Gå til innhold

Inspirert av liten pikk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en tanke her, men liten tiss må jo være noe av det aller værste som en mann kan slite med?

For det første er det jo ingen damer/jenter som ønsker en med lite utstyr, og det er jo bare sånn at det ikke kan oversees slik man kan gjøre med valker/utseende og generelt. Har du liten tiss er du dømt!

Det er hvertfall godt det finnes en ting i verden vi jenter slipper unna ;) og det er nettopp dette :P

Var jeg en mann med altfor liten tiss tror jeg nok jeg hadde dømt meg selv som singel i dette livet...

Deres tanker?

Anonymous poster hash: c5041...ee8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt i et forhold med en mann med liten tiss.

Anonymous poster hash: eb5ff...2e5

Skrevet

Jeg har brutt 3 forhold pga liten tiss..

Det bare funker ikke..

Anonymous poster hash: 3b9a6...32a
Skrevet

Liten tiss er dealbreaker, ja

Anonymous poster hash: 53cb6...394

Skrevet

Jeg dumpet en jeg datet pga av det samme. Funket absolutt ikke for meg.

Anonymous poster hash: 5ae19...52c
Skrevet

Enig i at det er ille, men jeg trur jaggu at de med abnormt svært utstyr har det verre. Da er det fysisk umulig å ha noe annet enn analsex. Liten tiss er kjipt, men man kan jo fortsatt ha vaginalt samleie...

Anonymous poster hash: fee1f...b34

Skrevet

Jeg har avslutter et forhold på grunb av liten tiss, ja.

Anonymous poster hash: 301fb...b09

Skrevet

Men finnes da noen damer som sliter med at de er for vide og. Det må jo være ille det og, regner med at noen av de blir dumpet også.

Og vet om en mann, med diger penis, og han får ikke damer, for de tør ikke å ha sex med han, eller prøver, men det går ikke.

Har en venninne som har en mann med liten pikk, hun er veldig fornøyd. For hun har alltid vært trang, og måtte bruke lang tid på å få inn en vanlig str. Så finnes jo damer som er fornøyde og.

Jeg var selv sammen med en med liten pikk, og var fornøyd jeg.

Anonymous poster hash: 54f61...6a6
Skrevet

Enig i at det er ille, men jeg trur jaggu at de med abnormt svært utstyr har det verre. Da er det fysisk umulig å ha noe annet enn analsex. Liten tiss er kjipt, men man kan jo fortsatt ha vaginalt samleie...

Hva?? Det vil da være mye verre å ha analsex med en mann med stor pikk enn vaginalt samleie? 

Forresten: Synes det er grusomt når voksne menns kjønnsorgan omtales som "tissen". Det er et ord jeg bruker om små barn.

Anonymous poster hash: 722cf...47f

Skrevet

Det må da være omvendt.

Ingen får kjøre en "tømmerstokk" i rompa mi. Hjelp

Anonymous poster hash: e0ca7...700

Skrevet

Stor tiss er langt verre. Har prøvd begge deler, en liten tiss kan kompenseres med teknikk og entusiasme. En stor tiss er bare stor, gjør vondt, passer ikke inn noen steder og ser også nokså idiotisk ut. 

Anonymous poster hash: 0305a...646
Skrevet

Fy filler damer! Hadde dere godtatt at en mann ikke ville ha dere pga størrelsen/fasongen på underlivet? Om man virkelig elsker hverandre finner man måter å få det seksuelle til å fungere! Syns dere virkelig det er helt på sin plass å dumpe en mann pga liten penis, mens dere hyler opp om hvor fæl en mann er om han f.eks. ønsker en dame med store pupper? Jeg er rimelig oppgitt over mine medsøstre nå!

Anonymous poster hash: 2f69e...78f
Skrevet (endret)

Bruken av ordet "pikk" sier mye om mentaliteten til "damene" som har kommentert her. Ordentlige damer bruker ordet "penis" om det mannlige kjønnsorganet.

Endret av Tusselinemor
Skrevet

Stor penis hadde vært værre her også. Har prøvd en som var ganske liten og det gikk helt fint. Jeg har ikke født vaginalt, vet ikke om det har noe å si på følsomheten der nede. Det eneste var at det var en posisjon som vi ikke fikk til, da han datt ut hele tiden. Ellers var det helt topp, fikk masse orgasmer. 

Anonymous poster hash: 28f3e...41d
Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste med "for liten" og jeg har har hatt en kjæreste med "for stor".

Det var ikke av så stor betydning for meg, siden det først og fremst er personen jeg er interessert i, ikke underlivet deres. Jeg hadde bra sex med de begge to, selv om det var enkelte vanskeligheter.

Underlivet vårt har jo en fantastisk evne til å tilpasse seg, så det gikk seg til :)

Skrevet

Aldri vært sammen med en mann med liten pikk, så umulig for meg å uttale meg om.

Anonymous poster hash: edfef...728

Skrevet

Nuvel, det finnes liten tiss innenfor normalen, og mikrotiss. Jeg var dypt forelsket i en fyr, helt til vi skulle ha oss for første gang. Jeg snakker lillefinger, og mindre enn det, i erigert tilstand, og det ble både sjokk og ekstrem turn off for meg. Fyren var fin på alle måter, men det kunne aldri fungert seksuelt for oss.

Hilsen ærlig og muligens også grunn

Anonymous poster hash: d2356...39d
Skrevet

Gjett hvem som drømte om pikk i natt da!! Hehe sikkert fordi jeg leste det innlegget i går..

men denne var STOR da. Bare synd det ikke ble noe av i drømmen fordi jeg hadde renselsen! (Noe jeg har :-p)

Anonymous poster hash: 55e8b...c18

Skrevet

Fy filler damer! Hadde dere godtatt at en mann ikke ville ha dere pga størrelsen/fasongen på underlivet? Om man virkelig elsker hverandre finner man måter å få det seksuelle til å fungere! Syns dere virkelig det er helt på sin plass å dumpe en mann pga liten penis, mens dere hyler opp om hvor fæl en mann er om han f.eks. ønsker en dame med store pupper? Jeg er rimelig oppgitt over mine medsøstre nå!

Altså, man tenner på det man tenner på. Du kan bli så oppgitt du bare vil, en liten tiss er en dealbreaker for meg. Sånn er det bare. Jeg blir ikke i et forhold hvor det ikke eksisterer tenning, jeg er ikke prostituert.

Skrevet

Fy filler damer! Hadde dere godtatt at en mann ikke ville ha dere pga størrelsen/fasongen på underlivet? Om man virkelig elsker hverandre finner man måter å få det seksuelle til å fungere! Syns dere virkelig det er helt på sin plass å dumpe en mann pga liten penis, mens dere hyler opp om hvor fæl en mann er om han f.eks. ønsker en dame med store pupper? Jeg er rimelig oppgitt over mine medsøstre nå!

Altså, man tenner på det man tenner på. Du kan bli så oppgitt du bare vil, en liten tiss er en dealbreaker for meg. Sånn er det bare. Jeg blir ikke i et forhold hvor det ikke eksisterer tenning, jeg er ikke prostituert.

Jeg tror nok at dersom man finner den store kjærligheten, så er dette noe de fleste damer ville vært villige til å leve med. Selv ville jeg fortsatt å leve sammen med mannen min, som jeg elsker, selv om han skulle blitt kastrert i en ulykke. Men de færreste opplever vel at forhold starter med de store, dype følelsene. Det er noe som utvikler seg over tid. Og så er jo da spørsmålet om man ønsker å utvikle et forhold til en mann som man ikke opplever at tenner eller tilfredsstiller en seksuelt. For de fleste er nok dette viktig, men det betyr ikke at man er overflatisk og hjerteløs.

Skrevet

Jeg er gift med en som har ganske liten penis. Ville aldri forlatt han for det. Han vet hvordan han skal bruke den og jeg elsker å ha sex med han.

Det er mange her som er fryktelig dømmende.

Anonymous poster hash: 01512...c05

Skrevet

Jeg har hatt både liten og stor. Stor var vondt! Når han ble for ivrig og bunnet for hardt måtte jeg be ham roe seg ned. Liten var helt ok. Bare å knipe ;)

Anonymous poster hash: 405ef...eaa

Skrevet

Hva?? Det vil da være mye verre å ha analsex med en mann med stor pikk enn vaginalt samleie?

Forresten: Synes det er grusomt når voksne menns kjønnsorgan omtales som "tissen". Det er et ord jeg bruker om små barn.

Så en dokumentar en gang. Snakker om de som har så stort at vagina rett og slett er for liten. De det gjaldt i dok hadde analsex med andre menn selv om de var hetero, rett og slett fof at det var eneste måten å få seg noe på...

Skrevet

Jeg tror eller jeg vet at min kjæreste har i det minste laget, nedre del av gjennomsnittet. 14-15 cm når den er stiv?

Er vant med andre som er nokså like, noe større enn det min kjæreste har.

Heldigvis er jeg stram og klarer å stramme godt, så jeg kjenner han, men noen ganger hvis jeg blir for våt kan jeg kjenne han veldig dårlig å det plager meg, men vi fikser det med å løfte beina høyt opp/bruke pute etc.

DET beste er at jeg elsker denne mannen, og har aldri hatt sååååå fantastisk sex med noen andre. Så for meg er han og penisen helt perfekt.

Hadde sex når jeg var ung med en forresten som hadde veldig liten, type 1 stk finger, det var en ons, og det var sykt..kjente ingenting, men tror ikke det er mange menn med så små

Anonymous poster hash: 42c05...829
Skrevet

Jeg tror eller jeg vet at min kjæreste har i det minste laget, nedre del av gjennomsnittet. 14-15 cm når den er stiv?

Er vant med andre som er nokså like, noe større enn det min kjæreste har.

Heldigvis er jeg stram og klarer å stramme godt, så jeg kjenner han, men noen ganger hvis jeg blir for våt kan jeg kjenne han veldig dårlig å det plager meg, men vi fikser det med å løfte beina høyt opp/bruke pute etc.

DET beste er at jeg elsker denne mannen, og har aldri hatt sååååå fantastisk sex med noen andre. Så for meg er han og penisen helt perfekt.

Hadde sex når jeg var ung med en forresten som hadde veldig liten, type 1 stk finger, det var en ons, og det var sykt..kjente ingenting, men tror ikke det er mange menn med så små

Anonymous poster hash: 42c05...829

Tips... ha en klut ved sengekanten og ta et øyeblikk og tørke litt deg og penis når det blir for vått, da blir det nesten som å starte på nytt igjen ;)

Har også "problem" med at jeg blir for vår, og med min eks (som var ca din kjærestes størrelse) så mistet vi litt følelsen begge to når jeg ble for våt. Klut ble løsningen, og det ble en "greie" mellom oss som vi lo av. Kunne se en klut i en helt annen sammenheng, og veksle ett blikk og begge visste at det ble sex når vi kom hjem... ;)

Anonymous poster hash: 0a741...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...