Gå til innhold

Ok eller teit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbet i et badeland før, da var vi 2-3 badevakter på jobb i et STORT anlegg (videoovervåkning og patruljering), inkludert garderober. Vi hadde ikke hatt tid eller mulighet til å trekke 1 person ut fra overvåkning til å følge et barn i garderoben. Vi hadde dog skiftekabinett i et fellesområde, med kun dusjer kjønnsdelt, så var ikke lange strekket og tiden barna var alene.



Anonymous poster hash: 2f327...a36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de begynt på skolen er de for store.

Svømmehallen her jeg bor har denne regelen. Skolebarn skal skifte i den garderoben de tilhører.

Veldig greit.

 

Anonymous poster hash: 5b45f...967

Men slik var det da vi var barn også, og vi var et år eldre da vi begynte på skolen...

 

Jeg synes 6 år er ok i feil garderobe. Min egen gutt sendte jeg i herregarderoben alene fra han var 7.

 

Anonymous poster hash: dcd3e...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...