Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #51 Skrevet 28. oktober 2014 Magen min så faktisk sånn ut da jeg var høygravid og etter fødselen var den flat etter 2 dager. Men den magen komikerfrue hadde da hun var gravid skulle jeg ønsket jeg hadde da jeg var gravid. Kjempe bra at hun legger ut bilde, så folk kan se at alle er forskjellige etter fødselen. Anonymous poster hash: 45d79...af1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #52 Skrevet 28. oktober 2014 Linni Meister sitt bilde var desidert best!!! Anonymous poster hash: ce6f0...947
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #53 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg skjønner ikke hvordan disse kvinnene (de som stiller opp i minitruse) får plass til monsterbindene i de trusene jeg. Husker jeg selv vraltet rundt i giga bestemorstruser og blødde igjennom hver gang jeg hostet Anonymous poster hash: 091be...c3a Tror du ikke den minitrusa hives av rett etterbildet er tatt? Anonymous poster hash: a7956...445 Da er hun ikke imponerende i mine øyne isåfall, for hun framstiller seg selv på en måte som ikke stemmer overens med hvordan barseltiden er. Anonymous poster hash: 091be...c3a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #54 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg skjønner ikke hvordan disse kvinnene (de som stiller opp i minitruse) får plass til monsterbindene i de trusene jeg. Husker jeg selv vraltet rundt i giga bestemorstruser og blødde igjennom hver gang jeg hostet Anonymous poster hash: 091be...c3a Tror du ikke den minitrusa hives av rett etterbildet er tatt? Anonymous poster hash: a7956...445 Da er hun ikke imponerende i mine øyne isåfall, for hun framstiller seg selv på en måte som ikke stemmer overens med hvordan barseltiden er. Anonymous poster hash: 091be...c3a Selv har jeg et bilde av meg selv nysminket og i pene klær den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Er jeg "ikke imponerende" i dine øyne fordi det bildet ikke stemmer over ens med hvordan barseltiden var, da jeg stort sett gikk rundt i gulpegenser og med håret i rufseknute? Anonymous poster hash: d491d...c9d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #55 Skrevet 28. oktober 2014 Linni Meister sitt bilde var desidert best!!! Anonymous poster hash: ce6f0...947 Helt enig, det var fantastisk http://linni.blogg.no/1252589106_dagens_outfit_bl_syke.html Anonymous poster hash: 96e6b...b42
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #56 Skrevet 28. oktober 2014 Men skjønner jo at folk legger ut bilde da de ser flotte ut etterpå. Marna er da flott hun også, selv om hun fortsatt har babykulen. Selv var jeg ganske slank da jeg ble gravid. La på meg 20 kg, på magen. Jeg var den vandrende turist attraksjonen i byen. Så ut som jeg hadde et helt kull inni der. Har faktisk aldri sett noen med så stor mage før. Og jeg var jo nesten en attraksjon for leger og jordmødre og. Jeg så jo ikke ut etterpå. Var ikke det at magen var så stor etterpå. Brukte jeans i str 36, 2 uker etterpå. Men det var så mye løs hud og fæle strekkmerker. I neste svangerskap så hadde jeg faktisk heng på magen, da jeg var høygravid. For den gangen ble jeg stor, men overhodet ikke så stor som første gang. Men er nå operert da, så har ikke heng lenger. Anonymous poster hash: 9f712...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå