Gå til innhold

Inspirert av liten pikk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke menn sprute inn litt silikon om pillen er så liten...

Anonymous poster hash: aa766...61d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig mange umodne damer her 😩

Gjøre det slutt pga liten penis ?? Utrolig overflatisk -og kanskje det er dere selv som er for slakk i musa. Musklene der kan faktisk trenes opp og man kan fint ha bra sex med en mann med liten penis.

Enkel forskning viser at mange menn med stor tror det er nok å vifte med penisen og ender opp som en egoistisk og passe dårlig elsker 😝

Skrevet

Jeg tror eller jeg vet at min kjæreste har i det minste laget, nedre del av gjennomsnittet. 14-15 cm når den er stiv?

Er vant med andre som er nokså like, noe større enn det min kjæreste har.

Heldigvis er jeg stram og klarer å stramme godt, så jeg kjenner han, men noen ganger hvis jeg blir for våt kan jeg kjenne han veldig dårlig å det plager meg, men vi fikser det med å løfte beina høyt opp/bruke pute etc.

DET beste er at jeg elsker denne mannen, og har aldri hatt sååååå fantastisk sex med noen andre. Så for meg er han og penisen helt perfekt.

Hadde sex når jeg var ung med en forresten som hadde veldig liten, type 1 stk finger, det var en ons, og det var sykt..kjente ingenting, men tror ikke det er mange menn med så små

Anonymous poster hash: 42c05...829

Tips... ha en klut ved sengekanten og ta et øyeblikk og tørke litt deg og penis når det blir for vått, da blir det nesten som å starte på nytt igjen ;)

Har også "problem" med at jeg blir for vår, og med min eks (som var ca din kjærestes størrelse) så mistet vi litt følelsen begge to når jeg ble for våt. Klut ble løsningen, og det ble en "greie" mellom oss som vi lo av. Kunne se en klut i en helt annen sammenheng, og veksle ett blikk og begge visste at det ble sex når vi kom hjem... ;)

Anonymous poster hash: 0a741...aec

hehe, har ikke brukt klut, men har brukt en del håndkle, dette fordi jeg sprutter også jeg, så da kan da blir jeg ekstra våt og så tørker jeg meg. Vi er litt sånn. Skal vi hente håndkle? hahahaha

Ok, dette ble intimt, men ok hehe

Anonymous poster hash: 42c05...829

Skrevet

Tenker jo at det viktigste er ikke størrelsen, men hvordan han bruker den og hva han kan ellers i senga.

Men......lillefinger? Det høres jo stusslig ut, da. Man må jo tenne på mannen sin, og selv om personligheten teller aller mest, så er det vanskelig å helt se bortifra hvordan han ser ut, både nedentil og andre steder.

Jeg synes menn med lys stemme også er turnoff, så så grunn er jeg.

Skrevet

Som en professor(?) på Siv.ing elektro ved NTNU sa: Det hjælp itj å ha stor kuk, når du itj har ræv te å driv deinj.

Anonymous poster hash: 405ef...eaa

Skrevet

Men herregud da! Er man dømmende fordi om man ikke vil være sammen med en med liten penis?

Folk tenner da på forskjellige ting.

Ja, 10 cm er for kort for meg. 20 cm er for stort.

Heldigvis fant jeg meg en som var akkurat passe, og godt er det, for eller hadde jeg ikke ville hatt sex med han, sånn er det. Og sex er viktig i vårt forhold.

Anonymous poster hash: 301fb...b09

Skrevet

Fy filler damer! Hadde dere godtatt at en mann ikke ville ha dere pga størrelsen/fasongen på underlivet? Om man virkelig elsker hverandre finner man måter å få det seksuelle til å fungere! Syns dere virkelig det er helt på sin plass å dumpe en mann pga liten penis, mens dere hyler opp om hvor fæl en mann er om han f.eks. ønsker en dame med store pupper? Jeg er rimelig oppgitt over mine medsøstre nå!

Anonymous poster hash: 2f69e...78f

Spiller vel liten rolle om man "godtar" det eller ikke. Er det slik så er det slik. punktum

Skrevet

Nå er det jo sånn at gutter ofte er MYE mer overfladiske enn oss jenter… det er hvertfall min oppfating!

Så greit å ha en ting VI hvertfall ikke må slite med :) 

Og nei, hadde bare ikke orket en mini-mini penis… Den må være innenfor normalen hvertfall :)

hi

Anonymous poster hash: c5041...ee8
Skrevet

Bruken av ordet "pikk" sier mye om mentaliteten til "damene" som har kommentert her. Ordentlige damer bruker ordet "penis" om det mannlige kjønnsorganet.

"Ordentlige damer" bruker ikke sin tid til og kommenter inne på et useriøst forum heller!!

Anonymous poster hash: 514b7...4e8

Skrevet

Utrolig mange umodne damer her

Gjøre det slutt pga liten penis ?? Utrolig overflatisk -og kanskje det er dere selv som er for slakk i musa. Musklene der kan faktisk trenes opp og man kan fint ha bra sex med en mann med liten penis.

Enkel forskning viser at mange menn med stor tror det er nok å vifte med penisen og ender opp som en egoistisk og passe dårlig elsker

Er ikke det litt dømmende mot menn med store peniser? ;)

Eksen min hadde enormt stor penis, såpass at det var skummelt, men han var en øm og kjærlig elsker likevel som gjorde det han kunne for at jeg skulle ha det fint :)

Anonymous poster hash: 8d5a1...686

Skrevet

Jeg er gift med en som har ganske liten penis. Ville aldri forlatt han for det. Han vet hvordan han skal bruke den og jeg elsker å ha sex med han.

Det er mange her som er fryktelig dømmende.

Anonymous poster hash: 01512...c05

Hvorfor er man dømmende når man ikke tenner på små peniser?

Bestemmer du selv hva du tenner på?

Hva med menn som ikke tenner på vide vaginaer der de ikke møter noe motstand - er de dømmende også?

Anonymous poster hash: 7ab23...32f

Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.

Hjelper lite at mamma synes han er perfekt liksom...

Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Skrevet

Fy filler damer! Hadde dere godtatt at en mann ikke ville ha dere pga størrelsen/fasongen på underlivet? Om man virkelig elsker hverandre finner man måter å få det seksuelle til å fungere! Syns dere virkelig det er helt på sin plass å dumpe en mann pga liten penis, mens dere hyler opp om hvor fæl en mann er om han f.eks. ønsker en dame med store pupper? Jeg er rimelig oppgitt over mine medsøstre nå!

Anonymous poster hash: 2f69e...78f

Altså, pupper er jo for pynt. Mens penis er for penetrering, orgasme osv. Ja, jeg hadde godtatt av en jeg datet ikke ville fortsette fordi jeg var så vid i underlivet at han ikke følte noe. Det er noe som heter seksuelle preferanser, ikke noe man kan styre med fornuft.

Anonymous poster hash: 4d7d9...85c

Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.

Menn kan avhjelpe dette ved å tilby andre former for sex. Veldig mange menn mener derimot inn-og-ut og ensidig fokus på egen nytelse er tingen. Hvis du lærer sønnen din å ta hensyn til dama si, være lydhør og prøve å imøtekomme HENNES behov, i stedet for å fokusere kun på sine egne, så tror jeg ikke at "mikropenisen" blir et problem...

Anonymous poster hash: 4d7d9...85c

Skrevet

Trøsten får være at få er så overfladiske som noen av damene her på forumet.

Lesber har god sex, og det uten peniser ;) De som roper høyest om hvor mye størrelsen har å si, vet nok ikke hva god sex er - det er så mye mer enn inn-ut.

Gi sønnen din gode verdier og holdninger, så skal du se at han søker det hos kjæreste senere. Og da kommer han garantert til å få forhold til å fungere! :)

Anonymous poster hash: 81e3a...c6e

Skrevet

Samme her også. Har to gutter hvor det alltid har vært stor forskjell, og vet ikke hva som er micro og ikke, da jeg ikke har andre å sammenligne med. Håper derfor at det er lillebror som er litt større enn vanlig, så storebror ikke skal trenge å bli mobbet i garderoben o.l

Anonymous poster hash: 4011e...33c

Skrevet

Samme her også. Har to gutter hvor det alltid har vært stor forskjell, og vet ikke hva som er micro og ikke, da jeg ikke har andre å sammenligne med. Håper derfor at det er lillebror som er litt større enn vanlig, så storebror ikke skal trenge å bli mobbet i garderoben o.l

Micropenis, er en diagnose.. De er ekstremt små!.. Og legene hadde nevnt det for deg om noen av dine barn hadde hatt micropenis… 

Anonymous poster hash: 200ba...abf

Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.Hjelper lite at mamma synes han er perfekt liksom...Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Menn kan avhjelpe dette ved å tilby andre former for sex. Veldig mange menn mener derimot inn-og-ut og ensidig fokus på egen nytelse er tingen. Hvis du lærer sønnen din å ta hensyn til dama si, være lydhør og prøve å imøtekomme HENNES behov, i stedet for å fokusere kun på sine egne, så tror jeg ikke at "mikropenisen" blir et problem... Anonymous poster hash: 4d7d9...85c

Kanskje ikke etter han er blitt 30... Men det du sier hjelper lite når gutta peker, gliser og ler og kanskje forteller det til andre på skolen...

Skrevet

Jeg gråter litt når jeg leser slike tråder. Min sønn har mikropenis. Han er bare to år, men den er jo utrolig liten, og vil alltid være veldig liten. For meg er han perfekt, men vet jo at han mest sannsynlig kommer til å slite veldig med dette opp gjennom livet. I garderober på skolen og med kjærester senere. Er så trist at dette skal kunne "ødelegge" livskvaliteten hans, for det vil det jo lett kunne når en hører hvordan damer ser på det å ha lite utstyr.Hjelper lite at mamma synes han er perfekt liksom...Anonymous poster hash: 1b57f...bd7

Samme her også. Har to gutter hvor det alltid har vært stor forskjell, og vet ikke hva som er micro og ikke, da jeg ikke har andre å sammenligne med. Håper derfor at det er lillebror som er litt større enn vanlig, så storebror ikke skal trenge å bli mobbet i garderoben o.l Anonymous poster hash: 4011e...33c

Han er to år og penis er kanskje 1 cm? Og ser mest ut som en liten rosin. Den er veeeldig liten. Over 2,5 cm er normalen tror jeg.

Skrevet

Han er 5, og den er ca 2-2,5 cm

Lillebroren på 4 har sikkert det dobbelte

Hva er vanlig?

Skrevet

Trøsten får være at få er så overfladiske som noen av damene her på forumet.Lesber har god sex, og det uten peniser ;) De som roper høyest om hvor mye størrelsen har å si, vet nok ikke hva god sex er - det er så mye mer enn inn-ut.Gi sønnen din gode verdier og holdninger, så skal du se at han søker det hos kjæreste senere. Og da kommer han garantert til å få forhold til å fungere! :)Anonymous poster hash: 81e3a...c6e

Joda, skal gjøre mitt beste i å gi han gode verdier og holdninger. Men slik sex fokusert samfunnet er, og sikkert bare blir verre, så er jeg oppriktig bekymret for tida på skole og til han blir trygg på seg selv og at dette ikke "gjør noe" for at han er bra nok som han er. Han kommer garantert til å få blikk og kommentarer, men forhåpentligvis blir det med det. Tror det er tøft å vokse opp med mikropenis, den er jo som flere påpeker ikke bare til pynt heller slik pupper er. Foreløpig funker den fint å tisse med da, i bleia. Blir ikke lett å stå å tisse feks for å si det sånn. Uff, jeg synde bare så synd på ham som må slite med dette opp gjennom

Skrevet

Huff jeg føler med deg bd7!… Det må være vanskelig å veldig trist!. For gutten din kommer ikke til å ha det lett.. 

Det er klart at man ikke ønsker seg en kjæreste med micropenis. Men, det betyr ikke at han ikke kommer til å finne seg en kjæreste, for det gjør han nok sikkert! :) 

Men, han vill nok sikkert møte på mange triste episoder iløpet av livet.. 

Anonymous poster hash: 200ba...abf
Skrevet

Huff jeg føler med deg bd7!… Det må være vanskelig å veldig trist!. For gutten din kommer ikke til å ha det lett..  Det er klart at man ikke ønsker seg en kjæreste med micropenis. Men, det betyr ikke at han ikke kommer til å finne seg en kjæreste, for det gjør han nok sikkert! :)  Men, han vill nok sikkert møte på mange triste episoder iløpet av livet..  Anonymous poster hash: 200ba...abf

Uff ja Han kan jo sikkert finne noen, men det blir jo ikke slik som alle andre. Han må jo finne en som passer OG som ikke bryr seg om dette. Jeg aner jo ikke OM og hvordan den vil funke til sex liksom. Men trøsten, om enn så svart, er at han jo neppe blir en player og paradise hotell deltager hvertfall

Skrevet

Har vært sammen med begge deler, en hadde liten og en veldig stor. Hvis jeg måtte velge, hadde jeg tatt den med liten. Nå ble ikke forholdet til han med liten pikk avsluttet pga utstyret, men andre ting som ikke fungerte.

Anonymous poster hash: 7f322...001

Skrevet

Trøsten får være at få er så overfladiske som noen av damene her på forumet.Lesber har god sex, og det uten peniser ;) De som roper høyest om hvor mye størrelsen har å si, vet nok ikke hva god sex er - det er så mye mer enn inn-ut.Gi sønnen din gode verdier og holdninger, så skal du se at han søker det hos kjæreste senere. Og da kommer han garantert til å få forhold til å fungere! :)Anonymous poster hash: 81e3a...c6e

Joda, skal gjøre mitt beste i å gi han gode verdier og holdninger. Men slik sex fokusert samfunnet er, og sikkert bare blir verre, så er jeg oppriktig bekymret for tida på skole og til han blir trygg på seg selv og at dette ikke "gjør noe" for at han er bra nok som han er. Han kommer garantert til å få blikk og kommentarer, men forhåpentligvis blir det med det. Tror det er tøft å vokse opp med mikropenis, den er jo som flere påpeker ikke bare til pynt heller slik pupper er. Foreløpig funker den fint å tisse med da, i bleia. Blir ikke lett å stå å tisse feks for å si det sånn. Uff, jeg synde bare så synd på ham som må slite med dette opp gjennom

Hvordan er faren utstyrt, og hvordan var han som liten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...