Gå til innhold

Da sier mannen min opp jobben i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får ikke den hurpa det bidraget hun tror ihvertfall. ;) Vi ordner oss økonomisk uansett da vi er i familiebedriften til min familie begge to. I dag så sier han opp jobben på dagen, etter avtale med min pappa.

Min mann var utro for litt over et år siden, og nå krever den bitchen bidrag for barnet som kom til. Ikke pokker at hun skal ha noen av våre penger! Vi skal ha null og nix med barnet og gjøre også økonomisk. Dette kan hun klare selv.

Anonymous poster hash: a166f...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? Hvorfor skal han ikke ta ansvar for det barnet han har pådratt seg? Han har vel hørt om noe som heter prevensjon, han også?

Skrevet

Hvis dette er sant er du en sjalu og blind kvinne. 

Ikke la det gå ut over barnet at din mann har gjort en feil. 

Jeg får vondt av deg.

Anonymous poster hash: fbfc3...1c9
Skrevet

For et herlig sjarmtroll du var da på morgenkvisten ;)

Anonymous poster hash: 71483...4f7

Skrevet

Ja for den stakkars mannen din mente sikkert ikke å stikke tissen sin inn i denne dama. Han er sikkert SÅÅÅÅÅÅ lei seg... Det var nok et uhell! Får håpe han klarer å skjule utroskapet bedre neste gang da, ja, for det blir en neste gang! Han burde ta ansvar, om ikke annet enn økonomisk jaffal!

Skrevet

Tuller du? Hvorfor skal han ikke ta ansvar for det barnet han har pådratt seg? Han har vel hørt om noe som heter prevensjon, han også?

Han tar ansvar for våre barn, ikke barnet til det løse ludderet der nei. Hadde hun holdt seg unna gifte mannfolk som hadde hun sluppet dette.

Anonymous poster hash: a166f...de6

Skrevet

Lurer på om dette er trolleri. Håper det.
Mannen min var utro for 10 år siden.
Barnet som ble resultatet er nå hos oss annenhver helg og en dag i uken. Moren får faste barnebidrag.
Barnet har ingen skyld i dette. Jeg valgte å tilgi pga stor anger og en stor ansvarsfølelse hos mannen for barnet. Noe jeg er svært glad for i dag da vi har det veldig bra og har 2 barn sammen selv(som vi har fått etterpå).
Storebror/halvbror er en fantastisk bror og jeg er glad for at han er i livet vårt. :-)
Eneste måten jeg har vært litt "vrang" på er at barnebidraget ikke skal gå ut over min økonomi. Som i at jeg ikke kjøper ekstra ting han trenger utenom det han får gjennom barnebidraget. Han får gaver fra meg selvfølgelig men ikke sko, utetøy, ny seng, o.l.  Det får mannen betale for..
Dette er også grunnen til at vi har separat økonomi... Barn er dyrt.

Anonymous poster hash: a1c6b...8ec
Skrevet

Han tar ansvar for våre barn, ikke barnet til det løse ludderet der nei. Hadde hun holdt seg unna gifte mannfolk som hadde hun sluppet dette. Anonymous poster hash: a166f...de6

He he, jeg ser for meg at hun ligger naken i skogen og der kommer han helt uskyldig vandrende uten bukser og bare snubler over henne og lager barn :P

Klart han er heeeeeelt uskyldig her ;)

Anonymous poster hash: 71483...4f7

Skrevet

Han tar ansvar for våre barn, ikke barnet til det løse ludderet der nei. Hadde hun holdt seg unna gifte mannfolk som hadde hun sluppet dette. Anonymous poster hash: a166f...de6

Hadde din gifte mann holdt seg unna "løse ludder" hadde du aldri hatt dette problemet!

Skrevet

Fantastisk, mammaen og pappaen din og din manns er sikkert superstolte av dere! Håper ikke ett av dine barn møter dette barnet i voksen alder og det blir kjærlighet, da har dere vanskelig med og forklare!

Men dette må jo være tull!

Skrevet

LOL. Er det ikke bedre om du selv blir singel? Sex krever to vettu.. Åååh, han angrer heelt sikkert på at han pulte den dama?! 

Anonymous poster hash: 69ab3...72d
Skrevet

Våkn opp. Mannen din er like mye løst ludder.

I tillegg er han en kald egoist hvis han gjør dette.

Og du da.....rister på hodet...

Skrevet

En ting til, skal din mann gå arbeidsledig uten inntekt idet hele tatt i 18år?

Skrevet

Tja, som man reder sånn ligger man er det noe som heter, dette gjelder også din mann. Har han fått et barn og gjort det han tydeligvis har gjort for at det skal bli unnfanget, så bør han også ta ansvar for det på en best mulig måte.. Dette er ikke barnets feil. Synes det blir som å godta utroskapen hans når han nærmest blir "belønnet" med å kunne si opp jobben. Hadde han holdt seg unna "det løse ludderet" som HI kaller barnets mor hadde han sluppet å få et ekstra barn. Det er han som er gift og bør kunne holde seg til kona. Nå aksepterer jeg ikke utroskap om jeg er i et forhold, så hadde dette skjedd meg hadde fyren måttet pakke tingene sine og flytte.

Når dette er sagt så har jeg faktisk problemer med å tro at dette innlegget er seriøst, hvem sier opp jobben, og får støtte fra kone og svigerfar i en sånn sak...nei dette tror jeg ikke på

Skrevet

Hvordan orker du å være sammen med en mann som ikke bare er utro men i tillegg ikke tar vare på barna sine!? Så utrolig turnoff😳

Skrevet

hahahahhahaha. Enten så er du ett troll, eller så er du verdens dummeste kvinnfolk. Vet ikke hva som er verst jeg. God bedring ihvertfall!

Anonymous poster hash: 5d573...3bc
Skrevet

Trolling er gøy innimellom.

Dette er bare stakkarslig.

Anonymous poster hash: c0078...8bb

Skrevet

Sånn som du høres ut her tror jeg nok det er barnet som er vinneren her, om enn ikke økonomisk. Jeg ville aldri ha hatt noe som helst med så egoistiske og snevre mennesker som dere å gjøre. 

For all del, vær bitter på dama (men ikke glem at det var like mye mannen din sin feil!), og nekt gjerne å ha noe med henne å gjøre, men barnet? Nå skal barnet straffes fordi mannen din er en hanrei? Han kan si hva han vil, men han er pappa til flere barn enn dine. Og det skal han nå bare bare fortrenge, hva sier det om hans farsegenskaper? Og du hjelper til, så du godtar at han har vært utro og hjelper han med å skjule sine spor, og samtidig sørger for at et uskyldig barn lider under det. 

Forklar meg på hvilken måte dette er barnet sin feil?? Du får bare håpe at ikke dine barn finner ut av dette en dag, for da blir det nok fort en annen takt på dansen. Forøvrig, gratulerer til deg som verdens verste stemor, og til han som tidenes mest egosentriske og lavpannete pappa. 

Anonymous poster hash: aa866...f7b
Skrevet

Mannen din må jo være tidenes dummeste fyr. Ikke bare er han utro. Han sørger nå for ikke å ha noen sykepenge eller pensjonsrettigheter heller. Da sitter han i hvertfall i saksa om du skulle bestemme deg for å droppe han senere.

Skrevet

Forutsatt at dette er sant, som jeg ikke tror på et øyeblikk, så har dere ingen sikkerhet for at dere slipper å betale selv om mannen sier opp jobben. Han skal betale etter evne. Om han velger frivillig å gå "arbeidsløs" (jeg regner med dere har tenkt å føre all inntekt på deg) vil det raskt bli gjennomskuet av både "bitchen" og NAV og han blir dømt til å betale likevell.

I tillegg mister mannen sykepengerettigheter, uførerettigheter, pensjonspoeng mm, han får et digert hull på CVen som kan bli vondt å forklare om han skal ha ny jobb osv. Dette er kort sagt en veldig dårlig idee økonomisk for dere også.

Anonymous poster hash: 58945...db3
Skrevet

Forutsatt at dette er sant, som jeg ikke tror på et øyeblikk, så har dere ingen sikkerhet for at dere slipper å betale selv om mannen sier opp jobben. Han skal betale etter evne. Om han velger frivillig å gå "arbeidsløs" (jeg regner med dere har tenkt å føre all inntekt på deg) vil det raskt bli gjennomskuet av både "bitchen" og NAV og han blir dømt til å betale likevell.

I tillegg mister mannen sykepengerettigheter, uførerettigheter, pensjonspoeng mm, han får et digert hull på CVen som kan bli vondt å forklare om han skal ha ny jobb osv. Dette er kort sagt en veldig dårlig idee økonomisk for dere også.

Anonymous poster hash: 58945...db3

Og hvis han ikke blir dømt til å betale får hun bidrag fra NAV og han får det som gjeld. Får han jobb senere vil de trekke han for det de har lagt ut. Hva gjør dere som pensjonister? Han får ikke ei krone og har ikke krav på pensjon, sykepenger osv

Skrevet

Du og din mann høres perfekte ut for hverandre, bedritne tapere begge to :D

Men selvfølgelig er HI et troll

Anonymous poster hash: 19742...2f1

Skrevet

Det er HAN som var gift. To må man være, men ærlig talt, så er dette noe han gjorde med overlegg. Han hadde sex med henne med vilje fordi han hadde lyst på henne (ikke deg) vet du? Ekle svin.. Noen menn er bare ufyselige

Anonymous poster hash: f6ce4...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...