Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rund dag og bedt 10 venninner og alerede nå er det 4 som har sagt de ikke kan. Kjempe skuffet. Er jo ingen overraskelse at jeg fyller år. De andre kommer vel heller ikke så kan jeg sitte her alene.

Anonymous poster hash: 29414...2cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener at alle burde holde av dagen din og bare regner med at du skal feire?

For noe tull! Du er da voksen. Inviter i god tid. Og er det mange som ikke kan så utsetter du den heller /evt feire med de som kan!

Skrevet

Får se. Jeg har tatt fri fra jobb for feiringen. Blir skuffet visst det er flere som ikke kan. Er det så rart?

Skrevet

Kanskje de skal overraske deg med noe ? Jeg hadde blitt sur om så mange sa nei. Men er det 6 som kommer så feir i vei

Anonymous poster hash: 71292...8c3

Skrevet

Når skal du feire da?

Anonymous poster hash: 2e16b...7e3
Skrevet

Får se hva som skjer. Dette er ikke en gjeng sånn så de kjenner hverandre ikke så godt. Så tror ikke det blir noe overraskelse akkurat. 😞

Skrevet

Det er ikke nå i helgen, men neste.

Skrevet

Kanskje de skal overraske deg med noe ? Jeg hadde blitt sur om så mange sa nei. Men er det 6 som kommer så feir i vei

Anonymous poster hash: 71292...8c3

Virkelig ? Hadde du blitt sur? Så du mener at hvis de allerede har andre planer, så må de avlyse de pga deg?

Anonymous poster hash: bf940...967

Skrevet

Håper virkelig ingen holdt av helgen jeg fylte 30, for jeg ønsket ikke fest og inviterte ingen ;)

Du kan da seriøst ikke mene at folk skal legge sine langsiktige planer etter fødselsdagene til vennene sine i tilfelle det blir en feiring?

Anonymous poster hash: 49273...3d2

Skrevet

Hvilke grunner har de for å avlyse da? Jeg hadde også blitt skuffet, men hvis de har gode grunner så...

Anonymous poster hash: fbe2d...e00
Skrevet

Skjønner at det er kjipt, menn sånn er det! Jeg pleier å lufte datoen for vennene mine før jeg bestemmer meg. Et tips til neste feiring;).

Skrevet

Skulle på andre fester. Føler meg lite betydningsfull. Veldig skuffet.

Skrevet

Skjønner at det er kjipt, menn sånn er det! Jeg pleier å lufte datoen for vennene mine før jeg bestemmer meg. Et tips til neste feiring;).

Hvor lang tid før da?

Skrevet

Gjerne en mnd før! Men vet du, om veldig få kommer, kan det bli kjempekoselig likevel. Og om du vil kan du jo utsette feiringen til en dato det passer for flere?

Skjønner skuffelsen, men de kan ikke noe for at de allerede har planer.

Klem til deg:)

Anonymous poster hash: 8b376...257

Skrevet

Føler med deg. Jeg fylte 30 i fjor, satt alene på dagen fordi alle meldte avbud. Mens mannen hang i telefonen med elskerinna si på loftet. Skal aldri feire bursdag igjen, men håper nå at det går bra i ditt tilfelle og at i hvert fall de 6 som ikke meldte avbud, kommer :) Gratulerer på forhånd :)

Anonymous poster hash: 85b49...b57
Skrevet

Takk takk. Får se hva som skjer når det nærmer seg enda mer. Uff, trist å høre om dagen din.

HI

Skrevet

Når inviterte du da? Er festen på lørdag er du rett og slett for sent ute. Planlegg bedre og utsett festen til en dag flere kan.

Anonymous poster hash: dd77a...eef

Skrevet

Store begivenheter bør inviteres til i god tid. Luft gjerne datoen 1-2 mnd før!

Du kan nesten ikke forvente at alle er ledig når du inviterer på så kort varsel, dessverre!

Anonymous poster hash: 3b517...d86

Skrevet

Inviterte i dag og er om 2 uker.

Skrevet

Skulle på andre fester. Føler meg lite betydningsfull. Veldig skuffet.

Men hvis de allerede hadde takket ja til andre invitasjoner kan de jo ikke bare avlyse nå

Anonymous poster hash: a6ca9...9f7

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Du kan ikke forvente at folk skal kunne komme på to ukers varsel.  De fleste jeg kjenner har i alle fall gjerne planer for flere uker framover.  Du kan ønske og håpe, men du har ingen grunn til å bli sur fordi de ikke kan. Vær glad for dem som kan komme, de som ikke kan, kan du ikke gjøre noe med.

Skrevet

Skjønner du er skuffet, men synes det var i korteste lag å varsle om feiring under 2 uker før. Helgene er ofte planlagt for mange i lang tid fremover. Kan nok ikke regne med at folk skjønner at du skal feire bursdagen om du ikke lufter det på forhånd og samtidig nevner dato.

Anonymous poster hash: 28fce...fe8

Skrevet

For kort varsel. Neste gang inviterer du i god tid. Jeg inviterte 1 mnd på forhånd, søsteren min laget arrangement på face allerede 2 mnd før.

Og forresten, folk går ikke rundt og tenker på din runde dag...jeg husker av og til ikke min egen dag engang.

Skrevet

Jeg hadde også blitt skuffet og lei meg, men jeg hadde ikke sagt noe eller gjort noe annet vesen av det. Bare lidd i stillhet om man kan si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...