Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg skrev her for 2 år siden og fo Ikk en enorm respons. Vel... nå har der igrunn blitt enda verre. Jeg er nå gift med denne mannen, og vi har 2 barn. Vi møttes når jeg var 18 og han 30. Og det et fra starten jeg tydeligvis har gjort feil. Jeg har vært altfor snill med han, og han ble litt vel godt vant med sex flere ganger om dagen. Men jeg tenkte jo at det naturlig ble mindre sex etterhvert som årene går. Der tok jeg feil.. Du kan forestille deg at du ALDRI kan gå å legge deg når du er trøtt. Da må du først gjøre diverse seksuelle tjenester. Og det er aldri bare en kjapp en... jeg kan ikke huske sist jeg gleda meg til å legge meg.. enda jeg eeelsker å sove.. de gangene jeg sier at jeg ikke vil blir det krangling og kjefting fra hans side, og han smeller med dørene. Forestill deg at du ofte blir vekt midt på natta med klåing og mas om sex. Ikke heller får jeg mulighet til å sove på morran. For han skal ha seg noe før han drar på jobb. Jeg er student, jobber og har 2 barn. Det sier seg selv at jeg er sliten i utgangspunktet. Om jeg jobber natt, og kommer hjem kl 04 om natta venter han, så han kan få seg noe når jeg kommer hjem. Enda jeg da må stå opp da 2-3 timer senere med barna. Jeg har hatt mange eksplosjoner og grått av desperasjon, men han skjønner ikke problemet. Han skjønner ikke hvorfor det er så farlig å ha sex når jeg ikke har lyst, det er jo sånt man må gjøre for hverandre. JA jeg kan være enig om et par nesten aldri har sex. Men når han får MER enn nok. Når jeg har mensen forventer han å bli sugd og få analsex. Jeg liker ingen av de delene. Liker vel forsåvidt ingenting av sex lenger etter 8 år med dette her. Jeg føler at jeg kunne gått resten av livet uteb sex, for det byr meg imot. Dette ble langt, og kunne blitt lengere og jeg har mengder med andre eksempler, men jeg stopper her. Vil avslutte med å si at jeg av en eller annen grunn elsker denne mannen av hele mitt hjerte. Og det knuser meg at han har så lite respekt for meg. På dagtid har vi det veldig bra... men det holder ikke. Han burde vel søke hjelp? Og kanskje jeg også, for jeg føler meg litt skada av dette her.. Anonymous poster hash: eff29...751
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Føler ikke at jeg fikk med hvor ille det egentlig er, så jeg kan ta med noen eksempler til.. minste barnet er 1 år, og har hatt søvnproblemer siden h*n var nyfødt. Jeg sov 2 timer i døgnet og fikk daglig kjeft da det naturligvis ble mindre sex i den perioden. Jeg måtte rett og slett passe på å tilfredstille han med jevne mellomrom så jeg hvertfall slapp å krangle så mye. Han masa om sex bare dager etter fødselen begge ganger. Selv når jeg har vært kjempesyk må jeg trå til for å bevare husfreden... Anonymous poster hash: eff29...751
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Om du ikke vil gjøre noe med situasjonen selv er det ikke noe noen andre kan hjelpe deg med. Jeg hadde kuttet forholdet allerede i starten med en "mann" som ikke hadde respektert meg. Anonymous poster hash: a9c68...450
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Du fikk med nok i hovedinnlegget 😉 Dette trenger du ikke å finne deg i. Det er en risiko for at han drar om han ikke får, siden han er avhengig. Men når han nærmest har klart å gjøre deg aseksuell, så er han ikke verdt å holde fast på. Om han blir rasende er hans problem. Din kropp er din, og ikke noe som står til hans disposisjon døgnet rundt. Dere bør kanskje gå i terapi, slik at han kan få høre fra andre også at han er helt urimelig?
Heltefrøken Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Du blir misbrukt ! Jeg blir kvalm av det du skriver . Dette må du få gjort noe med . Still ultimatum . Du kan ikke leve sånn resten av livet ditt . Du kommer til å hate han tilslutt . Be han oppsøke hjelp , enten går dere sammen eller han alene . Eller så forlater du han .
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Din kropp = dine regler Dette trenger du overhode ikke finne deg i, du er ikke hans knulle dukke fordi du er i et forhold. Tror jeg ville bestilt en time hos fvk og du må ta en alvorsprat med mannen. Anonymous poster hash: a048f...f23
*Yuna* Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Blir rent sjokkert, det går jo ikke ann. Sett foten ned og nekt. Han får bare bli sur. Be han lese artikkelen om voldtekt i eget hjem. Klarer ikke linke fra mobil.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Jeg ble fysisk kvalm av å lese dette. Han misbruker deg. Han har null respekt for deg. Krev at han begynner i terapi, ellers går du. Han har åpenbart et alvorlig avhengighetsproblem. Dette må du ikke finne deg i! Det er din kropp og du bestemmer! Vær så snill og ikke finn deg i dette lengre. Med mindre du gjør noe, kommer du på et tidspunkt til å få nok, gå fra han, og tenke på alle de årene som inne vært så mye bedre hvis du bare hadde gjort noe før. Vi lever bare en gang. Er det slik som dette du ønsker å leve? Anonymous poster hash: 4df00...602
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Kjenner jeg blir kvalm av å lese dette. Du blir jo misbrukt kjære deg! Du er hans sexslave. Du kan ikke leve slik! Du elsker ham ikke. Du inbiller deg at du elsker ham. Kom deg bort fra ham. Anonymous poster hash: 1123b...fa4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Ja, du blir misbrukt! Kom deg vekk fra han her, han ødelegger deg jo. Du elsker han sier du, men han elsker nok ikke deg slik som han behandler deg. Gå, du fortjener bedre! Anonymous poster hash: faf92...8d1
Fjellfrøstjerne Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Huff, jeg tror jeg husker innlegget du skrev for 2 år siden. Da hadde dere ett barn? Blant annet skrev du at du måtte love seksuelle tjenester om han feks skulle gidde å bli med deg og barnet på tur i skogen? Dette er IKKE normalt. Krev terapi om du skal fortsette dette forholdet. Han virker sexavhengig. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Fy fader- dette er misbruk!! At han har sexlyst er en ting, men å ikke respektere et nei, og presse deg ved å kjefte på deg når du ikke orker- ja det er misbruk! Han fremstår særdeles egoistisk! Har du tatt dette opp med han på dagtid når dere har det "bra"? Han må i terapi! Dere burde komme dere til fv kontoret asap! Dette er vel ingen måte å leve i et forhold på! Det er faktisk helt sykt!!!! Anonymous poster hash: 30486...c35
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Jeg har reist fra han tidligere, flyttet og bodde for meg selv i 4 mnd. Men han lovte såklart ditt og datt og jeg kom tilbake. Jeg lever lenge på de gode dagene og har klart lenge å bare leve med at det er sånn jeg skal ha det. Og etter en forferdelig barnefordelingssak skal det ufattelig mye til at jeg vil gå igjennom det igjen. Og jeg elsker han som sagt veldig høyt. Jeg vil jo aller helst prøve å ordne dette her. Men går det ikke så ser jo også jeg at det ikke kommer til å vare så mye lenger. Jeg tok tak i går og sa rett ut at han er syk i hodet og trenger hjelp. Men da blir han kjempesur og lei seg og mener det er en forferdelig ting å si... så da ender det med at jeg får dårlig samvittighet. Har også dårlig samvittighet for å skrive her. Men nå holder jeg ikke ut mer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at det ikke er normalt! Anonymous poster hash: eff29...751
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Huff, jeg tror jeg husker innlegget du skrev for 2 år siden. Da hadde dere ett barn? Blant annet skrev du at du måtte love seksuelle tjenester om han feks skulle gidde å bli med deg og barnet på tur i skogen? Dette er IKKE normalt. Krev terapi om du skal fortsette dette forholdet. Han virker sexavhengig. Klem til deg! Ja det stemmer... Det er fortsatt sånn. Må love at han får seg noe om jeg bare skal en tur på besøk.. dvs at det har blitt verre. Anonymous poster hash: eff29...751
Sint naken biltyv Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 Dette er seksuell misbruk. Og det i ditt eget hjem av mannen din og far til dine barn. Ble kvalm av å lese det her. Håper du får hjelp. Håper du klarer å gå fra han! Du kan ikke leve hele livet ditt med en man som misbruker deg. Når du en gang klarer å finne styrken til å gå vil du nok angre på at du ikke stakk før. Du må få hjelp til å dra fra han, ring fvk, et krisesenter eller lignende så du kan få hjelp! Og han der mannen din, fikk lyst til å slå han i hodet med en stekepanne. For en ekkel, ynkelig og kvalm person!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #16 Skrevet 17. september 2014 Og denne mannen elsker du? Det tror jeg ikke på. Det går ikke an. Han er en ekkel gris, og jeg hadde anmeldt ham for seksuell trakassering og flyttet langt pokker i vold med ungene. Han er sjuk i hodet sitt. Når det er sagt er det ikke noe vi kan gjøre, du må finne ut selv hva du vil, og handle deretter. Anonymous poster hash: e106a...7e5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #17 Skrevet 17. september 2014 Det her er misbruk ja. Du må stille noen ultimater til han, han må gå i behandling, og dere må og gå sammen. Han har et avhengighetsproblem, han trenger hjelp med det. Nekter han det, så må du bare gå. Du kommer til å bli bare mer og mer ødelagt skal han få lov til å misbruke deg på denne måten. Anonymous poster hash: 4a495...bda
klg,2 boys now:) Skrevet 17. september 2014 #18 Skrevet 17. september 2014 Du forstår vel også at dette er ikke normalt og du må lære deg og si nei. Om han blir sur så er faktisk det bedre enn at du skal bli misbrukt. Han må til en lege og få forklart at dette er ikke normalt. Du kommer ikke til og elske denne mann mye lengre tør jeg vedde på. Sier som alle andre her at det gjør meg kvalm og lese om misbruket.
Heltefrøken Skrevet 17. september 2014 #19 Skrevet 17. september 2014 Kan du ikke vise han tråden her? Så skjønner han kanskje at det ikke er han som har grunn til å bli sur , lei seg og såret ! Dustefyr. Han må virkelig være syk !
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #20 Skrevet 17. september 2014 Vet du... dette kan du ikke fortsette å gjøre. Dette er misbruk med stor M! Du MÅ sette ned foten og si NEI. Forsøk å prate med han,få time på fvk om så er. Jeg ville sagt til mannen min at du må gå dersom han ikke kan forholde seg til dine grenser, dine behov som jeg vil anta er søvn i første omgang. Anonymous poster hash: 03f31...3e0
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #21 Skrevet 17. september 2014 Jeg forstår ikke hvorfor du valgte å gifte deg med denne mannen og få enda et barn med ham når du visste hvordan han var. Når du selv ikke setter grenser fordi han kjefter og smeller, er det ingenting som vil endre seg. For dine barns skyld må du forlate denne mannen. Du elsker ham ikke, du har det berømte Stockholm-syndromet, du blir misbrukt og er knyttet til din misbruker. Anonymous poster hash: 67cd5...9fc
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #22 Skrevet 17. september 2014 Si NEI! HVa gjør han da? Dlår han deg? Voldtar han deg? Anonymous poster hash: cc627...7e8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #23 Skrevet 17. september 2014 Er det noe i livet ditt du har kontroll på selv, eller er det han som kontrollerer alt? Du sier du må love han sex for å få lov til å gå på besøk til noen, ærlig talt, du er voksen og trenger da ikke spørre om lov før du besøker en venninne! Selvfølgelig skal man snakke sammen og høre at den andre ikke ha noen planer, men man må ikke stå med "luen i hånden" og be pent om lov, og bare få lov ved å betale med seksuelle tjenester. Det er helt sykt! Mannen din er kontrollerende og nærmest psykopatisk. Han har null empati for deg og dine behov, ser bare seg selv og sine egne. Han mener det er din jobb å tilfredstille hans behov, men han trenger ikke ta hensyn til dine. Forholdet deres er helt skjevt, han har all kontroll og du er redusert til en nikkedukke som gjør alt du får beskjed om. Dette er ikke et godt samliv i det hele tatt. Du elsker ikke denne mannen, du bare tror du gjør det. Er det ikke noe som heter Stockholm-syndromet eller noe sånt? Du tror du er avhengig av denne mannen, men det er du ikke. Du er helt nødt til å komme deg vekk! Som start bestiller du time på familievernkontoret eller fastlegen din, du må fortelle noen hvordan du har det og få høre fra andre hvor galt dette er. Det normale i et forhold med forskjellig sexbehov er at man finner en middelveil begge kan leve med. Mannen din har stort behov, du har ikke noe behov i det hele tatt. Kanskje 2 ganger i uken da hadde vært et levelig kompromiss, han får sex to ganger i uken og må klare seg med høyrehånden resten av tiden, du slipper all sexmas så lenge dere har dere to ganger i uken. Anonymous poster hash: 2515d...104
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #24 Skrevet 17. september 2014 Mannen din er syk. Han har et avhengighetsproblem og nekter å innse det selv. Det kan du selvsagt ikke leve med, du blir jo misbrukt! Jeg tror ikke du elsker han. Jeg tror du føler at du trenger han og at du er redd for den vonde prosessen med å gå. Du vet at det finnes mange bedre menn der ute? Som respekterer deg og ikke bruker deg som dørmatte. Jeg tror du trenger noen støttespillere. Familie, venner? Noen som kan hjelpe deg? Mannen din er veldig syk. Hvis du ikke stopper dette vil han heller aldri klare å bli frisk. Så lenge du blir vil han bare bli verre. Anonymous poster hash: 8af8b...8ac
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #25 Skrevet 17. september 2014 Syns det er skummelt å lese svarene deres. Jeg tenkte når jeg skrev innlegget at det nok ikke var så mange som svarte, for det er jo ikke så ille. Skjønner jo nå at jeg ikke er helt på nett selv.. Og nei,han har aldri slått meg eller voldtatt meg med makt. Hadde han gjort det hadde jeg dratt på dagen. Men nå skal jeg virkelig sette en stopper for det. Men skjønner bare ikke helt hvordan jeg skal få det til uten at livet blir et mareritt. Anonymous poster hash: eff29...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå