Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #26 Skrevet 24. september 2014 Mannen din er også et løst ludder, som må ha seg med tilfeldige kvinner når han burde være lykkelig med deg. Æsj. Anonymous poster hash: 33887...225
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #27 Skrevet 24. september 2014 Det er jo det ufødde barnet det går ut over. Stakkars. Dersom dette er sant da, må være trolling, ingen kan være så dum. Anonymous poster hash: f40bc...ff9
*Yuna* Skrevet 24. september 2014 #28 Skrevet 24. september 2014 Stakkars dere. Ikke mye dere har mellom ørene? Godt barnet skal slippe å ha noe med en uintelligent og stusselig far å gjøre
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #29 Skrevet 24. september 2014 Troll og tull og han slipper ikke bidrag uansett. Anonymous poster hash: db0f2...43e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #30 Skrevet 24. september 2014 Hahahaha, dette er bare trolleri og trollera, tror overhodet ikke på hi's innlegg! For INGEN kan være så dumme i huet vel? Og hvis dette virkelig er tilfelle, så kan jeg ikke annet enn å riste på hodet,nei og nei! Anonymous poster hash: 9f4aa...6ff
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #31 Skrevet 24. september 2014 Vil først si at jeg ikke støtter HI i det hun sier og mener, MEN er det virkelig slik at alle dere damer ville tatt i mot et barn mannen deres hadde fått gjennom utroskap med åpne armer og masse kjærlighet? Jeg ville synes det var vanskelig.... Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke går fra han HI? Det er jo veldig tydelig at dette ikke er noe du har kommet over og at det er noe som sårer deg veldig og gjør deg både trist og bitter... Jeg synes du har all rett til å føle disse tingene, men da må du dra! Finn deg en ny mann. Så får mannen din ta det ansvaret han ønsker og betale for barnet med sine egne penger. Deres felles barn får ha en vanlig samværsordning som passer dere. Tror det er bedre enn at barna dine skal vokse opp med en så bitter og trist mor som du er nå.... Anonymous poster hash: 901a1...798
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. september 2014 #32 Skrevet 24. september 2014 Vil først si at jeg ikke støtter HI i det hun sier og mener, MEN er det virkelig slik at alle dere damer ville tatt i mot et barn mannen deres hadde fått gjennom utroskap med åpne armer og masse kjærlighet? Jeg ville synes det var vanskelig.... Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke går fra han HI? Det er jo veldig tydelig at dette ikke er noe du har kommet over og at det er noe som sårer deg veldig og gjør deg både trist og bitter... Jeg synes du har all rett til å føle disse tingene, men da må du dra! Finn deg en ny mann. Så får mannen din ta det ansvaret han ønsker og betale for barnet med sine egne penger. Deres felles barn får ha en vanlig samværsordning som passer dere. Tror det er bedre enn at barna dine skal vokse opp med en så bitter og trist mor som du er nå.... Anonymous poster hash: 901a1...798 Om eg velger å tilgi utroskap så må en nesten ta følgene ved det også
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #33 Skrevet 24. september 2014 Vil først si at jeg ikke støtter HI i det hun sier og mener, MEN er det virkelig slik at alle dere damer ville tatt i mot et barn mannen deres hadde fått gjennom utroskap med åpne armer og masse kjærlighet? Jeg ville synes det var vanskelig.... Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke går fra han HI? Det er jo veldig tydelig at dette ikke er noe du har kommet over og at det er noe som sårer deg veldig og gjør deg både trist og bitter... Jeg synes du har all rett til å føle disse tingene, men da må du dra! Finn deg en ny mann. Så får mannen din ta det ansvaret han ønsker og betale for barnet med sine egne penger. Deres felles barn får ha en vanlig samværsordning som passer dere. Tror det er bedre enn at barna dine skal vokse opp med en så bitter og trist mor som du er nå.... Anonymous poster hash: 901a1...798 Om eg velger å tilgi utroskap så må en nesten ta følgene ved det også Men så er det jo nettopp det jeg sier også da, at hun bør gå fra han fordi dette tydelig ikke er noe hun klarer å komme over eller håndtere... Anonymous poster hash: 901a1...798
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. september 2014 #34 Skrevet 24. september 2014 Vil først si at jeg ikke støtter HI i det hun sier og mener, MEN er det virkelig slik at alle dere damer ville tatt i mot et barn mannen deres hadde fått gjennom utroskap med åpne armer og masse kjærlighet? Jeg ville synes det var vanskelig.... Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke går fra han HI? Det er jo veldig tydelig at dette ikke er noe du har kommet over og at det er noe som sårer deg veldig og gjør deg både trist og bitter... Jeg synes du har all rett til å føle disse tingene, men da må du dra! Finn deg en ny mann. Så får mannen din ta det ansvaret han ønsker og betale for barnet med sine egne penger. Deres felles barn får ha en vanlig samværsordning som passer dere. Tror det er bedre enn at barna dine skal vokse opp med en så bitter og trist mor som du er nå.... Anonymous poster hash: 901a1...798 Om eg velger å tilgi utroskap så må en nesten ta følgene ved det også Men så er det jo nettopp det jeg sier også da, at hun bør gå fra han fordi dette tydelig ikke er noe hun klarer å komme over eller håndtere... Anonymous poster hash: 901a1...798 I mange tilfeller er det (desverre) lettere sagt enn gjort.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #35 Skrevet 24. september 2014 Fantastisk at det finnes folk som ikke skjønner at dette er trolling. Anonymous poster hash: 07e76...bed
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #36 Skrevet 24. september 2014 Wow! Denne mannen er jo skitheldig!!! Først så får han i pose og sekk med å være utro. Han gjør en tabbe, konemor og svigerforeldre ordner opp. Både økonomisk og alt. Han slipper både ansvar og alt jo... Du er dum og naiv! Du tror kanskje at du gjør noe smart her, men du er fortsatt den som ender opp som den store taperen..! Når dette kommer og biter din mann i ræva enten ved sykdom eller pensjon, så er det DU og dine penger som må ordne opp! Når deres barn blir voksne og spør\graver etter hvorfor ikke faren har betalt for deres søsken, så er det du igjen som blir den store stygge ulven og mannen går seirende ut som den store tøffelhelten... Håper du tenker deg godt om. Anonymous poster hash: 3d383...0af
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #37 Skrevet 24. september 2014 Hmmmm... Interessant ;-) Anonymous poster hash: 3550a...5dd
snuppo Skrevet 24. september 2014 #38 Skrevet 24. september 2014 Fy fan hvor teit går d egentlig an å bli??? Stakkars barn. 😢
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #39 Skrevet 24. september 2014 Genialt for mannen - han sier opp jobben sin, får leve på konemor, mamma og pappa.... og siden han ikke skal jobbe så vil han få myyyye ekstra tid til overs til å være utro på nytt og på nytt og på nytt. Her virker det som om alle er like dumme. Regner med at det er trolling, men hvis ikke så tror jeg du og mannen fortjener hverandre, HI. Anonymous poster hash: 2e7e9...f63
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #40 Skrevet 24. september 2014 Hehe, om hun kan bevise at han fortsatt jobber så havner både mannen din og faren din i trøbbel med staten (NAV, Skatteetaten etc.). Lykke til Anonymous poster hash: 334a8...25c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #41 Skrevet 24. september 2014 Høres ikke lurt ut. Hva med pensjonen hans? Anonymous poster hash: ed037...c96
Førstemann Skrevet 24. september 2014 #42 Skrevet 24. september 2014 Nei, nå må trollemor på banen, altså! Har du ikke flere morsomme argumenter HI?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #43 Skrevet 24. september 2014 Dere kan si å mene hva dere vil. Dette har vi ordnet opp i, jeg har tilgitt og vi har det bra. Men det ludderet og den løsungen skal ikke vi ha noe med å gjøre, verken økonomisk eller med tid. Hun viste godt hva hun gjorde og nå får hun og barnet ta konsekvensen av det. Pensjon sparer vi til privat til min mann, og sykepenger osv er ikke noe problem da vi har nok penger. Si og men hva dere vil, men det er godt å vite at dette er en beslutning vi har tatt. Og hvis du er her inne så vet du selv hvem du er og du får ikke gjort en drit for å endre på det. Å vet du, dukker du opp på min fars bedrift så blir du kastet rett ut igjen, så ikke prøv en tur til. hi. Anonymous poster hash: a166f...de6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #45 Skrevet 24. september 2014 Troll og tull og han slipper ikke bidrag uansett. Anonymous poster hash: db0f2...43e Joda han slipper.. Kjenner ei som har tre barn med ein idio.. jobber som bare det me lønnen hans går inn til nye kona.. så joda han slipper. . Nav eller noken andre kan ikkje gjere ein dritt så lenge han ikkje er ansatt noke sted. . Anonymous poster hash: 0caa0...ff8
LittLykkelig Skrevet 24. september 2014 #46 Skrevet 24. september 2014 Gratulerer med sympatisk mann da HI. Tilpass for den løsungen å ikke få penger til klær og mat! *Rister på hodet*
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #47 Skrevet 24. september 2014 Gratulerer med sympatisk mann da HI. Tilpass for den løsungen å ikke få penger til klær og mat! *Rister på hodet* Klarer hun ikke å forsørge ungen sin selv så er jo det hennes problem. Anonymous poster hash: a166f...de6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #48 Skrevet 24. september 2014 Tuller du? Hvorfor skal han ikke ta ansvar for det barnet han har pådratt seg? Han har vel hørt om noe som heter prevensjon, han også?Han tar ansvar for våre barn, ikke barnet til det løse ludderet der nei. Hadde hun holdt seg unna gifte mannfolk som hadde hun sluppet dette. Anonymous poster hash: a166f...de6 Hehe. I dette tilfellet er det mannen din som er det løse ludderet... Anonymous poster hash: 2fdda...a7c
LittLykkelig Skrevet 24. september 2014 #49 Skrevet 24. september 2014 Gratulerer med sympatisk mann da HI. Tilpass for den løsungen å ikke få penger til klær og mat! *Rister på hodet*Klarer hun ikke å forsørge ungen sin selv så er jo det hennes problem. Anonymous poster hash: a166f...de6 Enten så kjeder du deg eller så har du dårlige verdier. Er dette sant så virker du utrolig bitter. Ville nok vært bedre å gå fra mannen enn å ta sinnet ditt ut på et uskyldig barn.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #50 Skrevet 24. september 2014 Gratulerer med sympatisk mann da HI. Tilpass for den løsungen å ikke få penger til klær og mat! *Rister på hodet* Klarer hun ikke å forsørge ungen sin selv så er jo det hennes problem. Anonymous poster hash: a166f...de6 Hun får jo støtte fra nav når ikke far betaler, og det blir regnet som gjeld for han. Dvs at han ikke kan tjene en krone resten av livet om han ikke vil betale for sitt eget kjøtt og blod. Når det er saft så tror jeg det er det beste for dette barnet å slippe å ha noe med dere å gjøre. Hn klarer seg nok bedre med en kjærlig alenemamma enn å bli en del av galskapen i din familie. Og økonomisk kommer hun til å klare seg helt fint Men er det ikke kjipt å ikke være nok for mannen sin? Anonymous poster hash: c8541...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå