Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #26 Skrevet 30. september 2014 Han høres ut som at han er fornærmet for noe, Han kan vel ikke si noe slikt. Aldri ha sex mer? For en ufyselig mann, æsj! Ser hun ut som en fotomodell og er grei og snill så har hun alt å vinne på å forlate han. Alt. Anonymous poster hash: 4f4ab...0bd
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. september 2014 #27 Skrevet 30. september 2014 Da hadde heg følt meg så nedverdiget og stygg at jeg hadde forlatt han.. Ikke nødvendigvis pga at jeg ikke fikk meg mer sex, men pga årsaken. Jeg vil ikke være med en som ikke synes jeg er fin eller tenner på meg. Så enkelt er det. Her er det nok ay hun er trygg og god og ha og at han ikke tør forlate det vante. Men den dagen det står ei dame der og han kjenner det napper litt i buksa, skal jeg love deg han stikker.. Eller i det minste er utro. Sad but true
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #28 Skrevet 30. september 2014 Er det ikke lite realistisk at to med intakt sexlyst skal leve uten sex livet ut i et forhold hvor den ene parten har avist den andre på en slik måte. Det virker jo som om mannen her har helt urimelige forventninger. Dette må jo surne og gå galt med tid. Jeg ville aldri gått med på en slik ordning, aller mest fordi jeg tror at det ville bli helt umulig å leve slik og ikke bli ulykkelig med tiden. Hva er det slags lyster han selv skal undertrykke forresten? Han tenner ikke på det HI beskriver som en meget attraktiv dame, er han homofil? Han bør vel velge å være tro mot seg selv og ikke holde seg selv og sin kone fanget i et forhold basert på håpløse premisser. Anonymous poster hash: 64ec8...005
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #29 Skrevet 30. september 2014 Da hadde heg følt meg så nedverdiget og stygg at jeg hadde forlatt han.. Ikke nødvendigvis pga at jeg ikke fikk meg mer sex, men pga årsaken. Jeg vil ikke være med en som ikke synes jeg er fin eller tenner på meg. Så enkelt er det. Her er det nok ay hun er trygg og god og ha og at han ikke tør forlate det vante. Men den dagen det står ei dame der og han kjenner det napper litt i buksa, skal jeg love deg han stikker.. Eller i det minste er utro. Sad but true Han har vært utro før, men det var for 2 år siden. På disse to årene etter utroskapen har de hatt sex 4 ganger, hun visste ikke årsaken før i går da han endelig innrømmet grunnen. Han lover å aldri være utro igjen og ikke forlate henne, men han klarer ikke å ha sex med henne. Får så vondt av stakkars dama HI Anonymous poster hash: 7ada2...928
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #30 Skrevet 30. september 2014 Men hva er årsaken til at han ikke tenner på henne? Jeg kan faktisk forstå at om en person går opp 30 kg, ikke steller seg etc. så kan det være vanskelig å finne tenninga? Da er jo personen nesten blitt en helt annen enn den man er sammen med. tiltrekning går ofte, i hvert fall delvis, på personens ytre. Min mann gikk opp 20 kg, og jeg hadde store problemer med å tenne på han seksuelt, pga ølvomma. Det er ikke slim at jeg krever at han skal holde seg superfit, men når han så ut som om han var 6-7 mnd gravid.....nei takk! Man har et ansvar for å holde seg selv noenlunde OK. Om det ikke er noen slike faktorer så mener jeg helt klart dette er skilsmissegrunn. Jeg hadde synes det hadde vært veldig sårt om min mann ikke tente på meg Anonymous poster hash: d750d...bc1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #31 Skrevet 30. september 2014 Men hva er årsaken til at han ikke tenner på henne? Jeg kan faktisk forstå at om en person går opp 30 kg, ikke steller seg etc. så kan det være vanskelig å finne tenninga? Da er jo personen nesten blitt en helt annen enn den man er sammen med. tiltrekning går ofte, i hvert fall delvis, på personens ytre. Min mann gikk opp 20 kg, og jeg hadde store problemer med å tenne på han seksuelt, pga ølvomma. Det er ikke slim at jeg krever at han skal holde seg superfit, men når han så ut som om han var 6-7 mnd gravid.....nei takk! Man har et ansvar for å holde seg selv noenlunde OK. Om det ikke er noen slike faktorer så mener jeg helt klart dette er skilsmissegrunn. Jeg hadde synes det hadde vært veldig sårt om min mann ikke tente på meg Anonymous poster hash: d750d...bc1 Han sa ikke hva årsaken var ifølge henne, bare at han ikke klarer å tvinge seg til å ha sex med henne da han ikke tenner på henne. Hun er 175 cm og veier 60 kilo, lukter godt, har langt svart hår, blå øyne, lange bein og eier ikke eneste joggis. Anonymous poster hash: 7ada2...928
Villbringebringebær Skrevet 30. september 2014 #32 Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde gått. Smerten over å bo med en mann som ikke inder noen omstendigheter kunne tent på meg hadde ødelagt meg totalt og gjort meg bitter og sint.
3 i april Skrevet 30. september 2014 #33 Skrevet 30. september 2014 Jeg syns faktisk at denne mannen er direkte slem mot kona si. Først er han utro, han vil ikke gå ut av forholdet, hun får ikke sex av han og hun får heller ikke lov å ha en på si. Men haner altså utro før han slipper bomben om at han ikke tenner på henne og at de fra nå av skal ha et sexløst ekteskap. Venninna di bør komme seg bort fortere enn fortest, før han ødelegger hele selvtilliten hennes. Det finnes garantert en haug med menn som mer enn gjerne vil ha sex med henne, få henne til å føler seg attraktiv og behandle henne med den respekten hun fortjener.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #34 Skrevet 30. september 2014 Ehhh...jeg hadde aldri vært sammen med en som ikke tente på meg. Sex er en viktig del av et forhold, for ikke å si hvor ødeleggende det hadde vært for min selvfølelse! Anonymous poster hash: 610a3...0c8
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. september 2014 #35 Skrevet 30. september 2014 hvis mannen sa at han aldri kom til å ha sex med dere igjen? Eller hadde dere blitt og gitt avkall på sex for resten av livet? Nysgjerrig her. Min venninne har fått beskjed av mannen at han elsker henne, men klarer ikke å tenne på henne, slik at det ikke blir noe mer sex. Han lover henne å ikke være utro eller forlate henne, selv om han har sine lyster, men heller tilfredsstille seg selv. Hva synes dere? Jeg har aldri vært i situasjonen, så vet ikke hva jeg skal råde henne. Anonymous poster hash: 7ada2...928 Jeg ville aldri ha godtatt en slik forklaring. Her ligger mer bak - definitivt! Hun bør få klarhet i hva det er. Dessuten er det ikke naturlig å ga gjennom et langt samliv uten å ha sex. Det er ikke noe man kan forvente at den andre parten skal synes er helt greit heller.
Leirha Skrevet 30. september 2014 #36 Skrevet 30. september 2014 For meg, nei.Vi er i den situasjonen, og jeg/vi har det fantastisk.Så nei.Det går, men bare hvis du er instilt på det.Men det er jo mye å forlange av et forhold, det er noe en må bli enige om, ellers så tviler jeg på det går.Vi har hatt det slik i 7 år nå og het ærlig så tenker jeg ikke på sex.Men vet veldig godt at det ikke går for alle.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #37 Skrevet 30. september 2014 Ja, det hadde vært det for meg. Jeg er glad i sex og hadde følt at jeg levde i et fengsel om jeg ble nektet sex. Jeg tror definitivt ikke mannen til din venninne er ferdig med å være utro. Anonymous poster hash: c0315...60b
Liv & Røre Skrevet 30. september 2014 #38 Skrevet 30. september 2014 Jeg syns faktisk at denne mannen er direkte slem mot kona si. Først er han utro, han vil ikke gå ut av forholdet, hun får ikke sex av han og hun får heller ikke lov å ha en på si. Men haner altså utro før han slipper bomben om at han ikke tenner på henne og at de fra nå av skal ha et sexløst ekteskap. Venninna di bør komme seg bort fortere enn fortest, før han ødelegger hele selvtilliten hennes. Det finnes garantert en haug med menn som mer enn gjerne vil ha sex med henne, få henne til å føler seg attraktiv og behandle henne med den respekten hun fortjener. Svarer en gang til pga av den nye informasjonen som har kommet. Helt enig i dette svaret. Hadde krevd en forklaring på hvorfor han ikke tenner på henne, også forlatt han med selvrespekten i behold.
Liv & Røre Skrevet 30. september 2014 #39 Skrevet 30. september 2014 Ble han smittet med HIV da han var utro siden han ikke vil ha sex med henne igjen pga sin egen utroskap?
*SommerFrisk* Skrevet 30. september 2014 #40 Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde forlatt ham, med den største kjærlighetssorgen jeg kan forestille meg!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. september 2014 #41 Skrevet 30. september 2014 For meg, nei. Vi er i den situasjonen, og jeg/vi har det fantastisk. Så nei. Det går, men bare hvis du er instilt på det. Men det er jo mye å forlange av et forhold, det er noe en må bli enige om, ellers så tviler jeg på det går. Vi har hatt det slik i 7 år nå og het ærlig så tenker jeg ikke på sex. Men vet veldig godt at det ikke går for alle. Ikke for å være ufin, men bare nyskjerrig. Hva er grunnen til at dere velger å ikke ha sex? Er dere begge enige i denne løsningen?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #42 Skrevet 30. september 2014 Kunne som noen andre sier levd m å ikke ha sex om det var en grunn som ikke gikk direkte på meg. Kunne dreimot ikke levd med en som sa at han gjerne ville ha sex, bare ikke med meg. Om han elsker henne (som han påstår) vil han jo også ha lyst til å ha sex med henne, om ikke elsker han henne som et familiemedlem/venn...da har de jo ikke et forhold lenger. Anonymous poster hash: 05ede...350
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #43 Skrevet 30. september 2014 Det var faktisk skilsmissegrunn for meg.. Eksen min sluttet å ta på meg, sluttet å vise lyst og ville ikke ha sex. Sa at sex alltid bare hadde vært for å gjøre meg glad. Så fikk han egen dyne istedenfor dobbeltdyna, før han flyttet ut av soverommet.. Tilslutt var jeg så ødelagt av dette at jeg nesten var lavere enn teppekanten. Og etterhvert flyttet jeg ut av huset. Er nå gift på nytt med en mann som ikke får nok, litt som meg.. :-) Som andre sier - hvis det skjer noe så han ikke kan ha sex så ville jeg blitt.. Vet at han jeg er gift med nå hadde ordnet for meg så godt han kan ;-) Men en sånn beskjed "jeg har lyst på sex, men ikke med deg" er så ødeleggende for selvbildet og selvfølelsen at hun kommer til å gå til grunne.. Anonymous poster hash: 6b3a7...8b7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #44 Skrevet 30. september 2014 Hadde heller vært alene enn sammen med en mann som ikke elsker meg og ikke tenner på meg. Anonymous poster hash: 0256f...8be
Leirha Skrevet 30. september 2014 #45 Skrevet 30. september 2014 For meg, nei. Vi er i den situasjonen, og jeg/vi har det fantastisk. Så nei. Det går, men bare hvis du er instilt på det. Men det er jo mye å forlange av et forhold, det er noe en må bli enige om, ellers så tviler jeg på det går. Vi har hatt det slik i 7 år nå og het ærlig så tenker jeg ikke på sex. Men vet veldig godt at det ikke går for alle. Ikke for å være ufin, men bare nyskjerrig. Hva er grunnen til at dere velger å ikke ha sex? Er dere begge enige i denne løsningen? For å si en ting først, det var sårt de første årene, det er jo et tap. Uten å legge ut for mye om hverken han eller meg så kan jeg si at jeg mistet helt og holdent lysten på sex da jeg gravid med mellomste for 7 år siden, jeg vet ikke om det ligger dypt i meg som en beskyttelse eller om det var hormonene som trigget noe i svangerskapet. Men uansett så er mannen min aseksuell, altså egentlig ikke særlig opptatt av sex og de årene vi var sexuelt aktive var preget av mye skuffelse og utilsrekkelighet fra min side, og han opplevde mye mas, og følte på den siden at han ikke strakk til. Så da jeg ble gravid ble en bryter slått av i meg, noe som sikkert høres umåtelig trist ut, men forholdet vårt har blomstret i ettertid.
Miamimom Skrevet 30. september 2014 #46 Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde aldri villet leve resten av livet uten sex, og da særlig hvis det var fordi mannen ikke var tent på meg. Helt klar skilsmissegrunn for min del.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. september 2014 #47 Skrevet 30. september 2014 (endret) Da hadde heg følt meg så nedverdiget og stygg at jeg hadde forlatt han.. Ikke nødvendigvis pga at jeg ikke fikk meg mer sex, men pga årsaken. Jeg vil ikke være med en som ikke synes jeg er fin eller tenner på meg. Så enkelt er det. Her er det nok ay hun er trygg og god og ha og at han ikke tør forlate det vante. Men den dagen det står ei dame der og han kjenner det napper litt i buksa, skal jeg love deg han stikker.. Eller i det minste er utro. Sad but true Han har vært utro før, men det var for 2 år siden. På disse to årene etter utroskapen har de hatt sex 4 ganger, hun visste ikke årsaken før i går da han endelig innrømmet grunnen. Han lover å aldri være utro igjen og ikke forlate henne, men han klarer ikke å ha sex med henne. Får så vondt av stakkars dama HI Anonymous poster hash: 7ada2...928 Det må være utrolig sårt for henne. Hun har nok utroskapen friskt i minne.. Og så kommer han med denne.. Han ødelegger henne rett og slett mener jeg.. Om ikke henne, så hvertfall selvbildet hennes. Om hun blir vil hun nok alltid strebe etter å være gid nok for han og håpe noe hun gjør kan få han til å plutselig ville ha henne likevel. Får følelsen av at dette er ei jente som ikke helt har selvfølelsen på plass i utgangspunktet.. Hvorfor har hun ikke spurt mer? Tør hun ikke? Hadde min samboer kommet med noe slikt, skal jeg love deg han ikke hadde forlatt rommet før alle kortene var på bordet.. Jeg hadde rådet henne til å tenke gjennom hva hun vil.. Vi har bare ett liv.. Vil hun virkelig kaste det bort på en som ikke synes hun er bra nok?? Endret 30. september 2014 av HeltLykkelig ♥♥
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. september 2014 #48 Skrevet 30. september 2014 For meg, nei. Vi er i den situasjonen, og jeg/vi har det fantastisk. Så nei. Det går, men bare hvis du er instilt på det. Men det er jo mye å forlange av et forhold, det er noe en må bli enige om, ellers så tviler jeg på det går. Vi har hatt det slik i 7 år nå og het ærlig så tenker jeg ikke på sex. Men vet veldig godt at det ikke går for alle. Ikke for å være ufin, men bare nyskjerrig. Hva er grunnen til at dere velger å ikke ha sex? Er dere begge enige i denne løsningen? For å si en ting først, det var sårt de første årene, det er jo et tap. Uten å legge ut for mye om hverken han eller meg så kan jeg si at jeg mistet helt og holdent lysten på sex da jeg gravid med mellomste for 7 år siden, jeg vet ikke om det ligger dypt i meg som en beskyttelse eller om det var hormonene som trigget noe i svangerskapet. Men uansett så er mannen min aseksuell, altså egentlig ikke særlig opptatt av sex og de årene vi var sexuelt aktive var preget av mye skuffelse og utilsrekkelighet fra min side, og han opplevde mye mas, og følte på den siden at han ikke strakk til. Så da jeg ble gravid ble en bryter slått av i meg, noe som sikkert høres umåtelig trist ut, men forholdet vårt har blomstret i ettertid. Så lenge det funker for dere begge, så er det jo ingen problem
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #49 Skrevet 30. september 2014 hvis mannen sa at han aldri kom til å ha sex med dere igjen? Eller hadde dere blitt og gitt avkall på sex for resten av livet? Nysgjerrig her. Min venninne har fått beskjed av mannen at han elsker henne, men klarer ikke å tenne på henne, slik at det ikke blir noe mer sex. Han lover henne å ikke være utro eller forlate henne, selv om han har sine lyster, men heller tilfredsstille seg selv. Hva synes dere? Jeg har aldri vært i situasjonen, så vet ikke hva jeg skal råde henne. Anonymous poster hash: 7ada2...928 Sex eller ikke er ikke det jeg ville skilt meg over. Men hvis mannen min sluttet å prøve å gjøre meg lykkelig hadde jeg gått. Altså: hvis mannen hadde prøvd å gjøre noe med det fordi det var viktig for meg, så ville jeg blitt, men hvis han kasta inn håndkle og sluttet å prøve en gang, så hadde jeg nok rusla. Ikke fordi han ikke ville ha sex, men fordi han ikke brydde seg om meg lengre. Anonymous poster hash: aebc0...891
the amazing spidermamma Skrevet 30. september 2014 #50 Skrevet 30. september 2014 Han sier jo indirekte at hun ikke er bra nok, for han tenner på andre, bare ikke på henne. Han burde jo i det minste ønske å finne en løsning som begge kunne leve med. Med hans 'opplegg' handler det jo bare om ham selv. Håper hun bryter ut av forholdet, for dette er oppskriften på å skaffe seg et dårlig selvbilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå