Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #26 Skrevet 28. september 2014 ps. du skriver "Kanskje er det et barn som skal til for å få han til hektene. Jeg håper det" Det er IKKE barnets oppgave å holde foreldrene rusfrie! Jeg engasjerer med voldsomt nå, men jeg kan ikke fatte hvordan du tenker Dra på et møte med Torgeir Larsen fra Larvik.
Tulisa Skrevet 28. september 2014 #27 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler. Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier. Han ER jo ikke rusfri! "Samboeren min dro på avrusning og holdt seg nykter en stund, men så sprakk han" Du leker med ilden her og du setter barnet på spill. Jeg kan godt skrive med nick om det får deg til å føle deg bedre. Jeg står for alt jeg har skrevet her og det ER galskap å sette et barn til verden. Vet du hva det gjør med et barn å vokse opp i et hjem der den ene er rusavhengig og den andre er medavhengig? Få orden på livene deres før dere bringer inn et nytt liv inn i kaoset! Jeg vet ganske mye mer om å vokse opp i et hjem der den ene er ruavhengig ja, trolig mer enn det du vet. Og ja han har sprekt, men betyr det at han ikke har slutta? Nei. For det skjer så sjeldent, men dere klarer jo ikke å se noe positivt i en dritt Stakkars dere. Når det gjelder barn og det å få barn så er det realisme og selvinnsikt som gjelder. Du utviser dessverre ingen av delene. Beklager å si det, men jeg tror ikke dere får beholde barnet i så mange år (kanskje ikke år engang...)
Sint naken biltyv Skrevet 28. september 2014 #28 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Enig!! Men jeg håper noen kontakter barnevernet før ungen er født så de kan hente det stakkars barnet på fødestuen. Kjærlighet og rus? Din dumme egoist! Du skal ha kjærlighet til BARNET ditt ikke deg selv og den ekle fyren. Skam deg!!
Sint naken biltyv Skrevet 28. september 2014 #29 Skrevet 28. september 2014 ps. du skriver "Kanskje er det et barn som skal til for å få han til hektene. Jeg håper det" Det er IKKE barnets oppgave å holde foreldrene rusfrie! Jeg engasjerer med voldsomt nå, men jeg kan ikke fatte hvordan du tenker Jeg er så enig som kan få blitt!! Barn skal aldri bli født med en oppgave.
Sint naken biltyv Skrevet 28. september 2014 #30 Skrevet 28. september 2014 Dere får henvende dere på bloggen, så tar vi det der. Synes det er kjempetøft av dere å stå fram her, også anonymt i tillegg :-) Kudos! Applaus! Hehe. Nei. Jaja. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg kan si så mye som at barnet ikke er født, samboeren min har vært på avrusning. Og ja, han har sprekt, men hvem faen hadde ikke regna med at en som har rusa seg i syv år ikke går på en smell? OG DET ER HELT GREIT! Les bloggen hvis dere lurer på noe mer. Og nei - jeg er ikke hjernevaska, naiv og dum sånn som dere tror. Jeg er glad i han med hele mitt hjerte. Dere synes kanskje det er vanskelig at noen er så glad i en person, men dere har tydeligvis ikke funnet den rette enda. Good luck, Chuck. Det er greit at han sprekker? Er du helt tett? Det er ikke greit å viser hvor svak han er. Det er vel greit når barnet blir født også eller?
Marriet Skrevet 28. september 2014 #31 Skrevet 28. september 2014 Dette var jo bare trasig lesning. Hvorfor bryter du ikke ut og krever at han blir rusfri før han får komme inn igjen? Du aksepterer jo at han sprekker, da trenger han ikke gjøre noen enorm innsats for å bli rusfri heller. Han må forstå alvoret. Og det må du og! Det er et lite menneske på vei, et lite menneske som ikke har valgt eller får noen valg, det er DITT ansvar å gi denne babyen det beste utgangspunktet og du kan så helvetes mye bedre enn det der.
Sint naken biltyv Skrevet 28. september 2014 #32 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør.Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler.Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier. Han er ikke en eksmisbruker! Han har jo akkurat sprekt. Har man vært nykter i mange år er man en eksmisbruker. Men for å bli en eksmisbruker må så mye annet være på plass. Har man kuttet ut den narkomane tankegangen, kuttet alle rusvenner, fått orden på bosted/jobb/økonomi så er man i mine øyne en eksmisbruker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #33 Skrevet 28. september 2014 Og om et år sitter du på Facebookgruppen 'vi ønsker granskning av barnevernet, og gråter over barnet som bv har stjålet fra deg - for du er jo verdens beste mamma og skjønner ikke hvordan de kan mene at mannen din er skadelig for barnet. Stakkars lille som er dømt til et liv som et tilfelle i bv-tjenesten pga av udugelige foreldre! Anonymous poster hash: 54699...8ea
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #34 Skrevet 28. september 2014 Slapp av alle sammen. Disse blir plukket opp av systemet om de ikke allerede er det. Anonymous poster hash: e529c...ab6
Tulisa Skrevet 28. september 2014 #35 Skrevet 28. september 2014 Slapp av alle sammen. Disse blir plukket opp av systemet om de ikke allerede er det. Anonymous poster hash: e529c...ab6 Håper det. Håper kanskje mest av alt at det bare er tull og tøys for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #37 Skrevet 28. september 2014 Håper admin kan finne ut hvem dette er å kan ringe barnevernet i morgen. Stakkars stakkars barn. Anonymous poster hash: 618a5...cb7
Nodisc Skrevet 28. september 2014 #38 Skrevet 28. september 2014 I mangel på ord, så sier jeg bare Oi.. og sier meg enig med Miss Marple.. Dette var faktisk bare trist..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #39 Skrevet 28. september 2014 Det verste med alt er jo at de skal bringe et barn inn i dette, at de ikke evner å bruke prevansjon når ting er som de er. Hun har jo tatt abort en gang allerede, burde ikke det være nok til at man ikke gjør det samme igjen. Er helt idiotisk og utrolig egoistisk og bringe et barn inn i dette. Anonymous poster hash: d9945...0ef
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #40 Skrevet 28. september 2014 Min samboer ruset seg på amfetamin og hasj i 18 år. Han har hvert rusfri i 5 år ikke gått på en smell! Så at din samboer sprekker er en dårlig unnskyldning! Hvis denne mannen ikke er rusfri mens du er gravid så er det store sannsynligheter for at barnevernet vil nekte han å treffe barnet sitt når det blir født. Han skal kunne bli rusfri på egen vilje! Dette vil ende dårlig for barnet. Du skal sette barnets beste i fokus og det gjør du ikke! Håper dette barnet får det bra og slipper å ha en ruset person i nærheten! Anonymous poster hash: 110ac...57c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #41 Skrevet 28. september 2014 Dere blir fratatt barnet på sykehuset. Lykke til videre. Blir kvalm av å lese bloggen din. Du kan ikke være riktig klok. Anonymous poster hash: e921e...8d6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #42 Skrevet 28. september 2014 Jeg skal virkelig prøve å gjøre dette kortfattet, men det er ikke lett! Du sier også vi skal ta det på bloggen, men siden du sletter negative kommentarer så lar ikke det seg gjøre. Du er ung, du er utrolig naiv, du tenker ikke på den måten du burde. Du burde sette barnet ditt først. Du burde bryte kontakten med han. Jeg vet utrolig mye om rus! Ikke fordi jeg har vært der du er, men jeg har jobbet innenfor rusfeltet i mange år. Og tro meg, jeg har sett mange som deg, kjæresten som tror at alt vil ordne seg når det kommer et barn til verden. Tro meg, det blir ikke bedre! Du skriver et innlegg om ikke rusmisbrukere fortjener en ny sjanse? Jo, klart! Det er derfor staten bruker massevis av penger på rusbehandling i året! Men det betyr ikke at det går an å gi dem en pille, og vips så er man kvitt problemet! Det må jobbes for, man må ha motivasjon, man må gjøre det selv!...med hjelp! Når man sprekker så har man ikke klart det. Et barn bør være motivasjonen, og når han ikke klarer det, så er det på tide for deg å dra, tenke på barnet og på at du skal være en god mor. For mange kvinnelige rusmisbrukere er det motivasjonen, men jeg sier absolutt ikke alle. Når det kommer til menn som skal bli fedre er statistikken mye lavere. Barnevernet kommer inn i bildet, om det ikke allerede er det. Velger du å bo med han, eller gå fra han? Du legger listen for din fremtid med ditt barn nå. Les deg opp litt om du skal skrive en blogg om dette. Du kan ikke rosemale det som er en av de vanskeligste situasjonene for unge jenter å komme i. Du bør skrive om hvor vanskelig det er å bryte med han, hva du står oppi. Ikke at kjærligheten går over alt. Kjærligheten for barnet ditt bør være mye sterkere enn for han. Anonymous poster hash: b5aca...2d1
*Yuna* Skrevet 28. september 2014 #43 Skrevet 28. september 2014 Du tok abort i april, hvorfor i all verden ble du gravid igjen så fort? Man setter ikke barn til verden under slike omstendigheter.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #44 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Ja, men barnet kan ikke velge selv. Derfor finnes det barnevern, (heldigvis!) Og de kommer til å ta ungen din! (Heldigvis, igjen) Anonymous poster hash: 0d888...2f7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #45 Skrevet 28. september 2014 Jeg har jobbet i rusomsorgen og jeg tror ikke dette er noen god ide..Barn skal ikke leve med rus! Å sette et barn til verden før man har orden på sitt eget liv er bare ufattelig egoistisk og trist. Anonymous poster hash: 9f6c6...520
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #46 Skrevet 28. september 2014 Jeg er selv tidligere rusmisbruker, var avhengig og brukte stoff i vel 6 år. Vært rusfri i snart 8 😉 jeg sluttet på dagen(!) da jeg møtte mannen i mitt liv og jeg skjønte at jeg kom til å miste han om jeg fortsatte misbruket. Vært inne og lest på bloggen din og må bare kommentere. Selvfølgelig bør rusmisbrukere få en sjanse, og jeg er jo evig takknemlig for at jeg fikk dette selv. Men jeg tror fremgangsmåten din er helt feil. Du bør kutte han ut inntil han er rusfri og har vært det en god stund. For det første kommer han ikke til å endre seg så lenge han vet at du finner deg i rusmisbruket hans. For det andre hører barn og rus ikke sammen, og så lenge han ruser seg er det din jobb å skjerme barnet ditt fra rusmisbruket hans og det som følger med! Så lenge du finner deg i misbruket og denne oppførselen, tilrettelegger du for at han kan fortsette. Tro meg: du hjelper han ikke slik det er nå! Håper du tar til vett og setter ned foten, for din del, for han, og ikke minst for barnet som ikke har bedt om å blandet inn i noe av dette. Hvis ikke er det stor sannsynlighet at barnevernet blir involvert, som andre nevner. Anonymous poster hash: 5ab22...af5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #47 Skrevet 28. september 2014 Har ikke tenkt å gi deg et eneste klikk(HUN GJØR DETTE FOR Å KOMME HØYT OPP PÅ BLOGGLISTEN JENTER), men det jeg leser her inne sier sitt. Lowlife. Anonymous poster hash: d05e2...19d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #48 Skrevet 28. september 2014 Har ikke tenkt å gi deg et eneste klikk(HUN GJØR DETTE FOR Å KOMME HØYT OPP PÅ BLOGGLISTEN JENTER), men det jeg leser her inne sier sitt. Lowlife. Anonymous poster hash: d05e2...19d Hun kommer ikke til å komme høyt på blogglisten. Den er for kjedelig, ingen bilder, og man blir bare trist av å lese der. Hun har også prøvd å reklamere for bloggen her inne en gang tidligere. Det ble stille fra deg HI, men jeg håper du tar noe av det som skrives til deg. Du må sette deg og barnet først nå. Du bør også snakke med noen om situasjonen din og som kan hjelpe deg gjennom alt du går gjennom og skal gjennom nå. Anonymous poster hash: b5aca...2d1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #49 Skrevet 29. september 2014 Huff. Håper du har noen gode mennesker rundt deg. Vet din mor hva som skjer? Kom deg langt unna han, vet du ønsker "å redde verden", men her kjører du rett utfor stupet med et barn som passasjer. Ta ansvar for deg selv og barnet, søk hjelp nå! Anonymous poster hash: 1836c...7cd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #50 Skrevet 29. september 2014 Oj, oj...dette var bare trist:-( Du er utrolig naiv hvis du tror at det å få et barn sammen kommer til å fikse rusproblmene hans. Kom deg vekk fra ham, og ikke la han komme nær deg (eller barnet) før han er rusfri (og da mener jeg ikke å bare ha vært på rehab, men RUSFRI over lengre tid/år) Det kommer til å ødelegge barnet dersom du holder sammen med ham og han fortsetter på denne måten. Nei, dette var vondt å lese:-( Anonymous poster hash: 802ee...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå