Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #51 Skrevet 28. oktober 2014 Bøker, vin og iTunes gavekort er alltid populært hos meg. Evt. abonnement til reisebladet Wanderlust. Av litt dyrere ting kunne jeg tenke meg off-piste kurs, ikebana kurs og utstyr eller vinkurs. Og sykkelen min streiket nylig, en ny sykkel ville vært kjekt. Jeg trenger også ny skibukse, men jeg tror ikke det egner seg så godt som gave siden jeg må prøve den først. Bare min mann som får vite om listen med de dyre tingene, får se om jeg får én av tingene, eller om han finner noe annet å overraske meg med. Jeg har bursdag like før Jul, og får gjerne en større gaven til bursdag eller Jul, og en liten ting den andre dagen. Anonymous poster hash: accba...44f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #52 Skrevet 28. oktober 2014 Vi driver å bygger om slik at vi får en loftstue, så ønsker oss veldig gavekort på noen møbel og elektronikk butikker slik at vi kan møblere der også Ellers ønsker jeg meg veldig en skikkelig vinterjakke fra bergans som jeg synes er så fin... men den er nok for dyr til at skriver den på lista Får heller kjøpe på salg i mars. Ellers blir vi stort sett glade for alt vi får Anonymous poster hash: 8876f...43c
bergensmil Skrevet 29. oktober 2014 #53 Skrevet 29. oktober 2014 Acne cardigan Converse Liten Marc Jacobs veske
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #54 Skrevet 12. november 2014 Scrapbook-ting, sengesett, stekepanne, "pels"pledd, isbitmaskin, Anonymous poster hash: 61192...005
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #55 Skrevet 12. november 2014 Ønsker meg gave med mening :-) Har alt jeg trenger, så det eneste jeg virkelig ønsker er at andre som ikke har det så bra skal å det bedre! Giverne får bestemme selv formål Heldigvis har familien endelig begynt å skjønne at jeg faktisk mener dette, så vi har smått begynt å få slike gaver nå (Har gitt selv i flere år ) Anonymous poster hash: d4607...e77
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #56 Skrevet 12. november 2014 Liten vits å ønske seg noe til jul, for ingen som kommer til å gi meg noe. Jeg er egentlig bare glad når julen er over igjen. Anonymous poster hash: dc8cc...487 Har du ikke familie? Barn? Skal du feire jul alene (i den grad vi kan kalle det "feire")? Hvor bor du? Kanskje noen har plass til deg rundt bordet? Anonymous poster hash: faa5c...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå