Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #26 Skrevet 8. oktober 2014 Men du som kun bader en gang i uka (hvis det ikke er troll)... nå mener jeg virkelig ikke å være ufin. Men jeg var sammen med en som kun dusjet et par ganger i uka. Og jeg måtte faktisk sende ham i dusjen før vi skulle ha sex for underlivet hans luktet så utrolig sterkt... ordentlig ubehagelig, bj var ihvertfall helt utelukket. Lukter det ikke helt... grusomt... når dere skal ha sex hvis dere ikke vasker underlivet ihvertfall annenhver dag..? Seriøst spørsmål altså. Kanskje underlivet stabiliserer seg hvis man ikke vasker det ihjel..? Vet jo at i andre land så vasker man seg sjelden fordi det faktisk ikke er mulig å gjøre det hver dag og de har jo sex de om andre. Anonymous poster hash: 303a6...f40
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #27 Skrevet 8. oktober 2014 Godt å se det er variabler her! Jeg dusjer annenhver dag og mannen min mener det er unormalt..? Måtte derfor sjekke Jeg mener at de som dusjer hver dag gjør det for velvære følelse, og jeg tror absolutt på at noen føler seg skitne og ekle om de ikke gjør det. Jeg føler meg likevel fresh de dagene jeg ikke har dusjet med rene klær, deo, parfyme, sminke etc... HI Anonymous poster hash: 423f3...4fc
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #28 Skrevet 8. oktober 2014 2-3 ganger i uka. Dusjer man for mye vaskes kroppens naturlige fettlag (og beskyttelse) bort. Vasker meg selvfølgelig i ansiktet, under armene og nedentil hver dag. Anonymous poster hash: 58c44...417
Tante Gustava Skrevet 8. oktober 2014 #29 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag. Vasker håret ca annenhver.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #30 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag.Vasker håret annenhver Anonymous poster hash: d7c1f...afa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #31 Skrevet 8. oktober 2014 Ca hver tredje dag. Klutvask under armer og i underliv hver dag. Vasker håret 1-2 ganger i uka. Er jeg på trening eller svetter ekstra en dag blir det selvsagt dusj etterpå. Den tiden hvor jeg dusjet hver dag slet jeg med kløe, tørr hud og kviser. Nå har jeg kjempefin hud. Håret ble både fett og tørt da jeg vasket det annenhver dag. Nå har det fått tilbake glansen og er mykt og fint. Barna dusjer/ bader ca 1 gang i uka, ellers har vi klutvask hver kveld. Den ene slet med atopisk eksem tidligere, da dusjet de tre-fire ganger i uka, og den er nå helt borte. Anonymous poster hash: f1394...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #32 Skrevet 8. oktober 2014 Hver tredje/fjerde dag, og da tar jeg håret samtidig. Klutvask under armer og underliv daglig så absolutt ikke nødvendig med dusj daglig. Ekstra dusj ved behov. Anonymous poster hash: f878d...0d9
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #33 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg dusjer bare en gang i uken. Om jeg skal ha sex og ikke har dusjet den dagen, tar jeg en klut. Det lukter ALDRI svette eller vondt av meg. Jeg vasker hendene flere ganger om dagen, men må passe på å smøre elg for jeg blir så tørr at jeg sprekker. Jeg hsr generelt veldig tørr hud, derfor så sjelden dusjing. Håret vasker jeg 3-4 ganger i uken. Tar det over badekar-kanten. Anonymous poster hash: 8a806...a4a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #34 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg dusjer bare en gang i uken. Om jeg skal ha sex og ikke har dusjet den dagen, tar jeg en klut. Det lukter ALDRI svette eller vondt av meg. Jeg vasker hendene flere ganger om dagen, men må passe på å smøre elg for jeg blir så tørr at jeg sprekker. Jeg hsr generelt veldig tørr hud, derfor så sjelden dusjing. Håret vasker jeg 3-4 ganger i uken. Tar det over badekar-kanten. Anonymous poster hash: 8a806...a4a Vasker meg også med klut etter sex, og vasker ansiktet morgen og kveld. Anonymous poster hash: 8a806...a4a
Gjest Skrevet 8. oktober 2014 #35 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer hver dag og håret annenhverdag Og trener jeg, så blir det to ganger om dagen.
*Miss Marple* Skrevet 8. oktober 2014 #36 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer hver dag, med varmt vann, såpe all over og hele pakka og jo, jeg føler meg seig og ufresh hvis jeg ikke gjør det. Og til dere som dusjer en gang i uka og mener dere ikke lukter: det stemmer ganske enkelt ikke. Selv om man ikke lukter svette eller urin, så lukter man urent. Lukten av uvasket kropp og hår er veldig gjenkjennelig. Husk at man ikke kjenner egne lukter like bra som andre gjør det, man blir immun på det. Det gjelder både god og vond lukt.
Stripete genser Skrevet 8. oktober 2014 #37 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer hver kveld. Deilig å legge seg helt ren under dyna. Jeg jogger hver kveld så noe annet hadde vært ekkelt hvis jeg ikke dusjet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #38 Skrevet 8. oktober 2014 Da jeg bodde i varme land med mye luftforurensing dusjet jeg daglig. Nå dusjer jeg tre, fire ganger til dagen. Oftere på varme dager eller dersom jeg svetter. Anonymous poster hash: 927e3...d32
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #39 Skrevet 8. oktober 2014 Da jeg bodde i varme land med mye luftforurensing dusjet jeg daglig. Nå dusjer jeg tre, fire ganger til dagen. Oftere på varme dager eller dersom jeg svetter. Anonymous poster hash: 927e3...d32 Tre, fire ganger i uka skulle det stå Anonymous poster hash: 927e3...d32
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #40 Skrevet 8. oktober 2014 Har ei kusine som dusjer 2 ganger i uka. Lukter ikke svette, men lukter "vammelt" eller stramt. Synes det er litt moro når folk som dusjer sjelden påstår at de hverken lukter svette eller vondt. .. Jeg dusjer hver dag. Gjør det av velvære. Deilig og føler meg fresh Anonymous poster hash: e6b54...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #41 Skrevet 8. oktober 2014 Dusjer hver dag, med varmt vann, såpe all over og hele pakka og jo, jeg føler meg seig og ufresh hvis jeg ikke gjør det. Og til dere som dusjer en gang i uka og mener dere ikke lukter: det stemmer ganske enkelt ikke. Selv om man ikke lukter svette eller urin, så lukter man urent. Lukten av uvasket kropp og hår er veldig gjenkjennelig. Husk at man ikke kjenner egne lukter like bra som andre gjør det, man blir immun på det. Det gjelder både god og vond lukt. Der tror jeg det er individuelle forskjeller, og det er også avhengig av hva slags type klær man bruker og hvor ofte de skiftes. Men jevnt over gjelder det nok mange ja. Men så er det også forskjell på å lukte vondt og det å lukte naturlig kropp. Og da mener jeg ikke svette, rompe osv, men hud og hår. Hår lukter ikke naturlig parfyme, det lukter hår, og det merker du om du stikker nesa oppi håret. Og huden har også en egen lukt. Vasker meg med uparfymert såpe, og bruker nesten aldri parfyme. Har aldri fått kommentarer på at jeg lukter vondt i noen som helst grad. Mannen min liker å lukte på huden og håret mitt, og kommenterer stadig at jeg lukter godt, at jeg lukter _meg_, ikke det samme som hundre andre damer. Familien rundt meg har heller aldri kommentert på lukt. Lukten av hud, eller hår, er ikke noe man merker om man står ved siden av noen på bussen eller bak noen i butikken. Lukter man så sidemannen merker det er det tegn på dårlig hygiene. Anonymous poster hash: f1394...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #42 Skrevet 8. oktober 2014 Hver dag! Men dusjer håret annenhver dag Anonymous poster hash: 6bf3a...3bc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #43 Skrevet 9. oktober 2014 Hver dag, annenhver, tredjehver? Anonymous poster hash: 423f3...4fc Hver 3-4 dager. Men jeg vasker meg hver dag når jeg dusjer så peeler jeg ansiktet og kroppen, renser ansikter, smører kroppen med dusjkrem, barberer legger og armhuler og vasker hår og balsamerer. Og så når jeg kommer ut av dusjen smøres hele kroppen, og ansiktet taes med både serum og fuktighetskrem for ansikt og øyne og lepper. Livet er alt for kort til å ta den prosessen hver dag så de andre dagene holder det med klut og vann og håndvask selvfølgelig. Anonymous poster hash: bd969...0f1
Øyne som ser!! Skrevet 9. oktober 2014 #44 Skrevet 9. oktober 2014 Hver dag. Men vasker håret 2 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #46 Skrevet 9. oktober 2014 De fleste moderne mennesker i dag tenker på miljøet, men der er litt merkelig dette med dusjing og bading. Virker som det er litt status å være den som gjør dette ofte. Ingen som tenker på miljøet da? Det krever enormt mye energi for å varme vann. De fleste trenger ikke å dusje hver dag. Tenk nå litt på miljøet. Anonymous poster hash: c6c89...505
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #47 Skrevet 9. oktober 2014 De fleste moderne mennesker i dag tenker på miljøet, men der er litt merkelig dette med dusjing og bading. Virker som det er litt status å være den som gjør dette ofte. Ingen som tenker på miljøet da? Det krever enormt mye energi for å varme vann. De fleste trenger ikke å dusje hver dag. Tenk nå litt på miljøet. Anonymous poster hash: c6c89...505 Jeg trenger også på miljøet på arbeidsplassen. Jobber på kontor, men har mye møter, felles lunsj, diskusjoner osv. Jeg orker ikke å utsette mine kollegaer for ekle kroppslukter av 1 uke gammel udusja kropp og bli mobbet og kalt "stinkdyret" bak ryggen min. Jeg svetter MYE, uansett om jeg trener eller ikke, og altså jenter... de fleste har utflod, og underlivet LUKTER! Særlig hvis man har sex regelmessig. Dere som dusjer en gang i uka og tror at dere ikke lukter - det er ikke sant. Har hatt et par kollegaer som mente at klutvask hver kveld var nok. Det var det ikke. Anonymous poster hash: cd5ce...c86
Tro smo konosoro Skrevet 9. oktober 2014 #48 Skrevet 9. oktober 2014 Hver dag, annenhver, tredjehver? Anonymous poster hash: 423f3...4fc Annenhver dag. Oftere om jeg har trent. Det er noe av det kjedeligste jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #49 Skrevet 9. oktober 2014 Hver dag minst.. Må dusje for å komme igang om morgenen, og dusjer alltid etter trening. Noen dager trener jeg med en gang jeg står opp, så da blir det 1 dusj - andre dager trener jeg på kvelden så da blir det 2 dusjer.. Anonymous poster hash: e899c...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå