Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #51 Skrevet 6. oktober 2014 Toåringen bruker pysj men uten føtter. Han vil helst ha på seg dynen når han sovner men sparker den av u sovne. Men han får den jo på igjen hvis han blir kald også. Er forskjell på å fryse og å være overflatekald mener nå jeg. Jeg får selv spader av å ha noe på føttene når jeg skal sove, og jeg er en frysepinn som gjerne bruker to dyner. Folk er forskjellige. Hvis barnet er vant med strømpebukse så er det det bar et vil ha (se kommentaren til hi om at barnet vil ha sokker hvis det får strømpebukse uten før). Ingen krise spør du meg. Anonymous poster hash: 36051...b89
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #52 Skrevet 6. oktober 2014 Du får jo veldig billige pysjer på ebay f.eks. Mine sover i pysj, eller bleie/truse når det er varmt. Strømpebukse høres veldig ubehagelig ut. Vi har også trang økonomi om dagen, men er ikke fattige. Jeg prioriterer utstyr og mat til barna ved siden av regninger, og heller mindre på meg. Det er ikke spesielt kostbart å gå til innkjøpt av en pysj. Anonymous poster hash: 7cef0...5a7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #53 Skrevet 6. oktober 2014 3 barn aldri brukt pysj på de. Fått noen i presang,men de blitt byttet i andre klær på butikkken. Body/strømpebukse /tights når de er små. Sover med åpent vindu hele året. Bokser og eventuelt t -skorte når blir større. Anonymous poster hash: 5ce41...5af
soleia Skrevet 6. oktober 2014 #54 Skrevet 6. oktober 2014 Våre brukar pysj. Skjønar ikkje heilt det økonomiske argumentet, då ein fint kan få pysjar til ein svært billeg penge, og det må gå meir av dagtøyet når det brukast på natta og, evt må ein vaske tøy unødvendig ofte.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #55 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har to barn. Han ene sover godt i pysj under dyna, men han andre ville nok helst sovet naken og uten dyne. Vi får på han en truse, men dyna sparker han fort av seg. Legger den alltid litt over han når vi legger oss, men som regel har han sparket den bort igjen i løpet av natta. Anonymous poster hash: 83722...648
Mamma-til-Emma Skrevet 6. oktober 2014 #56 Skrevet 6. oktober 2014 Snupp på 4,5 sover i truse og en av mine t-shorter. De blir som en søt nattkjole, pluss at jeg helst skal ha brukt t-shorten så den lukter mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå