Gå til innhold

Da sier mannen min opp jobben i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy når noen lager liv på forumet :)

Anonymous poster hash: c8541...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hohoho.. "Å vet du, dukker du opp på min fars bedrift så blir du kastet rett ut igjen, så ikke prøv en tur til.  :D hi." men damer, la nå dette være til skrekk og advarsel. Det er virkelig ikke lurt å legge seg etter gifte menn.. Gud fader, for en familie.

Anonymous poster hash: acc84...51d
Skrevet

Dere kan si å mene hva dere vil. Dette har vi ordnet opp i, jeg har tilgitt og vi har det bra. Men det ludderet og den løsungen skal ikke vi ha noe med å gjøre, verken økonomisk eller med tid. Hun viste godt hva hun gjorde og nå får hun og barnet ta konsekvensen av det. Pensjon sparer vi til privat til min mann, og sykepenger osv er ikke noe problem da vi har nok penger. Si og men hva dere vil, men det er godt å vite at dette er en beslutning vi har tatt. Og hvis du er her inne så vet du selv hvem du er og du får ikke gjort en drit for å endre på det. Å vet du, dukker du opp på min fars bedrift så blir du kastet rett ut igjen, så ikke prøv en tur til. :D hi.

Anonymous poster hash: a166f...de6

Alt du skriver viser helt tydelig at du på ingen måte er kommet over dette.

Du omtaler henne som ludder. Men hun kunne aldri vært i den situasjonen at hun ble gravid med din mann, hvis mannen din ikke ville ha sex med henne og var sexuelt tiltrukket av henne. Mannen din er den største synderen her, uansett hvordan du snur og vender det i ditt eget hode.

I tillegg "belønner" du mannen din med å la ham slippe og jobbe og heller leve på deg og din pappas penger. Siden du påstår at dere har så mye penger så er det sikkert en god ordning for mannen din. Han slipper å jobbe, kan gjøre hva han vil, blir besørget av deg og svigerforeldrene og får pensjonssparing gratis av dere på toppen.

Du sørger sikkert for å holde på ham på den måten. For slik du og din far behandler ham på så tar dere fra din mann alt som definerer ham som mann, dere kastrerer ham mentalt ved å styre livet hans og holde ballene hans i knipe, for hvis han ikke gjør som dere sier så strammer dere bare grepet rundt ballene hans og krymper ham enda mer som mann.

Men vet du, en dag kommer han til å få nok - og den dagen vil han enten gå fra deg eller han kommer til å bli utro så det synger. En eller annen gang kommer han nemlig til å føle behov for å finne igjen mannen i seg selv, og da må han enten skape sitt eget liv, eller han må prøve å føle seg attraktiv igjen som mann... og det gjør han hos andre kvinner.

Du virker som en balleknuser, HI, så ikke rart han var utro.

Og du, du har kanskje mye penger, men du er laveste klasse man kan finne når du omtaler barnet hans som løsunge.

Om du liker det eller ei, så er det en ting du aldri kan endre. Den "løsungen" er akkurat like mye barnet hans som det deres felles barn er. Og uansett hvor mye du vil prøve å slette alle spor etter dette barnet så vil du alltid vite at der ute så finnes dette barnet, og det finnes kvinner som din mann vil ønske å være utro med. Og jo mer du gjør for å hindre ham fra å huske "feilgrepet" hans, og jo mer du prøver å styre ham... jo mer styrer du ham rett ut i ny utroskap. Husk at det er din egen feil den dagen det skjer.

Anonymous poster hash: 2e7e9...f63

Skrevet

Ludder og løsunge, jøss!!!det som du omtaler som løsunge er faktisk løsungen til din mann, og din mann er et ludder selv!

Anonymous poster hash: 9f4aa...6ff

Skrevet

Var mammaen til din manns barn i et forhold da han elsket med henne? I motsatt fall kan hun neppe kalles et ludder (selv om det de har gjort ikke er ok for noen av partene). Han som gjorde henne gravid derimot kan vel knapt betegnes som en mann. Tenk å stikke av slik fra sitt eget lille, uskyldige barn. Jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 3418c...d44

Skrevet

Var mammaen til din manns barn i et forhold da han elsket med henne? I motsatt fall kan hun neppe kalles et ludder (selv om det de har gjort ikke er ok for noen av partene). Han som gjorde henne gravid derimot kan vel knapt betegnes som en mann. Tenk å stikke av slik fra sitt eget lille, uskyldige barn. Jeg har ikke ord.

Jo hun er et ludder! Hun viste at han var gift, hun har selv sagt hun bevisst gikk inn for å bli gravid med han, da han har en veldig god inntekt. Men ludderet er fattig uten jobb, og nå sliter hun da hun ikke får en krone av våre penger. :D sliter også med ryktet sitt og blir bare sett stygt på her i bygda. Hun har ingen venner igjen, da jeg har fortalt alle om hva hun har gjort. Hun sitter der alene og alle unngår hun. :D Tar nok ikke lange tiden før hun rømmer bygda med ungen sin. :D Nå er jeg ferdig med diskusjonen, så kan dere bare sitte og forsvare det ynkelige, patetiske og billig ludderet. Hi.

Skrevet

Jo hun er et ludder! Hun viste at han var gift, hun har selv sagt hun bevisst gikk inn for å bli gravid med han, da han har en veldig god inntekt. Men ludderet er fattig uten jobb, og nå sliter hun da hun ikke får en krone av våre penger. :D sliter også med ryktet sitt og blir bare sett stygt på her i bygda. Hun har ingen venner igjen, da jeg har fortalt alle om hva hun har gjort. Hun sitter der alene og alle unngår hun. :D Tar nok ikke lange tiden før hun rømmer bygda med ungen sin. :D Nå er jeg ferdig med diskusjonen, så kan dere bare sitte og forsvare det ynkelige, patetiske og billig ludderet. Hi.

Nå fikk jeg enda mer vondt av det stakkars barnet. Så utrolig hjerteløse dere er.

Skrevet

Det eneste ludderet i denne historien er mannen din!

Anonymous poster hash: 4894c...1d5

Skrevet

Var mammaen til din manns barn i et forhold da han elsket med henne? I motsatt fall kan hun neppe kalles et ludder (selv om det de har gjort ikke er ok for noen av partene). Han som gjorde henne gravid derimot kan vel knapt betegnes som en mann. Tenk å stikke av slik fra sitt eget lille, uskyldige barn. Jeg har ikke ord. Anonymous poster hash: 3418c...d44

Jo hun er et ludder! Hun viste at han var gift, hun har selv sagt hun bevisst gikk inn for å bli gravid med han, da han har en veldig god inntekt. Men ludderet er fattig uten jobb, og nå sliter hun da hun ikke får en krone av våre penger. :D sliter også med ryktet sitt og blir bare sett stygt på her i bygda. Hun har ingen venner igjen, da jeg har fortalt alle om hva hun har gjort. Hun sitter der alene og alle unngår hun. :D Tar nok ikke lange tiden før hun rømmer bygda med ungen sin. :D Nå er jeg ferdig med diskusjonen, så kan dere bare sitte og forsvare det ynkelige, patetiske og billig ludderet. Hi.Anonymous poster hash: a166f...de6

for er lite sjarmtroll du er da gitt! Bare vent, din manns dumskaper er enda ikke over, tro meg!

Anonymous poster hash: 9f4aa...6ff

Skrevet

Oj oj, han var jo rimelig balleløs i utgangspunktet som gikk hen og lå med "bygdeludderet" mens han var gift og hadde barn. Men nå er definitivt siste rest vridd av; hans rike og gærne svigerfamilie umydiggjør ham, hele bygda vet hva slags taper han har vært, han kan aldri få annet arbeid siden han har betydelig hull i CVen - han er mao prisgitt sin onde og hevngjerrige kone livet ut :-D Men ok. What goes around comes around, sucker!!

Herlig tråd, forresten.

Skrevet

Kjempelurt å fortelle alle hvilken dott du har til mann 😝

Skrevet

Da får ikke den hurpa det bidraget hun tror ihvertfall. ;) Vi ordner oss økonomisk uansett da vi er i familiebedriften til min familie begge to. I dag så sier han opp jobben på dagen, etter avtale med min pappa.

Min mann var utro for litt over et år siden, og nå krever den bitchen bidrag for barnet som kom til. Ikke pokker at hun skal ha noen av våre penger! Vi skal ha null og nix med barnet og gjøre også økonomisk. Dette kan hun klare selv.

Gratulerer! Dårligste forsøket på trolling....noensinne. Herregud så dum du må være som ikke klarer å hoste opp noe bedre enn det der.

Skrevet

Jeez, det er nesten så jeg synes synd på deg, HI.

Må være vondt å være så bitter.

Skrevet

Da får ikke den hurpa det bidraget hun tror ihvertfall. ;) Vi ordner oss økonomisk uansett da vi er i familiebedriften til min familie begge to. I dag så sier han opp jobben på dagen, etter avtale med min pappa.

Min mann var utro for litt over et år siden, og nå krever den bitchen bidrag for barnet som kom til. Ikke pokker at hun skal ha noen av våre penger! Vi skal ha null og nix med barnet og gjøre også økonomisk. Dette kan hun klare selv.

Gratulerer! Dårligste forsøket på trolling....noensinne. Herregud så dum du må være som ikke klarer å hoste opp noe bedre enn det der.

Helt uenig! Hun har generert 4 sider med sinne, og følger sin egen skrudde logikk fra start til slutt. Dette er kvalitetstrolling :-D

Skrevet

Dere kan si å mene hva dere vil. Dette har vi ordnet opp i, jeg har tilgitt og vi har det bra. Men det ludderet og den løsungen skal ikke vi ha noe med å gjøre, verken økonomisk eller med tid. Hun viste godt hva hun gjorde og nå får hun og barnet ta konsekvensen av det. Pensjon sparer vi til privat til min mann, og sykepenger osv er ikke noe problem da vi har nok penger. Si og men hva dere vil, men det er godt å vite at dette er en beslutning vi har tatt. Og hvis du er her inne så vet du selv hvem du er og du får ikke gjort en drit for å endre på det. Å vet du, dukker du opp på min fars bedrift så blir du kastet rett ut igjen, så ikke prøv en tur til. :D hi.

Aoch! Dette må jeg høre mer om, kjære medsøster! Er i samme situasjon men får ikke gjort en dritt for å straffe henne! Hun skal betale for det hun har tatt fra meg

* nå tar jeg frem popcornet*

Anonymous poster hash: 3550a...5dd

Skrevet

Eh... "Elsket"? En utro mann elsker ikke, han knuller.

Skrevet

Spurte faktisk mannen min hva han ville gjort om han var i denne situasjonen.... Han sa at han ville fortalt meg det, også kunne vi gått fra hverandre. Han ville tatt ansvar for det nye barnet og våre felles. Jeg spurte hvorfor vi skulle gå fra hverandre, det ville jo straffet våre felles barn...

"Jo, for hvis jeg hadde vært så drittsekk så hadde det betydd at jeg ikke var så interessert i deg lengre, og da synes jeg både du og barna skulle få slippe å bo med en så uengasjert mann."

Kan også fortelle at han syntes mannen din er et rasshøl, og at han mener alle menn som er utro faktisk ikke er så interessert i dama/kona si...........

Anonymous poster hash: 901a1...798
Skrevet

Spurte faktisk mannen min hva han ville gjort om han var i denne situasjonen.... Han sa at han ville fortalt meg det, også kunne vi gått fra hverandre. Han ville tatt ansvar for det nye barnet og våre felles. Jeg spurte hvorfor vi skulle gå fra hverandre, det ville jo straffet våre felles barn...

"Jo, for hvis jeg hadde vært så drittsekk så hadde det betydd at jeg ikke var så interessert i deg lengre, og da synes jeg både du og barna skulle få slippe å bo med en så uengasjert mann."

Kan også fortelle at han syntes mannen din er et rasshøl, og at han mener alle menn som er utro faktisk ikke er så interessert i dama/kona si...........

Hva mannen din mener er ikke så interessant gitt. :D

Skrevet

Skrevet

Hvorfor dytter du tråden opp hvis du var ferdig med å diskutere?

Kjeder du deg litt nå når de elleve små har lagt seg?

Anonymous poster hash: c8541...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...