Gå til innhold

Komikerfrue tar en Fotballfrue!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger den dama! 👌

Anonymous poster hash: 6af20...082

Skrevet

fantastisk :) Fikk aldri sånn gravidkul mage etter fødsel, den forsvant helt.. Bare hengedisse mage rett etter fødsel!

Anonymous poster hash: 6596f...27d
Skrevet

Har aldri lest den bloggen før, men det skal jeg jaggu meg ta begynne med. Sånnt liker jeg:)

Anonymous poster hash: 8a9fc...dd7

Skrevet

Hun er et sunt, flott og normalt forbilde!!

Anonymous poster hash: d8f6d...d36

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan disse kvinnene (de som stiller opp i minitruse) får plass til monsterbindene i de trusene jeg. Husker jeg selv vraltet rundt i giga bestemorstruser og blødde igjennom hver gang jeg hostet :o

Anonymous poster hash: 091be...c3a
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan disse kvinnene (de som stiller opp i minitruse) får plass til monsterbindene i de trusene jeg. Husker jeg selv vraltet rundt i giga bestemorstruser og blødde igjennom hver gang jeg hostet :o

Tror du ikke den minitrusa hives av rett etterbildet er tatt?

Anonymous poster hash: a7956...445

Skrevet

Er ingen forskjell egentlig på hva man viser egentlig. Får man et kick av å vise seg fram, får man uansett dette kicket om man er fet, sjuk eller i barsel. Man får bare mer aksept om man liksom tar et oppgjør med kroppshysteriet. For all del, flott dame og sikkert mye mer lik standarden for en barselkvinne enn fotballfrue, sistnevnte var jo bare heldig da.

Skrevet

Er ingen forskjell egentlig på hva man viser egentlig. Får man et kick av å vise seg fram, får man uansett dette kicket om man er fet, sjuk eller i barsel. Man får bare mer aksept om man liksom tar et oppgjør med kroppshysteriet. For all del, flott dame og sikkert mye mer lik standarden for en barselkvinne enn fotballfrue, sistnevnte var jo bare heldig da.

Du må jo ikke komme her å si akt fotballfrue var heldig! Damen innbiller seg jo at livmoren hennes trakk seg raskt sammen fordi hun er så flink..

Anonymous poster hash: 821ac...7b1

Skrevet

Du må jo ikke komme her å si akt fotballfrue var heldig! Damen innbiller seg jo at livmoren hennes trakk seg raskt sammen fordi hun er så flink..

Hva hun innbiller seg vet ikke jeg, men sixpack under en uke etter fødsel da er man heldig.

Skrevet

Er ikke det ganske likt det "antrekket" Fotballfrue hadde på seg på sitt 4-dager-etter-fødselen-skrytebilde da? Mulig det er greia? Fantastisk uansett *tommelopp* for Komikerfrue, vis oss at dette er mer normalen etter en fødsel enn six-pack, sånn at man ikke dør på seg av dårlig selvtillit fordi de ikke klarer å få tilsvarende six-pack fire år etter fødselen...

Anonymous poster hash: 31eaa...bc1

Skrevet

Oi! Hun ser jo gravid ut ennå?!

Anonymous poster hash: ce6f0...947

Skrevet

Temmelig vanlig 4 dager etter fødsel ;)

Anonymous poster hash: 75fc5...b63

Skrevet

Hvorfor er det kjempebra å legge ut et slikt bilde om man har litt å ta av, men de som er slanke blir kritisert i riksdekkende media?

Handlingen er jo den samme.

Skrevet

De aller FLESTE ser gravid ut 4 dager etter fødselen. Det blir man fortalt på svangerskapskurset for eksempel, for å ikke få helt sjokk av at man ikke kommer i de vanlige skinny jeansene sine første uka etter fødselen. De aller færreste får helt flat mage rett etter fødsel, livmor skal liksom trekke seg sammen etter å ha vært maksimalt utvidet og jobbet hardt for å få barnet ut. Klapp på skulderen til komikerfrue!

Skrevet (endret)

Hvorfor er det kjempebra å legge ut et slikt bilde om man har litt å ta av, men de som er slanke blir kritisert i riksdekkende media?

Fordi det at man har sixpack 4 dager etter fødselen har ingenting med egeninnsats eller slanking å gjøre - man er heldig. Tykke damer kan få flat mage rett etter fødsel, mens jeg som var pipestilk før svangerskap nr 1 måtte vente i 2 uker til livmoren trakk seg sammen. Så nei, man kritiserer ikke de "slanke", man kritiserer de HELDIGE som fremstiller det at livmor har trukket seg sammen i løpet av 2 dager etter fødsel som egeninnsats fordi de har vært så flinke.

Det som er problemet, er at det allerede er nok press på de gravide og nybakte mødre om å se smashing ut hele tiden, det er blitt en trend i Oslo å få babyer under 2,5 kilo og ikke legge på seg i svangerskapet. Når man poster et bilde med sixpack rett etter fødselen og konkluderer med at det er fordi man har vært FLINK, tror mange unge førstegangsfødende at de er mislykka hvis de ikke har den samme sixpacken, kan miste melka av overdreven slanking etter fødsel og stress av å føle seg som en taper. Og ikke minst, noen hjerneløse menn ser ned på kjærestene sine hvis de ikke får slik sixpack for "fotballfruen klarte jo det, hvorfor klarer ikke du? Du er sikkert ikke flink nok..."

Endret av MrsRiddick
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv. Det er nok janteloven som er ute å går. (Og nei, jeg er ikke tynn selv.)

Anonymous poster hash: 18cd3...11b

Skrevet

Er hun ikke slank?

Og innbiller du deg at kritikken mot foreksempel fotballfrue handlet om at hun er tynn!?

Skrevet

De aller FLESTE ser gravid ut 4 dager etter fødselen. Det blir man fortalt på svangerskapskurset for eksempel, for å ikke få helt sjokk av at man ikke kommer i de vanlige skinny jeansene sine første uka etter fødselen. De aller færreste får helt flat mage rett etter fødsel, livmor skal liksom trekke seg sammen etter å ha vært maksimalt utvidet og jobbet hardt for å få barnet ut. Klapp på skulderen til komikerfrue!

Hmm. Da var jeg vel heldig som fikk helt flat mage med engang ungen kom ut...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal vise frem kroppen sin slik uansett, jeg, det vitner utelukkende om et meget dårlig selvbilde og et sterkt behov for en slags "bekreftelse" (og alle som kritiserer bildet er selvsagt bare sjalu!).

Hvorfor skal man skryte av at man har dårlig selvbilde; er det ikke bedre å bare jobbe med seg selv og få det bra med seg selv? Hva slags liv er det disse merkelige menneskene gir til barna sine, hva slags signaler sender de?

"Er du misfornøyd med brystene dine, sier du Elise, datteren min? Bare legg ut et bilde av dem på internett, så får du sikkert noen fine kommentarer :) :)".

Helt imot slikt.

Anonymous poster hash: ccc39...35f

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal vise frem kroppen sin slik uansett, jeg, det vitner utelukkende om et meget dårlig selvbilde og et sterkt behov for en slags "bekreftelse" (og alle som kritiserer bildet er selvsagt bare sjalu!).

Hvorfor skal man skryte av at man har dårlig selvbilde; er det ikke bedre å bare jobbe med seg selv og få det bra med seg selv? Hva slags liv er det disse merkelige menneskene gir til barna sine, hva slags signaler sender de?

"Er du misfornøyd med brystene dine, sier du Elise, datteren min? Bare legg ut et bilde av dem på internett, så får du sikkert noen fine kommentarer :) :)".

Helt imot slikt.

Anonymous poster hash: ccc39...35f

De har et stort ego, det er årsaken. Fotballfrue innrømte jo selv at hun var selvopptatt i VG-intervjuet.

Det er ingenting å diskutere egentlig. Et sånt selvopptatt menneske har jeg mindre respekt for enn andre mennesker. Slike tråkker over andre for å komme seg frem selv. De fleste kjendiser går under den kategorien.

Anonymous poster hash: c983c...ce0

Skrevet

Temmelig vanlig 4 dager etter fødsel ;)

Anonymous poster hash: 75fc5...b63

Jeg gikk tilbake til normalen etter 2 timer jeg. Hun er større 4 dager etter fødsel enn jeg var da jeg gikk inn til fødsel . Store forskjeller, hehe

Skrevet

På rett forfra-bildet ser magen veldig mye mindre ut enn på fra siden-bildet. Lurer på hvordan Fotballfrue så ut fra siden da hun la ut sitt magebilde? Var nok ikke helt tilfelig at det var tatt forfra!

Anonymous poster hash: d491d...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...