF.

Anonymous poster hash: 204b4...07d

Skrevet

Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!!

Slutt å sutre. Vet du hvem som lever i helvete ? Unga og de voksne i Syria blant annet. DET er helvette.

Du har ei varm seng, mat og klær. Og tydeligvis råd til Internett for å sitte på et nettforum. Så hvor jævlig har du det egentlig til sammenligning ?

Nå må dere se å få opp øynene, våre problemer er så SMÅ i forhold. Giiiiiidd, ikke penger til å feire jul. Buhuu !

KUTT UT !!

Herrejesus, folk som deg gir meg flass!

Skrevet

KUTT UT !!

Herrejesus, folk som deg gir meg flass!

Hahahaha, festlig kommentar! Jeg lo høyt av denne 😂👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...