Gå til innhold

Visst du skulle forlatt mannen idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja... måtte vært at han drikker brus før middag da....

Anonymous poster hash: 9a6a5...253
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var uenig med meg om hva vi skulle lage av mat og kaker til familiebursdag i morgen. Og sneik foran meg i dusjen.

Anonymous poster hash: 042da...078

Skrevet

Pga at han ikke hører etter når jeg snakker/forteller noe,ikke ler av vitsene mine,unngår å ta på meg/kysse meg,blir irritert fordi det er rotete på kjøkkenet etter at jeg har laget deilig middag,aldri holder rundt meg,ikke smiler til meg osv osv.. Men sånn er det hver dag.. Han pleier forresten å være mer irritert over ting jeg ikke har gjort enn i dag,så dagen i dag har ikke vært så værst..

Anonymous poster hash: b4840...9e7

Ufda! Her har du vel grunn til å gå.....

Anonymous poster hash: 37c82...e01

Jeg er så vant til det at jeg nesten ikke legger merke til det lengere😞

Anonymous poster hash: b4840...9e7

Skrevet

Fordi han ikke har stått opp ennå! Klokka er kvart over ett..

Anonymous poster hash: 15dd7...ea4
Skrevet

Fordi han "lot" blodsukkeret mitt bli alt for lavt, slik at alt han gjorde og ikke gjorde ble et irritasjonsmoment for meg. ☺

Han burde viss bedre etter ti år. 😉

Etter frokost var han igjen drømmemannen min. 😊

Anonymous poster hash: 90f28...b3b

Skrevet

Det må være at jeg kommer hjem fra hyttetur til et veldig rotete hus, selv om jeg forlot det helt fint i går.

Anonymous poster hash: 4944e...8bf

Skrevet

For at han ikke lytter til meg lenger, ikke tar på meg, tar det for gitt at jeg gjør ALT i huset. Tatt av meg gifteringen i dag. Rimelig lei hele dritt gubben.

Anonymous poster hash: 35a11...150
Skrevet

At han ikke gadd å kjøre meg på butikken og hjelpe med handling. Ikke fordi at jeg ikke gadd eller ville ha selskap, men fordi jeg har så vondt i beina at jeg sliter med å gå. Og når jeg går blir det verre.

Han gidder heller ikke å lage middag i dag, bare peker på arbeidsstolen jeg har på kjøkkenet..

Han har vært så støttende og engasjert og involvert i det siste at dette kom faktisk nesten som et sjokk på meg i dag :o

Gjest Antarctica
Skrevet

At han har befundet seg i feil land hele dagen!

Befundet, faktisk. Hehe...Anonymous poster hash: 2498f...bea

Vi er litt phine på det, så vi befinder oss her og der... Neida, det er dansk autocorrect som hopper inn (ind) noen ganger
Skrevet

Nå har han vert vekkreist det meste av veka, men av ein eller aen merkelig grunn er huset utruligt mykje ryddigare enn vanligt. 10 min etter poden er i seng er det meste rydda allerede, mot uante mengder tid til vaneligt. Tilfeldigheter? I think not! Skiksmisse med ein gong! ;-) (eventuelt kjefting og smelling som vanligt ;-))

Anonymous poster hash: 495a6...311

Skrevet

Fordi han lar meg sitte alene enda en lørdagskveld 😳

Skrevet (endret)

Det måtte ha vært at han i går lovet å rydde og ordne i leiligheten ettersom han har fri, men det ser like bombet ut som alltid.

Nå kan jeg i forlate han likevel ;) Jeg sov lenge og da jeg våknet var det ryddet, vasket og støvsugd :)

Noen ganger er han en knupp ;)

Ikke forlate han skulle det stå.

Endret av klishe89
Skrevet

Jeg overtalte han til å smake på ostepop for første gang, og han likte det ikke :C

Skrevet

At han har jugd for meg i hele dag. Nå har han stikki av med bilen vi kjøpte sammen i går (som mamma, pappa og mormor hjalp meg med som en forskudd på julegave) og han har ikke lappen. Han har poka ørtenhundre jenter som jeg tok han på fersken i, men selvfølgelig nekter han. I natt så lova han også at han og en kompis skulle låne bilen for de skulle ut en liten tur, han kom hjem klokka 4 etter å ha kjørt 17 (!!!) MIL!

Anonymous poster hash: f95e6...8fd
Skrevet

Neimen hjelpes da, han må du jo kvitte deg med!!!! Kjører uten lappen, med din bil?? For en fyr!!

Anonymous poster hash: b7ec0...9bf

Skrevet

Neimen hjelpes da, han må du jo kvitte deg med!!!! Kjører uten lappen, med din bil?? For en fyr!!

Anonymous poster hash: b7ec0...9bf

Den er ikke bare min, den er også hans... Men ja.

Hilsen hu som hadde kommentaren over.

Skrevet

At han har jugd for meg i hele dag. Nå har han stikki av med bilen vi kjøpte sammen i går (som mamma, pappa og mormor hjalp meg med som en forskudd på julegave) og han har ikke lappen. Han har poka ørtenhundre jenter som jeg tok han på fersken i, men selvfølgelig nekter han. I natt så lova han også at han og en kompis skulle låne bilen for de skulle ut en liten tur, han kom hjem klokka 4 etter å ha kjørt 17 (!!!) MIL!

Du vinner! Viss dette er slikt du vet om, hva da med alt du ikke vet??

Anonymous poster hash: 495a6...311

Skrevet

Om jeg skulle ha forlatt min mann i dag er det fordi han for fire år siden innrømmet økonomisk utroskap som har gjort at jeg har levd fire år i helvete!!

Anonymous poster hash: b33c0...eae

Skrevet

Godteposen fra i går stod på benken som om der var rester. Jippi, tenkte trøtte meg som var tidlig oppe med mini.

Posen var tom.

Haha, dette er jo faktisk en GOD skilsmissegrunn! Jeg skulle snike til meg noen chips en morgen etter mannen hadde vært på fest. Greip posen, og så til min forferdelse at den var full av tom emballasje fra det andre lørdagsgodtet. Han hadde selvfølgelig tømt alt når han kom hjem midt på natta og lagt alt fint tilbake i skapet. :fnise:

Og til HIs spørsmål. Det var heldigvis litt vanskelig å svare på akkurat idag. Eneste jeg kommer på er om Benedict Cumberbatch plutselig ringte på døra, men det kan godt hende jeg likevel hadde blitt her. ;)

Må si Sherlock Cumberbatch jeg å da, spes etter gårsdagens Graham Norton show :strix:

Skrevet

Jeg overtalte han til å smake på ostepop for første gang, og han likte det ikke :C

Det er jo på nippet til å være en skikkelig deal breaker på ordentlig!!

Skrevet

Det er jo på nippet til å være en skikkelig deal breaker på ordentlig!!

Det var det jeg også tenkte! Helt til jeg innså at det betyr MER TIL MEG! >:3

Skrevet

At han hadde spist opp godteriet til ungene i skapet uten å gi beskjed! Ikke krise, men ganske dårlig gjort syns jeg. (Han gjorde det tenknisk sett ikke i dag, men oppdaget det i dag da jeg skulle finne lørdagsgodt til ungene)

Anonymous poster hash: 743d7...a9c

Skrevet

Akkurat i dag er problemet at middagen var en anelse for salt, og at han kjøpte en veldig god rødvin. Men det var ikke den rødvinen jeg hadde tenkt på, så det var feil!!!

Jeg driter i at den han kjøpte passer bedre til maten han lagde!! 😝

Skrevet

Mannen min har vært oppført seg perfekt i dag (siden jeg har alt for masse å gjøre for tiden). Han tok minstemann i hele natt siden han var syk, stod opp tidlig med begge ungene, og har holdt på med de i hele dag. (Siden jeg har arbeidet). Nå lager han kveldskos til oss :)

Skilsmissegrunnlaget må være hans svigermor som "tilfeldigvis" må minne meg på at det er farsdag i morgen og det er derfor svært viktig at jeg står opp tidlig å serverer frokost på senga til mannen min. Hadde mest lyst til å svare at jeg skulle servere meg selv som frokost på senga for å få slutt på maset hennes :P

Gjest Antarctica
Skrevet

At han har jugd for meg i hele dag. Nå har han stikki av med bilen vi kjøpte sammen i går (som mamma, pappa og mormor hjalp meg med som en forskudd på julegave) og han har ikke lappen. Han har poka ørtenhundre jenter som jeg tok han på fersken i, men selvfølgelig nekter han. I natt så lova han også at han og en kompis skulle låne bilen for de skulle ut en liten tur, han kom hjem klokka 4 etter å ha kjørt 17 (!!!) MIL! Anonymous poster hash: f95e6...8fd

Selv om det også er hans bil, så kan han jo ikke bruke den uten lappen. Hvis han kræser den, eller skader noen, blir du nødt til å anmelde ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...