Gå til innhold

Hvr ofte dusjer du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste moderne mennesker i dag tenker på miljøet, men der er litt merkelig dette med dusjing og bading. Virker som det er litt status å være den som gjør dette ofte. Ingen som tenker på miljøet da? Det krever enormt mye energi for å varme vann. De fleste trenger ikke å dusje hver dag. Tenk nå litt på miljøet.

Anonymous poster hash: c6c89...505

Jeg trenger også på miljøet på arbeidsplassen. Jobber på kontor, men har mye møter, felles lunsj, diskusjoner osv. Jeg orker ikke å utsette mine kollegaer for ekle kroppslukter av 1 uke gammel udusja kropp og bli mobbet og kalt "stinkdyret" bak ryggen min. Jeg svetter MYE, uansett om jeg trener eller ikke, og altså jenter... de fleste har utflod, og underlivet LUKTER! Særlig hvis man har sex regelmessig. Dere som dusjer en gang i uka og tror at dere ikke lukter - det er ikke sant. Har hatt et par kollegaer som mente at klutvask hver kveld var nok. Det var det ikke.

Anonymous poster hash: cd5ce...c86

Hvis du har veldig mye utflod og underlivet lukter veldig stramt - så stramt at det ikke holder med klutvask nedentil en eller to ganger om dagen - da er det noe som ikke stemmer helt, tenker jeg. Hadde jeg hatt det sånn ville jeg rådført meg med legen min.

Anonymous poster hash: bd969...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par ganger i uka, ingen som ville gjetta det :P

Har veldig tørr hud, og svetter ikke i det hele tatt, kalde hender og føtter. Sletta litt på de varmeste dagene i juli (da det var over 30 grader) og da dusja jeg også mye for å kjøle meg ned..

Håret mitt er tykt, bølgete/keisete og tørt. Kan ikke vaskes mer enn 1 gang i uka.

Mannen min er ekstremt hygienisk/renslig, og vasker minst en gang om dagen, gjerne oftere. Bruker aldri en t-skjorte mer enn en gang osv. Han har en helt annen hudtype enn meg, fet storporet hud og veldig varm av seg, svetter en del. Så han lukter om han ikke dusjer minst en gang daglig. Han ble veldig overrasket da vi ble sammen og han fant ut hvor lite jeg dusja, men mest overraska over hvor ren jeg er likevel, at jeg aldri lukter vondt osv. Jeg bytter selvsagt truse, bh, og innerste toppen hver dag. Ikke alltid jeg bytter sokker daglig (har tørre, kalde føtter).

Anonymous poster hash: ce7a9...639

Skrevet

Det skulle selvsagt stå at han dusjer minst en gang om dagen, ikke vasker ;)

Anonymous poster hash: ce7a9...639

Skrevet

De fleste moderne mennesker i dag tenker på miljøet, men der er litt merkelig dette med dusjing og bading. Virker som det er litt status å være den som gjør dette ofte. Ingen som tenker på miljøet da? Det krever enormt mye energi for å varme vann. De fleste trenger ikke å dusje hver dag. Tenk nå litt på miljøet.

Jeg trenger også på miljøet på arbeidsplassen. Jobber på kontor, men har mye møter, felles lunsj, diskusjoner osv. Jeg orker ikke å utsette mine kollegaer for ekle kroppslukter av 1 uke gammel udusja kropp og bli mobbet og kalt "stinkdyret" bak ryggen min. Jeg svetter MYE, uansett om jeg trener eller ikke, og altså jenter... de fleste har utflod, og underlivet LUKTER! Særlig hvis man har sex regelmessig. Dere som dusjer en gang i uka og tror at dere ikke lukter - det er ikke sant. Har hatt et par kollegaer som mente at klutvask hver kveld var nok. Det var det ikke.

Finnes jo en ting i mellom. Jeg skrev "de fleste", dvs. det gjelder ikke for alle. Klart om er i en spesiel situasjon, feks. bruker bleie el. så har en kanskje behov for å dusje hver dag, men de aller fleste klarer seg fint uten å dusje hver dag.

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, i perioder hver dag. Jeg hater kroppslukter av andre, spesielt lukten av hår, jeg merker det med en gang og får hodepine.

Selv om man ikke lukter underliv og svette betyr ikke det at man ikke stinker!

Anonymous poster hash: aa2ff...08e

Skrevet

Stort sett hver dag. Liker å dusje når jeg står opp.

Skrevet

Finnes jo en ting i mellom. Jeg skrev "de fleste", dvs. det gjelder ikke for alle. Klart om er i en spesiel situasjon, feks. bruker bleie el. så har en kanskje behov for å dusje hver dag, men de aller fleste klarer seg fint uten å dusje hver dag.

Så du dusjer ikke etter sex hvis dere ikke bruker kondom? Det renner jo sæd utover dagen etterpå, hvis du ikke vasker deg ordentlig så vil det lukte surt. Å bruke lunka vann og klut er både uhygienisk og grisete.

Skrevet

Annen hver dag.

Skal jeg på noe spesielt så dusjer jeg før jeg drar, og selvfølgelig rett etter trening.

Har gått 3 dager på det lengste, skjer av og til, da har jeg bare vært hjemme.

Anonymous poster hash: 5356a...1e5
Skrevet

Jeg dusjer noen ganger hver dag og noen ganger annen hver dag. Alt etter form og hva jeg skal/har gjort.

Skrevet

Annenhver dag. Mannen dusjer sjeldnere, han lukter aldri vondt. Hadde jeg dusjet like sjelden som han, ville folk gått omveier. Veldig individuelt det med kroppslukt.

Anonymous poster hash: e292a...bfd

Skrevet

Annenhver dag. Mannen dusjer sjeldnere, han lukter aldri vondt. Hadde jeg dusjet like sjelden som han, ville folk gått omveier. Veldig individuelt det med kroppslukt.

Anonymous poster hash: e292a...bfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...