Gå til innhold

Flere som blir skjemt bort av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor jobber ikke mannen din HI?

Skal ærlig innrømme at jeg tok det som en selvfølge at han gjorde det.

Og siden han er hjemmeværende er det ikke veldig mye å skryte av at han holder hus og hjem,- etter min mening.

Men flott at dere har en familiedynamikk som fungerer!

Anonymous poster hash: 8c0ad...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ligger i senga og spiser frokost HVER morgen? Har du ikke lyst å stå opp og treffe barna dine før de går på skole/barnehage? Noe av det hyggeligste er jo morgenene der vi spiser frokost og barna skravler!

Du bruker nettene til å vaske huset og sover lenge i helgene/morgenene. Hvorfor ikke vaske huset på dagtid i helgene sammen med barna og mannen?

Det virker som du er lite med barna og foretrekker å gjøre ting uten de.

Hadde jeg hatt en mann hjemme ville jeg jo sett barna mine på morgenen og deltatt i rutinene for å få barna avgårde. Mannen kunne heller tatt husarbeidet på dagtid så hadde jeg lagt meg til normal tid og heller stått opp til normal tid med barna både i helger og ukedagene.

Syns og det er rart at mannen hopper opp og smører mat dersom flere av dere er sultne? Gjør dere det med han? Hva er vitsen? Bør ikke barna læres opp til å smøre mat selv og stå opp til frokost? Eller gjelder det spesialregler kun for mor i huset?

Og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg har en mann som både jobber og deltar i huset! Vi deler og samarbeider. Ungene lærer å bli selvstendige og må faktisk være med å vaske huset i helgene og rydde på kveldene. Jeg vil ikke lære mine barn at huset tryller seg rent på nattestid og st ungene må være stille for mor sover lenge hver dag eller spiser eget måltid i senga.

Hva om ungene begynner å be om frokost på senga hver dag. Er det ok eller kun ok for mor? Det kan bli heftig når barna dine blir større og ser alt mor "forlanger" og de vil bli dullet med på samme måte.

Anonymous poster hash: 9bf1d...bab

Vasker ikke hus om natta nei, det gjør jeg på kveldstid. Jeg studerer om natta. :)

Anonymous poster hash: 3ae02...787

Hvis mannen din er hjemme og gjør husarbeid, hvorfor må du vaske hus hele kvelden? :D

Lukter trolling lang vei. Og hvorfor i all verden må DU både jobbe og studere? Du ser jo aldri barna dine på denne måten, når du kun vasker, jobber og studerer, mens mannen tar husarbeid og barn? Hadde det ikke vært bedre om mannen jobbet og du studerte, inntektsmessig blir det ikke så stor forskjell sikkert? Og du vil få mer i stipend når du ikke har inntekt?

Anonymous poster hash: 1c514...98b

Skrevet

Her har jeg den mest fantastiske mannen jeg kan tenke meg. Vært sammen i 18 år. Han lager frokost på senga til meg hver dag. Ordner og gjør klar barna til skolen. Kjører meg på jobb og henter meg, for at jeg skal slippe å ta bussen. Lager all mat her i huset, smører også kveldsmat osv til meg. Han tar seg av all klesvask. Han står alltid opp med barna i helgene slik at jeg kan sove lengre. Han koser og kysser meg flere ganger om dagen, og forteller meg hvor høyt han elsker meg. Jeg er utrolig heldig og elsker den mannen over alt på jord. Flere enn meg som er så heldig? :)Anonymous poster hash: 3ae02...787

Det hørtes faktisk veldig unormalt ut... Hadde ikke orket en slik tøffer, og hater frokost på senga. Hva er det godt for? Spiser dere aldri frokost sammen som familie??

Anonymous poster hash: 336c6...8a7

Skrevet

Deilig!

Jeg får ikke frokost på senga, men mannen lager det meste av middager og serverer meg ofte kveldsmat!

Han kjøper ikke blomster, men smykker. Her om dagen fant keg en smykkeeske med et nydelig diamantkjede under hodeputen. :)

Hab viser meg sin kjærlighet med å alltid være nær meg på et vis.

Han støvsuger og fikser uten At jeg ber han:)

Men jeg er også veldig god mot han! Gir han kjærlighet hver dag og baker til han, ord er og styrer. Vi har det fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...