Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Alt fra billig til litt dyrere som kan ønskes hos mannen og foreldre. Jeg er nok litt over gjenomsnittelig bortskjemt, men har omtrent alt. Anonymous poster hash: 2092b...ee4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Ingen verdens ting! Jeg har alt jeg trenger, og vel så det. Anonymous poster hash: 6f92d...6c2
stratosku Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Alt fra redken shampoo, hårkur, sokker, singletter og smykker, til kjøkkenmaskin, støvsuger, TV og utenlandsreise
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har seriøst sluttet å ønske meg noe for lengst. Det jeg ønsker meg er at det som er tiltenkt meg kan gis i form av donasjon eller gave til de som trenger det. Med mindre gaven er særs gjennomtenkt eller hjemmelaget så har jeg liten glede av å få enda mer. Sier alltid at jeg ønsker meg tid med dere...
PrinsesseHengepupp Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Geit og slikt, noe hjemmebakst, evt konfekt og DAB-radio. Vi er motsatt av bortskjemte men vi har alt vi faktisk trenger, så ser ikke poenget i å ønske seg noe ut over det over.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er i en litt trang økonomisk situasjon for tiden pga oppstart av firma osv, så jeg ønsker meg faktisk noen ting som jeg ikke tar meg råd til å kjøpe til meg selv. - ullundertøy til meg - mer ullundertøy til baby (dette kjøper jeg selvsagt om vi ikke får det til jul) - sengetøy (helst flanell) - ny kjeledress som er varm i fjøset - hårklipp - nye støvler som er varmeisolert Ellers blir jeg også veldig glad for bilder av familie, hjemmelaget mat, sokker, sjokolade o.l. Anonymous poster hash: eecfc...7d7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Konebelte til bunaden:) Gode hårprodukter som er kjedelig å bruke penger på. Gavekort på hudpleie/fotpleie. Anonymous poster hash: 1b137...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 At spiren i magen på 5 uker skal vokse seg stor og sterk <3 Anonymous poster hash: c8680...5dc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Ønsker meg regntøy, sida eg flytter til Bergen. Anonymous poster hash: 34a94...b4f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Ønsker meg regntøy, sida eg flytter til Bergen. Anonymous poster hash: 34a94...b4f jepps, godt ønska, får bruk for det Anonymous poster hash: c8680...5dc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Penger/gavekort sånn at jeg kan kjøpe meg klær etter jul da jeg nå bor i kipe gravidklær. En kul stelleveske i skin (smallstuff sin) vist mannen hvor han kan betille den:) Nytt strykejern (mista det gamle i gulvet) Ulltøy. Anonymous poster hash: 9e72a...e21
Serepta Skrevet 27. oktober 2014 #12 Skrevet 27. oktober 2014 Alpinhjelm Terrengjoggesko Light dunjakke Pene og gode ulltrøyer Treningstøy
MammantilNurket Skrevet 27. oktober 2014 #13 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Klokke fra Skagen Nye perleøredobber Rosa mummikopp med Snorkfrøken Skjerf fra Acne i fargen Canada Offwhite (jeg har vært litt motstander av disse, men så fikk jeg låne min venninnes skjerf på en kald dag ... O du milde så deilig og varmt! Skjerf fra Beck-Söndergaard ... og en geit. Endret 27. oktober 2014 av MammantilNurket
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2014 #14 Skrevet 27. oktober 2014 Sko, skallbukse, ullundertøy.
Nettie+jentungen Skrevet 27. oktober 2014 #17 Skrevet 27. oktober 2014 Vaffeljern, isskje, kakespade og gavekort på amazon 😊
Ladybugg Skrevet 27. oktober 2014 #18 Skrevet 27. oktober 2014 En god ute bukse, brødrister, mer service som jeg samler på, og et godt ullteppe til å ha i sofaen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #19 Skrevet 27. oktober 2014 Gavekort til frisøren ellers ingen ting Anonymous poster hash: 02b6a...7df
Optatium Skrevet 27. oktober 2014 #20 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg ønsker meg bæremeis, babysvømmekurs, håndholdt støvsuger, ny giftering, lårlang regnjakke og nytt ullundertøy. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #21 Skrevet 27. oktober 2014 Nytt bestikk. Koke og bake bøker. Juledekorasjoner. gavekort på senter Spa opphold. Helgetur inkl barnevakt. Anonymous poster hash: 665f4...0cd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #22 Skrevet 27. oktober 2014 Har nylig blitt separert, i tillegg til st jeg er syk. Så det er ganske mye jeg ikke kan ta meg råd til selv... Det meste er for dyrt til å faktisk ønske seg, men det står nå på listen... Støvsuger Ullundertøy Klær generelt Lave støvler Regnkåpe Ny seng Hjelp til oppussing Og sikkert mye mer... Anonymous poster hash: e710a...ada
MammantilNurket Skrevet 27. oktober 2014 #23 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Har nylig blitt separert, i tillegg til st jeg er syk. Så det er ganske mye jeg ikke kan ta meg råd til selv... Det meste er for dyrt til å faktisk ønske seg, men det står nå på listen... Støvsuger Ullundertøy Klær generelt Lave støvler Regnkåpe Ny seng Hjelp til oppussing Og sikkert mye mer... Anonymous poster hash: e710a...ada Første julen jeg var separert fikk jeg MASSE julegaver. Det var nesten flaut, men "alle" syntes så synd på meg. Det var ikke synd på meg, altså. Det var imidlertid litt pussig å ha gave fra både eks-mannen min og fra Kjæresten under treet på én gang Julenissen pleier ofte å være ekstra gavmilde mot nyseparerte jenter Endret 27. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #24 Skrevet 27. oktober 2014 Har nylig blitt separert, i tillegg til st jeg er syk. Så det er ganske mye jeg ikke kan ta meg råd til selv... Det meste er for dyrt til å faktisk ønske seg, men det står nå på listen... Støvsuger Ullundertøy Klær generelt Lave støvler Regnkåpe Ny seng Hjelp til oppussing Og sikkert mye mer...Anonymous poster hash: e710a...ada Første julen jeg var separert fikk jeg MASSE julegaver. Det var nesten flaut, men "alle" syntes så synd på meg. Det var ikke synd på meg, altså. Det var imidlertid litt pussig å ha gave fra både eks-mannen min og fra Kjæresten under treet på én gang Julenissen pleier ofte å være ekstra gavmilde mot nyseparerte jenter Jeg har det ganske greit altså, det er ikke synd i meg! Jeg har fått litt penger av foreldrene mine, men av en eller annen merkelig grunn går sånne små overskudd alltid til småen Og etter jeg ble syk har jeg fått MASSE gaver fra fjern og nær! Ny veske, nytt sjal, blomster x flere, gavekort, flere lydbøker og noe å høre digispiller til lydbøkene, som jeg kan høre på under behandling. Så det har dryppet masse på meg allerede Men tusen takk for gode ord Anonymous poster hash: e710a...ada
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #25 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har alt og det vi trenger kjøper vi... men vrei hodet her og kom på at det er på tiden å bytte ut håndklærne. Så ønsker oss Gant håndklær hos alle Anonymous poster hash: 8af5a...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå