Gjest lillehi Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Skal gå litt mot strømmen jeg da, for jeg synes faktisk ikke at de var så ille😃 men jeg er blitt beskyldt for å ha ekstrem dårlig smak når det kommer til interiør😜 men likte de faktisk👍😃
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. september 2014 #27 Skrevet 14. september 2014 Det her var jo litt koselig på en høstkveld. Muligens vinkel og at lysene er tent men... (Nei, jeg leser ikke denne bloggen, eg googlet lysfat og høst og så kom denne opp). http://marteklanderud.blogg.no/1347823551_p_mitt_lysfat.html Nei fy a meg, jeg heier på MammantilNurket og hennes stilfulle lysfat med personlig preg, ikke noe dusinvare der i gården. Glad for å ha deg tilbake på Lysfatfronten, det lyser opp i hverdagen!
MammantilNurket Skrevet 14. september 2014 Forfatter #28 Skrevet 14. september 2014 Jeg håper dette er en parodi på det innlegget som tidligere var om et visst lysfat, for dette var ikke pent Anonymous poster hash: 2ad4b...26f At hun parodierer seg selv, med andre ord Anonymous poster hash: 6d7ab...a64 Jeg følger opp ...
MammantilNurket Skrevet 14. september 2014 Forfatter #29 Skrevet 14. september 2014 Det her var jo litt koselig på en høstkveld. Muligens vinkel og at lysene er tent men... (Nei, jeg leser ikke denne bloggen, eg googlet lysfat og høst og så kom denne opp). http://marteklanderud.blogg.no/1347823551_p_mitt_lysfat.html Jaggu! Jeg har AKKURAT sånne kongler Hva er greia med vedkubbene med hyssing rundt? Kan jeg bruke tennbriketter med gavebånd som erstatning? Grillkull med sytråd??
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. september 2014 #30 Skrevet 14. september 2014 Jeg liker ikke å vaske sot, så jeg hadde brukt tennbrikketter med gavebånd. Jeg er sikker på at det er riktig lekkert.
Sørlandskjerringa Skrevet 14. september 2014 #31 Skrevet 14. september 2014 Likte veldig godt det første fatet! Men så leser jeg hverken interiørblogger eller -blader da.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #32 Skrevet 14. september 2014 Disse er like stygge som den veska du en gang la ut bilde av... Anonymous poster hash: 9411c...021
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #33 Skrevet 15. september 2014 Syntes de var søte jeg da Anonymous poster hash: 9f67c...25f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #34 Skrevet 15. september 2014 Fy så dårlig smak dere har! Dropp lysefatene deres om dere er under 70 år og i tillegg har bestemorstil! Kan dere ikke se i et blad eller noe for å få hjelp hvis dere MÅ ha disse latterlige lysefatene ..... Anonymous poster hash: 764b8...1dd
Suzie Que Skrevet 15. september 2014 #35 Skrevet 15. september 2014 Jeg er relativt god på klær og tilbehør, men det er åpenbart at jeg sliter på interiørfronten. Nå trodde jeg i hvertfall at det første fatet ikke var hoppende galt Jeg likte særlig godt den ikke spesielt pent rulla sigaren.
MammantilNurket Skrevet 15. september 2014 Forfatter #36 Skrevet 15. september 2014 Jeg er relativt god på klær og tilbehør, men det er åpenbart at jeg sliter på interiørfronten. Nå trodde jeg i hvertfall at det første fatet ikke var hoppende galt Jeg likte særlig godt den ikke spesielt pent rulla sigaren.Det er en kanelstang .... *knis*
MammantilNurket Skrevet 15. september 2014 Forfatter #37 Skrevet 15. september 2014 Disse er like stygge som den veska du en gang la ut bilde av... Anonymous poster hash: 9411c...021 Du må gjerne kritisere lysfatene mine, men å disse vesken min (!) er et slag under beltestedet ...
soleia Skrevet 15. september 2014 #38 Skrevet 15. september 2014 Eg er så gamal at første lysfatet ga meg skikkeleg 70 tals følelse i fargevalet. Hugsar mørk duk og keramikkservise, te og loff med aspikk. - det andre var litt vel Nille, men hadde funka i Halloween selskap.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #39 Skrevet 15. september 2014 Den første tråden var kjempemorsom! Nå blir det bare teit, alle vet jo at hun denne gangen bare gjør det for å være morsom. Anonymous poster hash: 7bc45...3d5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #40 Skrevet 15. september 2014 Det oransje så veldig amerikans ut, sånn Thanksgiving følelse. Ikke fint. Anonymous poster hash: 26aff...ed0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #41 Skrevet 15. september 2014 Eh....det var morsomt den gangen men ikke nå lenger... Du skjønner vel at ingenting varer evig? Anonymous poster hash: e279a...167
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #42 Skrevet 15. september 2014 Det er en kanelstang .... *knis* I know, *kniser tilbake*. Anonymous poster hash: e4950...d00
håperpåvinterbarn Skrevet 15. september 2014 #43 Skrevet 15. september 2014 Det her var jo litt koselig på en høstkveld. Muligens vinkel og at lysene er tent men... (Nei, jeg leser ikke denne bloggen, eg googlet lysfat og høst og så kom denne opp). http://marteklanderud.blogg.no/1347823551_p_mitt_lysfat.html Jaggu! Jeg har AKKURAT sånne kongler Hva er greia med vedkubbene med hyssing rundt? Kan jeg bruke tennbriketter med gavebånd som erstatning? Grillkull med sytråd?? Tennbriketter med sytråd rundt høres ut som noe jeg ville gått for, så JA! Do it! Praktisk også, når du skal tenne opp i peisen, så kan du bare kaste på en av tennbrikettene. Og når det er sagt, så var altså dette eksempelet det første jeg datt over, så jeg får ta kritikk på at det er likt absolutt alt annet interiørbloggere har på bordet (jeg har ikke peiling, jeg surfer mest på blibedrebonde og bondebladet...). Jeg tilbringer mer tid i fjøset enn jeg gjør med lysfatdekorasjoner, så det er vel grunnen til at jeg stryker i interiørdesign. Mitt mål med interiøret: det skal ikke lukte sau innendørs :P
Mandala Skrevet 15. september 2014 #44 Skrevet 15. september 2014 Jeg ser at du og jeg er på ca samme nivå når det gjelder lysfat Er en grunn til at jeg ikke har noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #45 Skrevet 15. september 2014 Hallo? Fikk helt sjokk da jeg leste denne tråden. Jeg liker absolutt ikke lysfat engang, men makan til hets til Mamman til nurket! Hva er vitsen i å svare sånn? Kan selv være litt krass i diskusjoner, men dette er en tråd om interiør og slett ikke vits i å være ufin selv om man ikke liker denne typen dekorasjoner. Å blande inn vesken blir helt på trynet. Det må være lov å svare at man ikke liker, men det er helt unødvendig å hetse. Anonymous poster hash: cc950...d57
Ladybird2014 Skrevet 15. september 2014 #46 Skrevet 15. september 2014 Men hvorfor i all verden skal du ha disse lysfatene når det ikke ligger for deg? Ville gått i en fin interiørbutikk og fått inspirasjon. Disse lysfatene ligner på noe kjøpt på Nille, og det er ikke noe å rope hurra for, spør du meg... Bor du i Oslo? Ta deg en tur på Illum og se hva som er in:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #47 Skrevet 15. september 2014 Disse er like stygge som den veska du en gang la ut bilde av... Anonymous poster hash: 9411c...021 Du må gjerne kritisere lysfatene mine, men å disse vesken min (!) er et slag under beltestedet ... Ja, for den var jo riktig så lekker.... Anonymous poster hash: bcee1...b19
*Miss Marple* Skrevet 15. september 2014 #48 Skrevet 15. september 2014 Disse er like stygge som den veska du en gang la ut bilde av...Anonymous poster hash: 9411c...021 Du må gjerne kritisere lysfatene mine, men å disse vesken min (!) er et slag under beltestedet ... Ja, for den var jo riktig så lekker....Anonymous poster hash: bcee1...b19 Jeg må bare lure på hva det er med mennesker som deg? Er du like ufin og muggen mot de menneskene du har rundt deg også? Eller trenger du et anonymforum for å få ut gørra du ellers stenger inne?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #49 Skrevet 15. september 2014 Disse er like stygge som den veska du en gang la ut bilde av... Anonymous poster hash: 9411c...021 Du må gjerne kritisere lysfatene mine, men å disse vesken min (!) er et slag under beltestedet ... Ja, for den var jo riktig så lekker.... Anonymous poster hash: bcee1...b19 Ja, hva er det med deg? Verken lysfat eller vesken var noe for meg heller. Vi har alle forskjellig smak og stil og jeg fatter ikke at du gidder å spy ut grums på denne måten. Eneste forklaringen jeg kan komme på er at du har det vanskelig selv. Hvis du vil kan du godt kalle meg for ting, vi er jo begge anonyme, så da slipper det å bli personlig og du får ut alt grumset ditt. Kom igjen nå! Foreslår at du begynner med å kalle meg en egoistisk, harry og stygg person som garantert er dårlig mor, elendig kone og generelt helt håpløs. Nå har jeg startet for deg også er det opp til deg hva mer du trenger å si for å få deg til å føle deg litt bedre..... Anonymous poster hash: cc950...d57
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #50 Skrevet 15. september 2014 Jeg tenker at du faktisk er enda verre enn meg til å lage lysfat. Finner faktisk en viss trøst i det De plastblondefatet er virkelig ikke pent. Er litt overrasket da jeg ser for meg deg som en classy og stilig dame Glemte du anonymknappen, eller står du for at du er en ekkel, miserabel kjerring som sitter på nettfora for å forsøke å øke den ikkeeksisterende selvtilliten sin ved å slenge dritt til andre mennesker? Æsj Anonymous poster hash: 26a42...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå