Gå til innhold

Høstens lysfat!!

Anbefalte innlegg

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg synes denne tråden er morsom også, jeg.  Og ikke minst er den tankevekkende. Utrolig hva folk kan klare å spy ut av ufinheter om noe så betydningsløst som lysfat.  Akkurat her begynner det å få en betydning bare pga det. 

Vis meg lysfatet ditt og jeg skal si deg hvem du er....  liksom 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du faktisk er enda verre enn meg til å lage lysfat. Finner faktisk en viss trøst i det :P

De plastblondefatet er virkelig ikke pent.

Er litt overrasket da jeg ser for meg deg som en classy og stilig dame :)

Glemte du anonymknappen, eller står du for at du er en ekkel, miserabel kjerring som sitter på nettfora for å forsøke å øke den ikkeeksisterende selvtilliten sin ved å slenge dritt til andre mennesker? Æsj

Anonymous poster hash: 26a42...8c8

Jeg står for det jeg sier jeg. Gjør ikke du? Er det derfor du bruker anonymknappen? På seg selv kjenner man andre, skjønner jeg.

Det var slett ikke meningen å være ekkel og ufin og jeg håper at mamma'n til Nurket heller ikke oppfattet meg sånn.

Jeg er ikke særlig god på interiør selv og etter bilde å dømme så er ikke mamma'n en kløpper på lysfat ihvertfall :P men hver sin smak og om hun liker de selv er det jo supert.

Og som sagt er det litt felles skjebne, felles trøst, for meg å se de sjarmerende forsøkene hennes 😄

Skrevet

Jeg tror det har noe med å gjøre hvordan bilde blir tatt. Lysfatene er sikker finere i virkeligheten, spesielt når lysene er tent. Om du like lysfatene så ikke la oss her inne ødlegge det. Stol på deg selv.

Anonymous poster hash: ad479...368
Skrevet

Jeg vet at jeg er skikkelig dårlig på lysfat - velger derfor å ta den helt ut i den andre retningen i håp om at de blir så stygge st de bikker over til å bli fine :D

Skrevet

Tja. Ser du klorer deg fast i det "kakefatet"

Du fikk jo streng beskjed sist om å kvitte deg med det. :P

Ellers var det vel omtrent like smakløst som mine fat. :D

Anonymous poster hash: eb20d...915

Skrevet

Skjønner ikke vitsen ned denne tråden? Liker du at andre ler av dine lysfat? At du ikke har peiling på interiør? Wow, way 2 go !

Anonymous poster hash: 95851...d31

Skrevet

Skjønner ikke vitsen ned denne tråden? Liker du at andre ler av dine lysfat? At du ikke har peiling på interiør? Wow, way 2 go !

Anonymous poster hash: 95851...d31

He he, ja... Liker å være klassens klovn hun!

Anonymous poster hash: bcee1...b19

Skrevet

Jeg synes de er fine jeg  :rolleyes: Men så har jeg ikke ei A4 stue fra interiørkataloger heller :P Det viktigste for meg er at lysene funker og koser opp stemninga :)

Skrevet

Synes ikke at det ble så hakke galt når jeg fikk tent lysene på det dette ... fatet med orange lys er ... veldig orange ;)

post-853090-41405_thumb.jpg

Skrevet

Lysfat er jo helt ut nå da.

Nå skal det være svære søppeldunker stappa fulle med kubbelys som skal dominere i stua.

Det ene verre enn det andre :cry3:

Anonymous poster hash: 969e7...a7a
Skrevet

Synes ikke at det ble så hakke galt når jeg fikk tent lysene på det dette ... fatet med orange lys er ... veldig orange ;)

Det var faktisk riktig pent, og jeg tar tilbake "beskyldningen" min om at du er like dårlig på lysfat som meg. Du slår meg i støvlene, og jeg er sikker på at det er kjempekoselig i stuen deres nå!

Skrevet

Kan ikke dere som kan lage lysfat vise meg hvordan de skal se ut? I min verden har fatet en funksjon - å hinder smeltet stearin i å renne på bordet :P

Skrevet

Vel, jeg digger lysfatene til mammaen til nurket. Lo så jeg gråt i den første tråden. 

Pass deg, mamma'n til nurket, ellers blir lysfatene dine på moten ;-) 

Skrevet

Mitt spørsmål er retorisk - finnes det fine lysfat? Svaret mitt er nei og jeg skjønner ikke hvorfor eksemplene i denne tråden er så veldig mye verre enn alt det andre folk pynter stuene sine med. 

Skrevet

Kan ikke dere som kan lage lysfat vise meg hvordan de skal se ut? I min verden har fatet en funksjon - å hinder smeltet stearin i å renne på bordet :P

Signerer denne :) Noen som vil dele et bilde av et lysfat som faktisk virker? Det vil si at det ikke innholder "serviettfat", plastgresskar og kanelstenger som har overvintret fra sist jul ;)
Skrevet

Lysfat er og blir irriterende støvsamlere. Jeg har et i stua nå, fikk det i gave, fyrer på hver kveld for å brenne ned hele F*enskapet. Gleder meg til lysene har nådd bunnen og jeg kan ta det vekk med god samvittighet.  

Skrevet

Lysfat er og blir irriterende støvsamlere. Jeg har et i stua nå, fikk det i gave, fyrer på hver kveld for å brenne ned hele F*enskapet. Gleder meg til lysene har nådd bunnen og jeg kan ta det vekk med god samvittighet.

Er det pent, da? :) Bilde?
Skrevet

Det er et lysfat, så det er ikke pent.. Det gjør vondt i øynene når man ser på det. Skal spare dere for denslags grusomheter.  

Skrevet

Signerer denne :) Noen som vil dele et bilde av et lysfat som faktisk virker? Det vil si at det ikke innholder "serviettfat", plastgresskar og kanelstenger som har overvintret fra sist jul ;)

Men er det ikke nok da med et fat og noen kubbelys i kule farger? Lyselilla og knæsj oransje er kjempe fint sammen :-) Dropp skøyfer og potpurri :-)

Anonymous poster hash: cc950...d57

Skrevet

Det er et lysfat, så det er ikke pent.. Det gjør vondt i øynene når man ser på det. Skal spare dere for denslags grusomheter.

Jeg syns det kan være veldig fint med lysfat, jeg :) har en venninne som er kjempedyktig på det med antikke brett og lysestaker, men når jeg selv prøver blir det bare skikkelig stygt. Så hos meg er det kubbelys i lykt som gjelder. Selv jeg klarer ikke ødelegge det.

Skrevet

Mye mindre harry om du kun har kubbelys på fatet:) Og oppgraderer til et Kaleido-fat fra Hay;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...