Gå til innhold

Blogg om kjærlighet og rus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete.

Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet......Anonymous poster hash: f7ae8...2a4

Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg :) Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør.

Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler.

Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen.Anonymous poster hash: f7ae8...2a4

Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier.

Du kan ikke kalle han eks-misbruker når han fortsatt misbruker, han misbruker fortsatt, ergo er han ingen eks-misbruker. Må du ha det inn med teskje? Håper for barnets skyld at dere blir fanget opp og fulgt opp!

Anonymous poster hash: 2988c...ed6

Videoannonse
Annonse
Gjest gangstersquad
Skrevet

Jeg skal virkelig prøve å gjøre dette kortfattet, men det er ikke lett! Du sier også vi skal ta det på bloggen, men siden du sletter negative kommentarer så lar ikke det seg gjøre.

Du er ung, du er utrolig naiv, du tenker ikke på den måten du burde. Du burde sette barnet ditt først. Du burde bryte kontakten med han.

Jeg vet utrolig mye om rus! Ikke fordi jeg har vært der du er, men jeg har jobbet innenfor rusfeltet i mange år. Og tro meg, jeg har sett mange som deg, kjæresten som tror at alt vil ordne seg når det kommer et barn til verden. Tro meg, det blir ikke bedre! 

Du skriver et innlegg om ikke rusmisbrukere fortjener en ny sjanse? Jo, klart! Det er derfor staten bruker massevis av penger på rusbehandling i året! Men det betyr ikke at det går an å gi dem en pille, og vips så er man kvitt problemet! Det må jobbes for, man må ha motivasjon, man må gjøre det selv!...med hjelp! Når man sprekker så har man ikke klart det. Et barn bør være motivasjonen, og når han ikke klarer det, så er det på tide for deg å dra, tenke på barnet og på at du skal være en god mor. For mange kvinnelige rusmisbrukere er det motivasjonen, men jeg sier absolutt ikke alle. Når det kommer til menn som skal bli fedre er statistikken mye lavere. 

Barnevernet kommer inn i bildet, om det ikke allerede er det. Velger du å bo med han, eller gå fra han? Du legger listen for din fremtid med ditt barn nå. 

Les deg opp litt om du skal skrive en blogg om dette. Du kan ikke rosemale det som er en av de vanskeligste situasjonene for unge jenter å komme i. Du bør skrive om hvor vanskelig det er å bryte med han, hva du står oppi. Ikke at kjærligheten går over alt. Kjærligheten for barnet ditt bør være mye sterkere enn for han. 

Anonymous poster hash: b5aca...2d1

Har jeg sletta noen kommentarer der? Nei - fordi ingen gidder å kommentere :) Så go ahead, fyr løs. 

Skrevet

Finner ikke bloggen...

Hva er adr?

Anonymous poster hash: da27a...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...