Gå til innhold

En typisk matdag for tykke meg...Råd please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaffe Latte er da ikke fetende så lenge man drikker den uten sukker. KaffeLatte er jo bare kaffe og melk. Det er kjeksene her som er den største synderen, det er jo det verste man kan spise omentrent.

Anonymous poster hash: 7a338...205

Du vet mye! Det er H melk i latte og vannvittig mye kalorier med den med den mengden HI drikker.

Anonymous poster hash: 0ca38...da8

En kalori er ikke en kalori. Man legger mer på seg av sukker enn fett. Spiser man ikke sukker/raske karbohydratervil kroppen i større grad begynne å brenne fett i stedet for bare karbohydrater. Så jeg er enig i at kjeksene er verre. Men det er så klart grenser for hvor mye både melk og kaffe man bør drikke.

Anonymous poster hash: 48b61...41e

Kaffe Latte er da ikke fetende så lenge man drikker den uten sukker. KaffeLatte er jo bare kaffe og melk. Det er kjeksene her som er den største synderen, det er jo det verste man kan spise omentrent.

Anonymous poster hash: 7a338...205

Du vet mye! Det er H melk i latte og vannvittig mye kalorier med den med den mengden HI drikker.

Anonymous poster hash: 0ca38...da8

En kalori er ikke en kalori. Man legger mer på seg av sukker enn fett. Spiser man ikke sukker/raske karbohydratervil kroppen i større grad begynne å brenne fett i stedet for bare karbohydrater. Så jeg er enig i at kjeksene er verre. Men det er så klart grenser for hvor mye både melk og kaffe man bør drikke.

Anonymous poster hash: 48b61...41e

Tull og tøys. Dette gjelder kun for dem som er insulinresistente. For de fleste andre er faktisk en kalori nettopp det - en kalori. Det har vært forsket på og bevist.

http://www.nrk.no/trondelag/slanket-seg-etter-sjokoladediett-1.11294281

http://fitnessbloggen.no/sjokolade-elskere-slankest/

At masse sukker kan være usunt på andre måter, altså for blodsukkeret (diabetes), ustabilitet i kroppen osv, er noe annet. Men å si at ALLE legger på seg mer av karbohydrater enn fett, er bare lavkarbohysterisk propaganda.

Anonymous poster hash: 808bd...619

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy å se at tråden min engasjerer:).

Hi

Anonymous poster hash: 997cc...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...