Gå til innhold

Hva ønsker dere til jul i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har nylig blitt separert, i tillegg til st jeg er syk. Så det er ganske mye jeg ikke kan ta meg råd til selv... Det meste er for dyrt til å faktisk ønske seg, men det står nå på listen...

Støvsuger

Ullundertøy

Klær generelt

Lave støvler

Regnkåpe

Ny seng

Hjelp til oppussing

Og sikkert mye mer...Anonymous poster hash: e710a...ada

Første julen jeg var separert fikk jeg MASSE julegaver. Det var nesten flaut, men "alle" syntes så synd på meg. Det var ikke synd på meg, altså. Det var imidlertid litt pussig å ha gave fra både eks-mannen min og fra Kjæresten under treet på én gang :P

Julenissen pleier ofte å være ekstra gavmilde mot nyseparerte jenter ;)

Jeg har det ganske greit altså, det er ikke synd i meg! Jeg har fått litt penger av foreldrene mine, men av en eller annen merkelig grunn går sånne små overskudd alltid til småen ;)

Og etter jeg ble syk har jeg fått MASSE gaver fra fjern og nær! Ny veske, nytt sjal, blomster x flere, gavekort, flere lydbøker og noe å høre digispiller til lydbøkene, som jeg kan høre på under behandling. Så det har dryppet masse på meg allerede ;)

Men tusen takk for gode ord :)

Anonymous poster hash: e710a...ada

Det er tøft i starten. Jeg syntes at kveldene var verst - særlig søndag kveld av en eller annen grunn. Det går seg til ... og man må aldri miste troen på kjærligheten <3 Håper at du blir fort frisk!

Klem til deg fra med

Endret av MammantilNurket
Gjest lillehi
Skrevet

Frisørtime

Gavekort i matbutikk

Sjampo/balsam

Kubbelys

Jif Moppesett

God sjokolade

...... og så hadde jeg definitivt ikke sagt neitakk til en massasje eller fotbehandling😃😃

Skrevet

ønsker meg maaaassse til jul i år. Holder på å bygge nytt hus, som er over dobbelt så stort som det gamle, så trenger en hel masse

Anonymous poster hash: 8cfee...a5f
Skrevet

Ting til kommende baby, hjelp til flytting eller hmmm...

Anonymous poster hash: 19d92...73a

Skrevet

Høyeste ønske hvert år er tovede tøffler fra mamma. Får det også, så det spennende blir hvilke farger og mønstre det er denne gangen. Jeg bor i mammas tøfler, og sliter de helt ut. Så ingen ting er som å ta på seg nye tøfler hver julaften.

I år ønsker jeg meg masse verktøy, har en lang liste over hvs på kjøleskapet. Kjenner jeg slekt mi riktig er det mannen min som kommer til å få det siden han sjeldent har noen ønsker. Jeg vurderer å gi slekta ønskeliste fra han med takmaling, ruller og slikt som trengs for å male taket. Kanskje han tar det hintet. Han lovet meg i over ett år å male taket, men jeg malte det nå for nå var jeg lei. Har mange tak som skal males.

Anonymous poster hash: 1ef69...bf7

Skrevet

Geit og slikt, noe hjemmebakst, evt konfekt og DAB-radio. Vi er motsatt av bortskjemte men vi har alt vi faktisk trenger, så ser ikke poenget i å ønske seg noe ut over det over.

Du vil ha en geit????? Hva i all verden?? Hehe

Anonymous poster hash: 4b6c2...095

Skrevet

Har nylig blitt separert, i tillegg til st jeg er syk. Så det er ganske mye jeg ikke kan ta meg råd til selv... Det meste er for dyrt til å faktisk ønske seg, men det står nå på listen...

Støvsuger

Ullundertøy

Klær generelt

Lave støvler

Regnkåpe

Ny seng

Hjelp til oppussing

Og sikkert mye mer...Anonymous poster hash: e710a...ada

Første julen jeg var separert fikk jeg MASSE julegaver. Det var nesten flaut, men "alle" syntes så synd på meg. Det var ikke synd på meg, altså. Det var imidlertid litt pussig å ha gave fra både eks-mannen min og fra Kjæresten under treet på én gang :P

Julenissen pleier ofte å være ekstra gavmilde mot nyseparerte jenter ;)

Jeg har det ganske greit altså, det er ikke synd i meg! Jeg har fått litt penger av foreldrene mine, men av en eller annen merkelig grunn går sånne små overskudd alltid til småen ;)

Og etter jeg ble syk har jeg fått MASSE gaver fra fjern og nær! Ny veske, nytt sjal, blomster x flere, gavekort, flere lydbøker og noe å høre digispiller til lydbøkene, som jeg kan høre på under behandling. Så det har dryppet masse på meg allerede ;)

Men tusen takk for gode ord :)

Det er tøft i starten. Jeg syntes at kveldene var verst - særlig søndag kveld av en eller annen grunn. Det går seg til ... og man må aldri miste troen på kjærligheten <3 Håper at du blir fort frisk!

Klem til deg fra med

Tusen takk! <3

Skrevet

Liten vits å ønske seg noe til jul, for ingen som kommer til å gi meg noe. Jeg er egentlig bare glad når julen er over igjen.

Anonymous poster hash: dc8cc...487
Skrevet

Gavekort på barnevakt! :P

Har så godt som aldri barnefri å hadde vært deilig å av og til kunne gå på kino,standup show osv.

Anonymous poster hash: 139e5...591
Skrevet

gavekort på fotpleie, flere sengesett med dynetrekk på 2,20m (investerte i nye ekstra lange vinterdyner, men glemte at jeg ikke har sengesett som er lange nok, fint å kunne bytte .)

Skrevet

Parajumpers/Canada goose/Fleicher couture-jakke, Norrøna primaloftjakke, høytrykksspyler, kakefat, Hay kjøkkenstoler, Michael Kors-veske, Apple TV og sykkelsko. Får neppe alt, men har vært veldig snill, så det er lov å håpe :-)

Anonymous poster hash: ee1ee...8d4
Skrevet

Jeg ønsker meg en positiv graviditetstest. Bare det, ingen annen ting betyr noe...

Anonymous poster hash: 17c6a...940

Skrevet

Jeg har hatt noen turbulente år. Jeg kom meg etter flere år vekk fra eksen og bodde hos foreldrene mine i nesten to år(!) for å komme meg igjen rett og slett.. I tillegg studerer jeg :)

Nå har jeg flyttet for meg selv, med barnet, og siden jeg ikke hadde noen ting og har brukt det jeg har på møbler, ønsker jeg meg småting, som blomster! Jeg har ikke en eneste blomst ennå, potter er liksom så dyrt :P Har sagt at jeg ønsker meg gavekort på feks Skeidar, ikea, kid og den slags :)

Ja, også ønsker jeg meg en støvsuger :)

Anonymous poster hash: aa86a...7e8
Skrevet

Liten vits å ønske seg noe til jul, for ingen som kommer til å gi meg noe. Jeg er egentlig bare glad når julen er over igjen.

Anonymous poster hash: dc8cc...487

Alene i verden? Det er trist, skjønner godt at du syns jul da er noe herk. Håper likevel du får det hyggelig til tross...

Anonymous poster hash: eecfc...7d7

Skrevet

Har ønsket meg ny symaskin, gavekort på Jysk, og et spesifikt bilde på lerret. That's it.

Anonymous poster hash: 14806...472
Skrevet

"Bare" en helt egen positiv graviditetstest!!

Skrevet

Smykker. Alt fra billig til dyrt. Er så mye fint at det er vanskelig og bestemme seg når man handler selv :) Jeg elsker også skjerf. Store, myke skjerf i farger og mønster som kan byttes etter "antrekk". Finnes i alle prisklasser...Klokke/armbåndsur. Også som smykker og skjerf. Man trenger fler for og bytte til antrekk, og fåes i alle prisklasser. :)

Jeg ønsker meg i forhold til litt oppussing i hjemmet et nytt nøkkelskap, i hvitmalt. Men DET er ikke lett og finne (tips mottas) Og to store gulvlysestaker i ulik høyde,- til kubbelys. NB! Det må ikke være "pigg" på toppen til og stikke inn i lysene, da jeg også vil kunne sette slike ledlys der ved behov. (når vi har bursdagsselskap og tante/onkelbarn er på besøk f.eks..Tips mottas)

Om man bruker litt dyrere kremer, Shampo/balsam, så er det greit og slipp og bruke penger på dette og få det i gave i stedet? Eller mascara eller en spesiell litt eksklusiv lipgloss eller neglelakk som man vanligvis ikke koster på seg, men som er "kjekt og ha":..

Anonymous poster hash: a9e1a...b73
Skrevet

Jeg ønsker meg alltid bøker, er en skikkelig bokorm og bøker er alltid kjekt å få.

Gode body lotioner, dusjsåper, ansiktskremer ol er også sånt som er veldig kjekt å få siden jeg sjelden unner meg det selv.

Har akkurat flyttet inn i nybygget hus på 250 kvm fra en 80 kvm leilighet, så har endel å fylle opp for å si det sånn ;) så ønsker oss ting og tang til huset. Jeg liker godt sort-hvitt og da er Kahler Omaggio vasene i ulike størrelser perfekte. Har noen, men ønsker meg flere i sort. Ønsker meg også en gyngestol å ha i stua, enten Eames eller en Stingray, men det tror jeg får bli en gave til oss selv fra oss selv i år ;)

Pent sengetøy ønsker jeg meg også, og et par Hay dots puter. Har fire i sofaen, men hadde passet fint med to til :)

Gavekort på klær. Får aldri tid til eller prioriterer å kjøpe noe nytt til meg selv, så hadde jeg fått gavekort "måtte" jeg jo brukt noe på nye klær til meg selv ;)

Grått Acne skjerf. Har ett i sort og elsker det, ønsker meg derfor et grått også så jeg har noen å bytte i når vinteren kommer.

Skrevet

Frisørtime, har ikke ordnet håret på 3 år! Det blir alltid nedprioritert

Anonymous poster hash: 85d87...ed0

Skrevet

Ønsker meg pulsklokke, kaffemaskin, kaffekopper fra PIP serien, store gode tekrus og en kjærestekveld ute :)

Skrevet

"Bare" en helt egen positiv graviditetstest!!

Ja..og dette da ;)

Skrevet

Fred i verden!

Anonymous poster hash: c3828...8f7

Skrevet

Geit og slikt, noe hjemmebakst, evt konfekt og DAB-radio. Vi er motsatt av bortskjemte men vi har alt vi faktisk trenger, så ser ikke poenget i å ønske seg noe ut over det over.

En geit er såvidt jeg vet en veldedighetsgave. Du betaler og i et annet land får noen en geit. Fine gaver til de som har alt :-)

http://www.gavermedmening.no

Skrevet

En geit er såvidt jeg vet en veldedighetsgave. Du betaler og i et annet land får noen en geit. Fine gaver til de som har alt :-)

http://www.gavermedmening.no

haha, ok, det visste jeg ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...