Gå til innhold

Inspirert av liten pikk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.

Hjelper lite at mamma synes han er perfekt liksom...

Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Trøsten får være at få er så overfladiske som noen av damene her på forumet.

Lesber har god sex, og det uten peniser ;) De som roper høyest om hvor mye størrelsen har å si, vet nok ikke hva god sex er - det er så mye mer enn inn-ut.

Gi sønnen din gode verdier og holdninger, så skal du se at han søker det hos kjæreste senere. Og da kommer han garantert til å få forhold til å fungere! :)

Anonymous poster hash: 81e3a...c6e

Det slår deg ikke at folk liker forskjellige ting? Noen liker inn-ut best, mens andre foretrekker annet? Jeg hadde ikke hatt et tilfredstillende sexliv med en mann med liten pikk, nettopp fordi inn-ut delen er det jeg liker best! DET er god sex, for MEG!

Anonymous poster hash: ca1e5...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.Hjelper lite at mamma synes han er perfekt liksom...Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Trøsten får være at få er så overfladiske som noen av damene her på forumet.Lesber har god sex, og det uten peniser ;) De som roper høyest om hvor mye størrelsen har å si, vet nok ikke hva god sex er - det er så mye mer enn inn-ut.Gi sønnen din gode verdier og holdninger, så skal du se at han søker det hos kjæreste senere. Og da kommer han garantert til å få forhold til å fungere! :)Anonymous poster hash: 81e3a...c6e
Joda, skal gjøre mitt beste i å gi han gode verdier og holdninger. Men slik sex fokusert samfunnet er, og sikkert bare blir verre, så er jeg oppriktig bekymret for tida på skole og til han blir trygg på seg selv og at dette ikke "gjør noe" for at han er bra nok som han er. Han kommer garantert til å få blikk og kommentarer, men forhåpentligvis blir det med det. Tror det er tøft å vokse opp med mikropenis, den er jo som flere påpeker ikke bare til pynt heller slik pupper er. Foreløpig funker den fint å tisse med da, i bleia. Blir ikke lett å stå å tisse feks for å si det sånn. Uff, jeg synde bare så synd på ham som må slite med dette opp gjennomAnonymous poster hash: 1b57f...bd7

Hvordan er faren utstyrt, og hvordan var han som liten? Anonymous poster hash: 4011e...33c

Det er visstnok ikke arvelig, men avgjøres av hormoner de blir utsatt for i mors mage. Faren er normalt utstyrt, men har alltid følt seg liten. Så han har det veldig vondt på guttens vegne. Vet hva han vil erfare pluss mer siden han jo tross alt ikke er normal på det pkt.

Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...