Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 hvis mannen sa at han aldri kom til å ha sex med dere igjen? Eller hadde dere blitt og gitt avkall på sex for resten av livet? Nysgjerrig her. Min venninne har fått beskjed av mannen at han elsker henne, men klarer ikke å tenne på henne, slik at det ikke blir noe mer sex. Han lover henne å ikke være utro eller forlate henne, selv om han har sine lyster, men heller tilfredsstille seg selv. Hva synes dere? Jeg har aldri vært i situasjonen, så vet ikke hva jeg skal råde henne. Anonymous poster hash: 7ada2...928
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Vanskelig å si sikkert, men jeg tror en forutsetning for at jeg skulle klart å bli er at mannen hadde gått med på å ha et åpent forhold. Men når jeg tenker meg om, så hadde jeg nok slitt mer med at mannen har lyst på sex, men ikke med meg, enn akkurat mangelen på sex... Anonymous poster hash: 80791...0c6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Vanskelig å si sikkert, men jeg tror en forutsetning for at jeg skulle klart å bli er at mannen hadde gått med på å ha et åpent forhold. Men når jeg tenker meg om, så hadde jeg nok slitt mer med at mannen har lyst på sex, men ikke med meg, enn akkurat mangelen på sex... Anonymous poster hash: 80791...0c6 Det er ikke aktuelt med åpent forhold der, verken for ham eller henne. Hvis hun er utro så går han. Anonymous poster hash: 7ada2...928
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde helt sikkert ikke gått på dagen, men det er mulig det ville tæret for mye på forholdet på lang sikt. Det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: cfbc7...29b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Jo mer jeg tenker på det, jo mer sliter jeg med å sette meg inn i situasjonen. Mannen min er så "altetende" at han måtte følt direkte avsky for meg for å ikke ville ha sex med meg, og da er det jo ikke mye poeng i å holde sammen... Anonymous poster hash: 80791...0c6
Mia_73 Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Hvis mannen fysiskk ikke kunnet ha sex (ulykke e.l.) kunne jeg nok blitt igjen i forhold. Er grunnen derimot at han bare ikke tenner på meg ville det på sikt være skillsmissegrunn. Tror jeg. Det ville ødelagt selvtilliten.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Her er jo ikke problemet at han er aseksuell, men at han ikke tenner på kjæresten sin. Da ville jeg følt at jeg ikke var bra nok, jeg tror jeg hele tiden ville gått og tenkt på om han hadde noen andre.. Forholdet blir jo mer som søster/bror!? Tror faktisk ikke jeg hadde klart det i lengden! Det er ikke alltid nok å høre at noen elsker deg. Spesielt ikke når han da tenner på andre, men ikke meg!? Uff, noe så vondt for venninnen din
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Du tuller? Herregud for en slem og ufyselig ting å si til dama si... vertfall hvis det ikke har vært sånn fra starten av og hun var klar over det før hin gikk inn i forholdet? Det må jo for evig og alltid skape fortvilelse og sorg hos henne. Hun kan ikke leve sånn? Anonymous poster hash: f3de5...d4d
the amazing spidermamma Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Jeg tror det hadde vært veldig usunt for selvtilliten min å leve med noen som sier at han aldri vil ha sex med meg fordi han ikke tenner på meg. Så jeg ville gått.
Liv & Røre Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Under de premissene, at han ikke tenner på henne og samtidig nekter henne å ligge med andre, ville det på sikt vært skilsmissegrunn. Ikke pga manglende sex, men fordi han ikke tenner på meg og samtidig bestemmer at jeg aldri skal få ha sex igjen. Det bestemmer jeg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Det er veldig vanskelig å se for seg. Det skal ganske mye til for at jeg hadde gått fra mannen min, og det er umulig å vite før man er i situasjonen. Anonymous poster hash: a3171...803
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Hvis det hadde vært en medisinsk grunn til det, så tror jeg nok at jeg hadde blitt. Jeg elsker mannen min, og det er fortsatt mulig å ha intimitet uten å ha sex. Jo, det hadde jeg klart, selv om det ikke er en ønskesituasjon. Hvis mannen min hadde sagt at han forsåvidt ønsket sex, men ikke med meg, fordi han ikke tente på meg, så tror jeg det er noe som ville ha ødelagt forholdet over tid. En veldig viktig del av forholdet vårt ville forsvinne, og det at det faktisk var noe han valgte bort og ikke ønsket ville nok ha ødelagt noe grunnleggende for meg. Anonymous poster hash: c15dc...6c2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde gått. Og skulle leve med en mann som ikke tenner på meg, hadde ødelagt meg i det lange løp. Anonymous poster hash: 43764...c69
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Jeg ville blitt ekstremt såret. Hvis han ikke tente på meg pga. noe jeg kunne gjort noe med, som f.eks overvekt, ville jeg noe prøvd å slanke meg først. Men hvis han ikke tente på meg uansett, ville jeg nok gjort det slutt, da sex er veldig viktig for meg i et forhold, Pluss at tanken på å leve med noen som ikke orker tanken på sex med meg ville ødelagt meg psykisk. Anonymous poster hash: 58d5e...909
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Det hadde vært vondt å høre, og jeg ville dratt han med til psykolog. Noe må.jo ha skjedd iom at han vil ha sex, bare ikke med meg. På sikt hadde det nok blitt slutt ja, men hadde jobbet hardt for å løse problemet først. Anonymous poster hash: a0536...69b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 Jeg ville blitt ekstremt såret. Hvis han ikke tente på meg pga. noe jeg kunne gjort noe med, som f.eks overvekt, ville jeg noe prøvd å slanke meg først. Men hvis han ikke tente på meg uansett, ville jeg nok gjort det slutt, da sex er veldig viktig for meg i et forhold, Pluss at tanken på å leve med noen som ikke orker tanken på sex med meg ville ødelagt meg psykisk. Anonymous poster hash: 58d5e...909 Akkurat det med overvekt er ikke en problemstilling, venninnen min ser ut som fotomodell, lukter godt, er god husmor og har stabilt humør (det JEG har opplevd gjennom 8 års vennskap, regner med at hun er cirka tilsvarende på hjemmebane). Tusen takk for alle svar forresten, skal vise henne tråden! HI Anonymous poster hash: 7ada2...928
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #17 Skrevet 30. september 2014 Tør han ikke komme ut av skapet som homo? Anonymous poster hash: 2ef3a...f25
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #18 Skrevet 30. september 2014 Jeg ville blitt ekstremt såret. Hvis han ikke tente på meg pga. noe jeg kunne gjort noe med, som f.eks overvekt, ville jeg noe prøvd å slanke meg først. Men hvis han ikke tente på meg uansett, ville jeg nok gjort det slutt, da sex er veldig viktig for meg i et forhold, Pluss at tanken på å leve med noen som ikke orker tanken på sex med meg ville ødelagt meg psykisk. Anonymous poster hash: 58d5e...909 Akkurat det med overvekt er ikke en problemstilling, venninnen min ser ut som fotomodell, lukter godt, er god husmor og har stabilt humør (det JEG har opplevd gjennom 8 års vennskap, regner med at hun er cirka tilsvarende på hjemmebane). Tusen takk for alle svar forresten, skal vise henne tråden! HI Anonymous poster hash: 7ada2...928 Ok, da hadde nok gått, selv om det hadde vært sårt, men man mister jo litt kjærlighet til mannen med å bli avvist slik.. Anonymous poster hash: 58d5e...909
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #19 Skrevet 30. september 2014 Klarer ikke se at han elsker henne, da ønsker man vel å gjøre alt for sin elskede? Om det betydde sexolog/parterapi ol. Hun er vel heller hans aller beste venninne! Man kan jo være utrolig glad i andre enn sexpartner. Jeg får ofte et girlcrush når jeg møter jenter jeg liker veldig godt. Slike som blir mine venninner. Sex er ikke involvert i den forelskelsen. Har aldri blir venn med en mann på samme måte, hadde vel blitt noe seksuelt ut av det da Så her må nok venninnen din tenke over om han virkelig ELSKER henne, eller om hun bare er god å ha Uansett latterlig å komme med krav at hun ikke kan være utro, det er jo hans skyld hun isåfall en gang tenker tanken! Utrolig egoistisk av ham. Bare det viser jo at han ikke elsker henne. Anonymous poster hash: ef8cb...26b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #20 Skrevet 30. september 2014 Skilsmissegrunn ja Anonymous poster hash: f3a34...165
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 #21 Skrevet 30. september 2014 Definitivt grunn til å bryte ut. Sex er limet i et forhold. Det mannen faktisk sier når han forteller henne at han ikke vil ha sex med henne igjen er: "Du er ikke god nok". Det er en utrolig stygg og krenkende ting å si til en person man påstår at man elsker.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. september 2014 #22 Skrevet 30. september 2014 Hasta la bidra! Hvorfor utsette det som kommer til å skje?
Hjertefru Skrevet 30. september 2014 #23 Skrevet 30. september 2014 Soleklar skilsmissegrunn. Grunnlaget for forholdet er da borte.
3 i april Skrevet 30. september 2014 #24 Skrevet 30. september 2014 Et forhold uten sex blir jo mer som et vennskapsforhold. Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde klart og være i et slikt forhold, der jeg visste at mannen hadde lyst men bare ikke på meg det hadde bare vært en helt grusom følelse. Før eller siden tror jeg nok at et slikt forhold ryker og jeg er redd at din venninne ødelegger hele selvtilliten sin på veien.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #25 Skrevet 30. september 2014 hvis mannen sa at han aldri kom til å ha sex med dere igjen? Eller hadde dere blitt og gitt avkall på sex for resten av livet? Nysgjerrig her. Min venninne har fått beskjed av mannen at han elsker henne, men klarer ikke å tenne på henne, slik at det ikke blir noe mer sex. Han lover henne å ikke være utro eller forlate henne, selv om han har sine lyster, men heller tilfredsstille seg selv. Hva synes dere? Jeg har aldri vært i situasjonen, så vet ikke hva jeg skal råde henne. Anonymous poster hash: 7ada2...928 Ja, hadde han ikke vært tiltrukket hadde jeg ikke orket. Anonymous poster hash: 04f43...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå