Gå til innhold

Bruker barna pysj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg ikke råd til å kjøpe pysj, så guttungen på 15 mnd sover i body og strømpebukse (evt kun body).

Helt fjernt? :S

Anonymous poster hash: 680fa...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har sovet i body og strømpebukse siden han var baby,å nå er han straks 3 år.

Har nettopp kjøpt inn noen pysjer nå men det er kun pga barnefaren maser sånn om at det må han selvsagt ha.

Anonymous poster hash: aef52...572
Skrevet

Hvis han sover i body og strømpebukse, så må du vel ha desto flere av det, så vil ikke tro du sparer noen penger på det. Begge mine brukte pysj da de var rundt den aldere, bortsett fra når det var varmt midt på sommeren.

Anonymous poster hash: 322ec...665
Skrevet

Stakkar deg, jeg kan sende noen av min sine, som er vokst utav. Vil du det?

Anonymous poster hash: b5e2c...314

Skrevet

Går fint det😊 Men jeg hadde klipt av foten.

Anonymous poster hash: 74549...7d9

Skrevet

Bruker pysj men bruker å tynne bukser og tsjorterer og bommulsgensere. Har å sovet i strømpebukse, bare ungen er varm og ikke for varm spiller det liten rolle.

Anonymous poster hash: 92bfc...792

Skrevet

Som baby brukte han pysj, nå hater han det. Er altfor varmt så de fyker av 5 min etter leggetid, så her er det tskjorte og boksershorts som gjelder :)

Skrevet

Her bruker han som oftest body og strømpebukse.

Bruker jeg pysj på han så måtte jeg hatt på han sokker for å ikke skulle bli for kald ettersom han sparker av dynen.

Men sokker tar han selv av seg etter 5 minutter så derfor er strømpebukse praktisk.

Ettersom han forsatt bruker bleie så er også body ganske praktisk.

Han er snart 3 år.

Skrevet

Han sov i sovepose og brukt bare body, som anbefalt av sovepose produsenten. Nå sover han stort sett i underbukse, evt. med pysj genser på; kunne like grekt vært en vanlig t-skjorte.

Anonymous poster hash: 153c7...0ce

Skrevet

Høres varmt ut å sove i en tettsittende strømpebukse...er det så kaldt på soverommet?

Anonymous poster hash: b60d5...193

Skrevet

De sov stort sett i bleia. Har veldig varme barn, nå sover de nakne!

Anonymous poster hash: f986d...aa0

Skrevet

Det høres utrolig ubehagelig å sove med strømpebukse. Da ville jeg heller satt opp temperatur til 19-20 grader sånn at de kan sove i en t skjorte.

Regner med at det er temmelig kald på soverommet siden de sover med strømpebukse

Skrevet

Min har alltid sovet kun i bleia. Den siste tiden med shorts over dersom hun ikke har trusebleie, fordi hun tar av seg de vanlige bleiene på morningen og tisser i senga :P

Skrevet

En mor som prioriterer klær til sine barn skjønner jeg😒. Har du prøvd å ligge å sove i strømpebukser ? Har du tenkt over hvorfor pysjer alltid er store og løstsittende?

Skrevet

Kun ullpysjer som er kostbare så du har nok råd til ett par 2 packs med pysjer fra hm eller 2 for 99kr på barnas hus..... Prioriteringer ???

Anonymous poster hash: 493cc...b80

Skrevet

Alltid brukt pysj på barna mine og bruker det ennå på minsten. Det er en av tingene ved kveldsritualet slik de skjønner at det tid for seng☺

Men har hendt at har blitt body og strømpebukse.

Skrevet

Prøv å sove med tettsittende strømpebukse om natta alv, hi. Deilig?

Skrevet

Hvis han sover i body og strømpebukse, så må du vel ha desto flere av det, så vil ikke tro du sparer noen penger på det. Begge mine brukte pysj da de var rundt den aldere, bortsett fra når det var varmt midt på sommeren.

Anonymous poster hash: 322ec...665

Nei, for da brukes jo klærne som pysj og som hverdagsklær. Tar på rent, og nattklærne brukes gjerne 3 netter før det går til vask. Hvis han har 5 strømpebukser og 5 bodyer så sirkulerer disse på å være hverdags/bhg klær og nattklær.

Vaskes og legges i skapet, vilkårlig hva det brukes som.

Skrevet

Stakkar deg, jeg kan sende noen av min sine, som er vokst utav. Vil du det?

Anonymous poster hash: b5e2c...314

Snilt av deg :) men tror andre trenger det mer ;) vi er ikke fattige, bare litt stramt budsjett :)

Skrevet

Går fint det😊 Men jeg hadde klipt av foten.

Anonymous poster hash: 74549...7d9

Har prøvd, men da peker han på sokkene ;) han liker å sove med sokker :)

Skrevet

Høres varmt ut å sove i en tettsittende strømpebukse...er det så kaldt på soverommet?

Gjelder jo ikke på sommeren da. Han tar dyna av og på selv, aldr vært for varm.

Skrevet

Kjøp pysj ikke diskuter . Helt hinsides å ikke ha løs og deilig pysj på ungen din .

Anonymous poster hash: 493cc...b80

Skrevet

Sove i strømpebukser sidestilles med tortur her i heimen og skjer kun som følge av flatfyll. Ikke ofte altså og aldri med barn involvert.

Skrevet

Huff, å sove med tettsittende strømpebukse høres fryktelig ubehagelig ut. Her bruker barna pysj, eller de sover i bare pysjoverdelen eller trøye/t-skjorte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...