Gå til innhold

Visst du skulle forlatt mannen idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da basert på hendelser son har skjedd idag, hva dom helst. Hvilke grunner hadde du hatt?

Her hadde det vært at kjøkkenet såg ut som en slagmark etter han laget middag, ikke kastet tom dorull men danderte den fint på vasken, umenneskelig mengde smuler av å skjære to brødskiver. Dette hadde vært dagens argument.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at dette er grunner til å forlate mannen, eller at dette er hva som har irritert deg i dag?

Anonymous poster hash: 259d2...1fc

Skrevet

Nei herregud så klart ikke. Bare teoretisk sett OM du liksom skulle gått fra din mann basert på hendelser kun idag, hva skulle da vært den "beste" grunnen?

It's a ha-ha:)

Gjest Antarctica
Skrevet

At han har befundet seg i feil land hele dagen!

Skrevet

jamie dornan kommer og tar meg med storm

Anonymous poster hash: 259d2...1fc

Skrevet

Da hadde det blitt fordi han ikke støvsugde under sofaen i morges, eller at han ikke har hatt på seg annet enn joggeklær..

Anonymous poster hash: 68712...1b9

Skrevet

Pga at han ikke hører etter når jeg snakker/forteller noe,ikke ler av vitsene mine,unngår å ta på meg/kysse meg,blir irritert fordi det er rotete på kjøkkenet etter at jeg har laget deilig middag,aldri holder rundt meg,ikke smiler til meg osv osv.. Men sånn er det hver dag.. Han pleier forresten å være mer irritert over ting jeg ikke har gjort enn i dag,så dagen i dag har ikke vært så værst..

Anonymous poster hash: b4840...9e7

Skrevet

Ga hestene for sent frokost. Det må være eneste grunnen i dag. Ellers vært en usedvanlig trivelig dag sammen med ham :). Ikke alltid det er slik :)

Skrevet

Oi det ville vært vanskelig å finne noen grunn akkurat i går, ettersom han stod på kjøkkenet i timesvis og laget deilig middag til hele familien min, for så å servere, rydde av og shine hele kjøkkenet etterpå. Jeg kunne sikkert ha funnet en liten flekk å pirke på da...

Eller kanskje han satt litt for lenge ved pc'en før han begynte på middagen eller ikke var flink nok til å underholde barnet vårt samtidig som han kokkelerte? ;)

Når jeg tenker meg om så kom han heller ikke og vekket meg med kaffe på sengen etter luren jeg tok mens han lagde mat. :P

Anonymous poster hash: 54a7d...cc3
Skrevet

Pga at han ikke hører etter når jeg snakker/forteller noe,ikke ler av vitsene mine,unngår å ta på meg/kysse meg,blir irritert fordi det er rotete på kjøkkenet etter at jeg har laget deilig middag,aldri holder rundt meg,ikke smiler til meg osv osv.. Men sånn er det hver dag.. Han pleier forresten å være mer irritert over ting jeg ikke har gjort enn i dag,så dagen i dag har ikke vært så værst..

Anonymous poster hash: b4840...9e7

Ufda! Her har du vel grunn til å gå.....

Anonymous poster hash: 37c82...e01

Skrevet

Godteposen fra i går stod på benken som om der var rester. Jippi, tenkte trøtte meg som var tidlig oppe med mini.

Posen var tom.

Skrevet

Har egentlig ingen grunn, men kunne kanskje finne på noen om Indiana Jones eller John Reese fra Person of Interest banket på døren.

Regner med at begge deler er nokså usannsynlig.

Anonymous poster hash: 4ea55...f9f

Skrevet

Godteposen fra i går stod på benken som om der var rester. Jippi, tenkte trøtte meg som var tidlig oppe med mini.

Posen var tom.

Haha, dette er jo faktisk en GOD skilsmissegrunn! Jeg skulle snike til meg noen chips en morgen etter mannen hadde vært på fest. Greip posen, og så til min forferdelse at den var full av tom emballasje fra det andre lørdagsgodtet. Han hadde selvfølgelig tømt alt når han kom hjem midt på natta og lagt alt fint tilbake i skapet. :fnise:

Og til HIs spørsmål. Det var heldigvis litt vanskelig å svare på akkurat idag. Eneste jeg kommer på er om Benedict Cumberbatch plutselig ringte på døra, men det kan godt hende jeg likevel hadde blitt her. ;)

Skrevet

Ettersom han ikke har stått opp enda måtte det vel vært derfor :)

Skrevet

Haha!

Her er da mine to beste grunner i dag...

*Begynte å tafse med en gang jeg våknet. Not in that mooode og jeg fant det travelt/irriterende. ;)

*Glemte å si at det var tomt for ost.

Skrevet

Hmm at jeg ikke har fått god morgen melding må det vel bli da.. Har ikke noen grunn, men han er med en kamerat i helgen så sover vel enda ble vel hardt igår. Så da får jeg vel være sur for manglende kontakt foreløpig på dagen..

For en mann skilsmisse sporenstreks!

Skrevet

At han har befundet seg i feil land hele dagen!

Befundet, faktisk. Hehe...

Anonymous poster hash: 2498f...bea

Skrevet

At han var så innmari treig til å stå opp, for så å ikke spise frokost sammen med oss, men gå rett i dusjen. Deretter kaste meg ut av badet for at han skulle bæsje.

Anonymous poster hash: 8ba14...905

Skrevet

I dag er det skilsmissegrunn at han skal se en fotballkamp. 

Anonymous poster hash: 68712...1b9
Skrevet

Hvis jeg hadde fått en meld eller telefon om at han var utro. Da hadde han fått et spark bak og jeg hadde aldri snakket med ham igjen. ;-)

Anonymous poster hash: f797c...a1c

Skrevet

I går: misforsto det eg sa, så eg måtte forklare hva jeg mente en gang til.

I dag: ingenting enda, får se hva som skjer når vi skal rydde hus ;)

Skrevet

Han er på jobb idag.. Blir vel derfor da :P

Ikveld blir nok grunnen at han ikke rydder :P

Anonymous poster hash: 1add9...eb3

Skrevet

HI....HVIS...

Ikke visst.

Skremmende at voksne folk ikke kan forskjell på hvis/visst etc

Anonymous poster hash: ac412...551

Skrevet

Han har latt meg sove lenge selv om vi har en med feber og en vannkopper, han dro ut for å kjøpe inn til frokost når jeg sto opp og han skal være alene med ungene mens jeg drar på jobb nå snart. Han hadde brettet to vasker med klær, ryddet kjøkken og det verste etter ungene i stua Før jeg kom hjem fra jobb igår kveld.

Om noen skulle hatt en grunn til å gå fra den andre vil jeg tro det er han som vil klare å finne den "beste" grunnen😁😁

Anonymous poster hash: e378c...3f5

Skrevet

Det måtte ha vært at han i går lovet å rydde og ordne i leiligheten ettersom han har fri, men det ser like bombet ut som alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...