Gå til innhold

Flere som blir skjemt bort av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg den mest fantastiske mannen jeg kan tenke meg. Vært sammen i 18 år. Han lager frokost på senga til meg hver dag. Ordner og gjør klar barna til skolen. Kjører meg på jobb og henter meg, for at jeg skal slippe å ta bussen. Lager all mat her i huset, smører også kveldsmat osv til meg. Han tar seg av all klesvask. Han står alltid opp med barna i helgene slik at jeg kan sove lengre. Han koser og kysser meg flere ganger om dagen, og forteller meg hvor høyt han elsker meg. Jeg er utrolig heldig og elsker den mannen over alt på jord. Flere enn meg som er så heldig? :)

Anonymous poster hash: 3ae02...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er utrolig heldig, og må ta godt vare på mannen din.

Selv er jeg singel, da jeg aldri har møtt en mann som har skjemt meg bort.

Anonymous poster hash: 42f9c...a0b
Skrevet

Nå får du sikkert svar I riktig DIB-høne ånd; han har sikkert dårlig samvittighet for at han har ei snelle på si 😉

Synes det er flott å høre at mannen din er så flink! 👏👏👏

Min er nå ikke så flink, men han gjør de fleste oppgavene sammen med meg, bortsett fra matlaging. Det kan han virkelig ikke 😂

Og han er helt fantastisk mot barna. Tar de like gjerne som meg, og kan alle rutiner.

Det er godt å ha en partner som bidrar like mye som en selv.

Så bare nyt mannen din, og husk å rose han ☺️

Anonymous poster hash: 8c0ad...76c

Skrevet

Da fortjener du det sikkert, og han føler seg antagelig like heldig som du gjør :)

Anonymous poster hash: 3a3ed...50d
Skrevet

Hehe, ikke såå langt unna, men jeg får ikke frokost på senga _hver_ dag. Han er a-menneske, jeg er b-menneske, så han står opp med barna. Han tåler også bedre lite søvn, så det er nesten alltid han som står opp på natta. Vi henter og bringer hverandre så vi skal slippe å ta bussen, for vi liker veldig godt å kjøre bil sammen. Mange gode samtaler i bilen <3 han er egentlig alt jeg ønsker meg :) han er opptatt av å ha det rent og ryddig og han vasker klær og holder ting i orden. Og så gjør han alltid det han kan for at jeg skal lykkes i det jeg driver med. For at kg skal kunne gjøre det bra på skolen, på jobben, i hobbyene mine osv... Hadde det vært VM i verdens beste ektemann hadde han selvfølgelig vunnet ;)

Anonymous poster hash: 85883...8fe

Skrevet

Supertrolling delux

Anonymous poster hash: 152c8...7c3

Skrevet

Wow, går han på amfetamin eller? Usedvanlig mye energi kanskje?

Anonymous poster hash: d70e1...c5c

Skrevet

Og hva bedriver du tida med da? Ingenting?

Du høres ikke heldig ut, men LAT.

Anonymous poster hash: a44ea...221

Skrevet

Ja, blir skjemt bort av mannen min, men ikke på samme måte som deg. Jeg står gjerne opp med barna i ukedagene, lager en god frokost til alle og får pratet med de før de skal på skolen. I helgene står han opp, ikke fordi han må, men fordi han vil. Han tar alle "tunge" oppgaver, for at jeg skal slippe. Er veldig omsorgsfull, handler og vasker klær, leker med barna og oppmuntrer meg til å dra på langhelger med venninner Osv. Vil bare hans beste, så oppfører meg likt tilbake. Vi har rett og slett et godt samliv der begge vil hverandre det beste. Han er bunnsolid, klippen i mitt liv. Vært sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: f329c...525

Skrevet

Han er veldig flink, men du høres jo kjempe lat ut... Hva gjør du for han f.eks?

Skrevet

Jeg blir også skjemt bort. Får ikke frokost på senga da, men det vil jeg heller ikke ha. Jeg liker å spise etter jeg har stått opp og fått vaska meg. 

Han lager frokost til meg nesten hver helg. Rydder, lager middag og leker med barna. 

Jeg har ikke i nærheten så mye energi som han har, noe jeg har dårlig samvittighet for., 

Jeg setter utrolig stor pris på han, og vi er begge enige om at det er vi reten av livet. vi kommer ikke til å få det bedre med noen andre. 

Hans hovedinteresse er hus/hjem/bil og familien. Han er heller hjemme enn å reke ute hos venner hele tiden. Han tar seg en kveld med kompisene i ny og ned, men er mest hjemme.

Vi er bestevenner, og snakker om alt. Vi kan ofte fullføre hverandres settninger. 

Soulmates forever. 

Vi er heldige HI!!! :) 

Anonymous poster hash: 05186...65a
Skrevet

SPYYY!!!

Skrevet

Wow, går han på amfetamin eller? Usedvanlig mye energi kanskje?

Anonymous poster hash: d70e1...c5c

Ja selvfølgelig er han høy. Men ikke på nark. Bare på sin kjærlighet til HI :P

Anonymous poster hash: 0e8f3...908

Skrevet

SPYYY!!!

Misunnelig? 

Anonymous poster hash: bb51a...daa

Skrevet

Har nok ca samme mann! Han forguder meg!! Veldig følsom og kjærlig, leker med barna, lager middag hver dag, blomster en sjelden gang, velger ferier etter mine ønsker, velger bil etter mitt ønske osv. Jeg har prøvd å si ifra at han kan ta egne valg men han vil ikke, han vil bare at jeg er lykkelig! Og jeg er :)

Halve livet sammen❤️

Anonymous poster hash: 9228d...804

Skrevet

Han er sikkert homo med svin på skogen :P

Anonymous poster hash: 3e896...5b8

Skrevet

Mannen min er også nokså eksemplarisk og ansvarsfull, og tar en større del av husarbeid, matlaging, henting og bringing enn meg (jeg har lengre reisevei til og fra jobb), men HI sin høres nesten uvirkelig ut. Vi som har gode og kjærlige ektemenn får sørge for å ta godt vare på dem:-)

Skrevet (endret)

Hvorfor er du så hjelpeløs egentlig? At du MÅ sove lenge hver lørdag og søndag, med mindre du har en sykdom? At du ikke kan vaske klær, at du trenger frokost på senga hver dag, at du må kjøres overalt siden du ikke har lappen eller bil? Hva hvis mannen din plutselig ikke kan kjøre deg, og bussen ikke går? Der sitter du...

Nei, jeg er ikke misunnelig overhodet. Jeg hadde følt meg umyndiggjort hvis min mann holdt på slik. Og ja, han deler på husarbeidet, lager romantisk senmiddag til meg rett som det er, tapper i badekaret for meg, kysser og koser masse og viser ellers at han setter pris på meg. Likevel er jeg selvstendig nok til å kunne ta vare på meg selv.

Endret av MrsRiddick
Skrevet

Ja, har egentlig det. Men er litt sur på han i dag, så gidder ikke ramse opp alle de bra egenskapene hans akkurat i dag :-)

Anonymous poster hash: 89855...bd5

Skrevet

Mannen min er flink med gaver og oppmerksomhet.jeg gjør alt av hus og hage og barn.og det setter han pris på og forstår at han er heldig.

Jeg har fått bil,smykker,klokke o.l ofte kjøper han ting jeg aldri hadde kommet til og kjøpt til meg selv.

Snille mannen min💕💕

Skrevet

Hvorfor er du så hjelpeløs egentlig? At du MÅ sove lenge hver lørdag og søndag, med mindre du har en sykdom? At du ikke kan vaske klær, at du trenger frokost på senga hver dag, at du må kjøres overalt siden du ikke har lappen eller bil? Hva hvis mannen din plutselig ikke kan kjøre deg, og bussen ikke går? Der sitter du...

Nei, jeg er ikke misunnelig overhodet. Jeg hadde følt meg umyndiggjort hvis min mann holdt på slik. Og ja, han deler på husarbeidet, lager romantisk senmiddag til meg rett som det er, tapper i badekaret for meg, kysser og koser masse og viser ellers at han setter pris på meg. Likevel er jeg selvstendig nok til å kunne ta vare på meg selv.

Hjelpesløs? Er nok ikke det. Jeg sover lenge i helgene fordi jeg i uka sover 2-3 timer hver natt. Grunnet at jeg jobber 100 %, følger opp barna med lekser og aktiviteter på ettermiddagen og kvelden. Så er det resten av huset som skal ryddes og vaskes. På natta så studerer jeg.

Han kjører og henter meg fordi han vil og fordi jeg ikke har lappen. Men jo, tror nok du er misunnelig. Å til dere som mener jeg er lat, det er jeg langt ifra. :D

Skrevet

Det er jo veldig flott å høre at det finnes slike menn! :) Men det får meg til å undre; hva gjør DU for mannen din?

Skrevet

Enig i dette. Hi høres lat ut.

Anonymous poster hash: 9bf1d...bab

Skrevet

Enig i dette. Hi høres lat ut.

Anonymous poster hash: 9bf1d...bab

Ja hvis man er lat når man jobber 100 %, følger opp unger på ettermiddag og kveld. Så gjør man husarbeid en stund på kvelden, før man sitter med studier til kl er 03 på natta. Da er jeg lat. :)

Skrevet

Fikk vondt av mannen din jeg😔

Du høres jo ut som en diva!

Mannen min kunne også gjort alt det der for meg, men jeg stopper han og gir tilbake.

Han høres jo ut som en slave for deg..

Tenk om det hadde vært omvendt, du som alltid stod opp og serverte han frokost hver dag? - Hallo, 1870-tallet ringer og skal ha tilbake moralen sin!

Jeg er selv veldig heldig, men jeg utnytter ikke hans godhet. Vi gir og får begge to. Vi lever i tosomhet og viser respekt ovenfor den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...