Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag, annenhver, tredjehver? Anonymous poster hash: 423f3...4fc
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Trener mye, så noe annet ville bare blitt ekkelt. Anonymous poster hash: 6b0db...355
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Annenhver dag, eller de gangene når jeg har trent! Håret tar jeg hver 3-4 dag! Anonymous poster hash: 4871e...b97
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Ikke hver dag, men 4-5 ganger i uka. Avhenger av trening, været, sykdom osv. Anonymous poster hash: 70836...b7c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Alltid! Noe annet er ekkelt😖 Anonymous poster hash: f37f8...5f0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 2 ganger i uka. Anonymous poster hash: 08a37...928
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag, det vil si hver morgen. Anonymous poster hash: b8dee...bb8
Marriet Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Og vasker håret hver dag selvom jeg vet det ikke er anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 2 ganger daglig. Før jeg drar på jobb på mårraen for å våkne til bedre :-) Å når jeg kommer hjem tar jeg et badekar eller koser meg i boblebadet det er hverdagsluxusen min :-D Anonymous poster hash: 334b8...ab3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Annenhver, noen dager hver. Har jeg mensen hver dag. Anonymous poster hash: b1360...339
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Troll, håper jeg.... Anonymous poster hash: fb338...e46
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Men vasker ikke håret hver gang jeg dusjer og bruker ikke såpe på kroppen. Jeg synes forøvrig ikke at det er uhygienisk å dusje sjeldnere. Jeg gjør det kun for komfort. Anonymous poster hash: 817a4...63a
mamma_bergen Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Dette tror jeg ingenting på.. Selv dusjer jeg nesten hver dag, noen søndager kan jeg sluntre unna når jeg er lat
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Ca 5 ganger i uka, det holder. Vasker håret samtidig. Anonymous poster hash: 4eeae...377
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Dette tror jeg ingenting på.. Selv dusjer jeg nesten hver dag, noen søndager kan jeg sluntre unna når jeg er lat Nei vel, da lar du være å tro på det da. Jøss. Det er bare tull og dusje oftere enn en gang i uka. Ikke lukter det vondt av noen av oss heller. Anonymous poster hash: 52d19...527
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Dette tror jeg ingenting på.. Selv dusjer jeg nesten hver dag, noen søndager kan jeg sluntre unna når jeg er lat Nei vel, da lar du være å tro på det da. Jøss. Det er bare tull og dusje oftere enn en gang i uka. Ikke lukter det vondt av noen av oss heller. Anonymous poster hash: 52d19...527 Vel... Anonymous poster hash: 4eeae...377
mamma_bergen Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Dette tror jeg ingenting på.. Selv dusjer jeg nesten hver dag, noen søndager kan jeg sluntre unna når jeg er lat Nei vel, da lar du være å tro på det da. Jøss. Det er bare tull og dusje oftere enn en gang i uka. Ikke lukter det vondt av noen av oss heller. Anonymous poster hash: 52d19...527 Er det i badekar dere bader? Dvs at dere vasker dere i skittent vann? Og håndvask bare ved legging? Er ikke det rimelig uhygienisk?..
Gemini77 Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag.. Noen ganger så blir det to ganger daglig pga trening på kvelden. Kan sluntre unna dusjen en søndag hvis vi bare skal være hjemme.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag, men jeg bruker ikke såpe eller vasker håret hver dag, det tar jeg annenhver dag. Hender jeg sluntrer unna om jeg er syk.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #22 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer gjør jeg aldri, men bader 1 gang i uka. Det samme gjør mannen min og begge barna. Barna vaskes itilegg hver kveld. Jeg og mannen vasker oss kun når vi bader, utenom på hendene hver kveld før vi legger oss. Det er ikke behov for noe oftere. Å dusje hver dag er veldig veldig overdrevent og absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 52d19...527 Dette tror jeg ingenting på.. Selv dusjer jeg nesten hver dag, noen søndager kan jeg sluntre unna når jeg er lat Nei vel, da lar du være å tro på det da. Jøss. Det er bare tull og dusje oftere enn en gang i uka. Ikke lukter det vondt av noen av oss heller. Anonymous poster hash: 52d19...527 Da håper jeg ikke dere har mye sex heller. For det første, hvem ønsker å ha sex med en som ikke har vasket underlivet på en uke og for det andre, hvem ønsker å være rundt deg hvis du har hatt sex et par ganger uten en dusj etterpå. Anonymous poster hash: e6d72...90c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #24 Skrevet 8. oktober 2014 Annenhver dag. Både kropp og hår. Skjønner ikke hvorfor det er ekkelt hvis man ikke dusjer hver dag?!? Min hud hadde aldri tålt å dusje hver dag. Den er veldig tørr og ømfintlig.. Vasker meg de dagene jeg ikke dusjer. Lukter aldeles ikke vondt av meg og jeg bytter undertøy hver eneste dag og ellers bytter jeg klærne annenhver dag. Om jeg trener dusjer jeg selvfølgelig etter det. Men ikke ellers. Forferdelig mange som er overopptatt av hygiene.... Virker nesten litt tvangspreget. Stakkars mennesker! Anonymous poster hash: b7a9a...6b2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #25 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Hver morgen men det er kun noen minutter, rask kroppsvask. Hårvask annenhver dag.Lang dusj på morgene i helgene.Sikker unødvendig å dusje hver dag, men føler meg ikke våken uten. Pluss at jeg ikke bruker deodorant eller parfyme så jeg har ingenting å kamuflere dårlig kroppslukt med. Lukter bare såpe håper jeg :-) Anonymous poster hash: 303a6...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå