Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei alle sammen.Vet det er mange her inne som har et forhold til en med rusproblemer, enten det er familie eller venner. Jeg har derfor starta en blogg om kjærlighet og rus.Negative kommentarer kommer ikke til å bli publisert på bloggen, så den energien der kan dere bare bruke på noe annet først som sist Jeg har blitt en sterkere person på mange måter, så ikke noe vits i å rakke ned på meg Ha en fin dag.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Du prøver deg igjen, ja. Og er enda ikke kvitt idioten. Lykke til! Anonymous poster hash: 94c24...44c
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Herlighet, glemte helt adressen jeg. kjaerlighetogrus.blogg.no
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Adresse? Koko kjaerlighetogrus.blogg.no
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du prøver deg igjen, ja. Og er enda ikke kvitt idioten. Lykke til! Anonymous poster hash: 94c24...44c Hehe. Jo, takk. Du må ha det vondt med deg selv Misunnelig på noe? Noen? At jeg har et stort og godt hjerte?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Du prøver deg igjen, ja. Og er enda ikke kvitt idioten. Lykke til! Anonymous poster hash: 94c24...44c Hehe. Jo, takk. Du må ha det vondt med deg selv Misunnelig på noe? Noen? At jeg har et stort og godt hjerte? Er jo det som er problemet. Etter en stund vil du sitte der som et nervrak, med depresjoner og angst Anonymous poster hash: a9aea...6e1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Du lar da ikke et barn vokse opp i rus Anonymous poster hash: 1c2df...420
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør.
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Du lar da ikke et barn vokse opp i rus Anonymous poster hash: 1c2df...420 Gjør jeg det, da?
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Du prøver deg igjen, ja. Og er enda ikke kvitt idioten. Lykke til! Anonymous poster hash: 94c24...44c Hehe. Jo, takk. Du må ha det vondt med deg selv Misunnelig på noe? Noen? At jeg har et stort og godt hjerte? Er jo det som er problemet. Etter en stund vil du sitte der som et nervrak, med depresjoner og angst Anonymous poster hash: a9aea...6e1 Nope
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 Bare måten du uttrykker deg her på viser at du har alvorlige problemer. Håper du får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, at barnets beste komme først. Anonymous poster hash: 06263...62e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Du kommer til det. For han der vil aldri slutte.... Stakkars stakkars barn. Anonymous poster hash: 1c2df...420
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 Dere får henvende dere på bloggen, så tar vi det der. Synes det er kjempetøft av dere å stå fram her, også anonymt i tillegg :-) Kudos! Applaus! Hehe. Nei. Jaja. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg kan si så mye som at barnet ikke er født, samboeren min har vært på avrusning. Og ja, han har sprekt, men hvem faen hadde ikke regna med at en som har rusa seg i syv år ikke går på en smell? OG DET ER HELT GREIT! Les bloggen hvis dere lurer på noe mer. Og nei - jeg er ikke hjernevaska, naiv og dum sånn som dere tror. Jeg er glad i han med hele mitt hjerte. Dere synes kanskje det er vanskelig at noen er så glad i en person, men dere har tydeligvis ikke funnet den rette enda. Good luck, Chuck.
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Bare måten du uttrykker deg her på viser at du har alvorlige problemer. Håper du får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, at barnets beste komme først. Anonymous poster hash: 06263...62e Les bloggen. Blir bare oppgitt over dere
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Du kommer til det. For han der vil aldri slutte.... Stakkars stakkars barn. Anonymous poster hash: 1c2df...420 Nei. Det vet du fint lite om. Les bloggen Har du erfaring med rus? Fortell meg om det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler. Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Bare måten du uttrykker deg her på viser at du har alvorlige problemer. Håper du får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, at barnets beste komme først. Anonymous poster hash: 06263...62e Les bloggen. Blir bare oppgitt over dere Nei. Vil ikke lese bloggen. Men si meg, er du i systemet? Blir du fulgt opp? Hvis ikke så sender du en god søknad på å havne i systemet med å skrive en slik blogg. Anonymous poster hash: 06263...62e
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler. Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier.
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #21 Skrevet 28. september 2014 Bare måten du uttrykker deg her på viser at du har alvorlige problemer. Håper du får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, at barnets beste komme først. Anonymous poster hash: 06263...62e Les bloggen. Blir bare oppgitt over dere Nei. Vil ikke lese bloggen. Men si meg, er du i systemet? Blir du fulgt opp? Hvis ikke så sender du en god søknad på å havne i systemet med å skrive en slik blogg. Anonymous poster hash: 06263...62e Nei, men det er ditt valg og helt greit for meg. Da gidder jeg ikke diskutere med deg heller før du vet alt
Tulisa Skrevet 28. september 2014 #22 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler. Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier. Han ER jo ikke rusfri! "Samboeren min dro på avrusning og holdt seg nykter en stund, men så sprakk han" Du leker med ilden her og du setter barnet på spill. Jeg kan godt skrive med nick om det får deg til å føle deg bedre. Jeg står for alt jeg har skrevet her og det ER galskap å sette et barn til verden. Vet du hva det gjør med et barn å vokse opp i et hjem der den ene er rusavhengig og den andre er medavhengig? Få orden på livene deres før dere bringer inn et nytt liv inn i kaoset!
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #23 Skrevet 28. september 2014 Åh, herregud!! Du er gravid med fyren og vil utsette ungen for dette helvete. Nå skriver jeg noe jeg aldri før har skrevet er inne: Håper noen kontakter barnevernet når den ungen blir født! Du evner nok ikke alene å beskytte barnet...... Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Hva skjer med verden? Er folk så STYGGE som jeg tror? Stakkars dere som ikke klarer å se noe positivt i noen og ikke har trua på at noen kan endre seg Dere er tydeligvis perfekte? Mitt liv, mitt valg. Jeg velger selv hva jeg gjør og jeg vet hva jeg gjør. Jeg er realistisk og fatter ikke at du velger å dra et barn inn i noe som du som voksen ikke engang takler. Du har ditt valg. Håper noen ansvarlige voksne rundt dere tar sitt ansvar på alvor og kontakter barnevernet. Når du med viten og vilje vil bringe inn en baby i det du kaller et helvete så vitner det om null selvinnsikt i situasjonen. Anonymous poster hash: f7ae8...2a4 Unnskyld meg? Sitter du der og sier at en eks-rusmisbruker ikke burde få lov til å få barn? Ja, det er akkurat det du sitter og sier. Han ER jo ikke rusfri! "Samboeren min dro på avrusning og holdt seg nykter en stund, men så sprakk han" Du leker med ilden her og du setter barnet på spill. Jeg kan godt skrive med nick om det får deg til å føle deg bedre. Jeg står for alt jeg har skrevet her og det ER galskap å sette et barn til verden. Vet du hva det gjør med et barn å vokse opp i et hjem der den ene er rusavhengig og den andre er medavhengig? Få orden på livene deres før dere bringer inn et nytt liv inn i kaoset! Jeg vet ganske mye mer om å vokse opp i et hjem der den ene er ruavhengig ja, trolig mer enn det du vet. Og ja han har sprekt, men betyr det at han ikke har slutta? Nei. For det skjer så sjeldent, men dere klarer jo ikke å se noe positivt i en dritt Stakkars dere.
Tulisa Skrevet 28. september 2014 #24 Skrevet 28. september 2014 ps. du skriver "Kanskje er det et barn som skal til for å få han til hektene. Jeg håper det" Det er IKKE barnets oppgave å holde foreldrene rusfrie! Jeg engasjerer med voldsomt nå, men jeg kan ikke fatte hvordan du tenker
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #25 Skrevet 28. september 2014 Jeg kommer fra og med nå til å publisere alle kommentarer som kommer inn på bloggen, så dere kan ta en diskusjon der i stedet for. Større målgruppe der, her inne er det bare jenter. Jeg slutter å svare her inne nå, så hvis det er noe dere vil ha svar på eller noe dere vil diskutere så vet dere hvor dere skal henvende dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå