Gå til innhold

Høstens lysfat!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er høstens lysfat på plass og jeg er klar for å løfte stemningen i stuen til astronomiske høyder ...

post-853090-126122_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... og her er lysfat nr.2 :)

post-853090-155277_thumb.jpg

Skrevet

Jeg håper dette er en parodi på det innlegget som tidligere var om et visst lysfat, for dette var ikke pent :P

Anonymous poster hash: 2ad4b...26f

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne hatt noe slikt , men det får ikke stå i ro og jeg orker ikke sete frem noe som skaper frustrasjon hos liten og stor :)

Skrevet

Her var alt like stygt. Men det var kanskje stilen du sikta mot?

(By the way, Hvor selger de forresten slike forferdelige blomsteroppsatser og servietter? Eller er det arvegods fra gamle tante gerda med alle kattene?)

Anonymous poster hash: 9411c...021

Skrevet

Jeg håper dette er en parodi på det innlegget som tidligere var om et visst lysfat, for dette var ikke pent :P

Det var jo jeg som sto bak lysfat-tråden - jeg gjør nå et nytt forsøk :)

Var det sååå ille, altså??

Skrevet

At hun parodierer seg selv, med andre ord :P

Anonymous poster hash: 6d7ab...a64

Skrevet

Her var alt like stygt. Men det var kanskje stilen du sikta mot?

(By the way, Hvor selger de forresten slike forferdelige blomsteroppsatser og servietter? Eller er det arvegods fra gamle tante gerda med alle kattene?)

Blomsteroppsatsen er kjøpt på lokal frukt- og blomsterbutikk - gave fra slektning :D
Skrevet

At du ikke googler høst + lysfat, så ser du hvordan det skal gjøres 👍

Skrevet

Litt spes at du har så dårlig smak når du bruker tusenlapper på vesker.. kunne kanskje like gjerne kjøpt veske på nille?

Anonymous poster hash: 169ce...b6d

Skrevet

Jeg tenker at du faktisk er enda verre enn meg til å lage lysfat. Finner faktisk en viss trøst i det :P

De plastblondefatet er virkelig ikke pent.

Er litt overrasket da jeg ser for meg deg som en classy og stilig dame :)

Skrevet

Jeg er relativt god på klær og tilbehør, men det er åpenbart at jeg sliter på interiørfronten. Nå trodde jeg i hvertfall at det første fatet ikke var hoppende galt :P

Skrevet

Elsker serviettene du har under :D like fine som i sist tråd disse :D

Skrevet

Jeg synes MammantilNurket har en herlig selvironi, jeg! :D

Likte det første du la ut, flotte farger. Det andre ble litt... vel... oransje ;)

Anonymous poster hash: 61774...232
Skrevet

Ha ha ha, det er som så se hva jeg kunne lagd ;) Enten heelt fargeløst, eller for mye farger ;)

Jeg har virkelig ikke peil på interiør og lysfat har jeg nærmest gitt opp :P

Men du skal ha :tommelopp:  for forsøket altså. Bedre enn meg iallefall, he he :fnise:

Skrevet

Elsker serviettene du har under :D like fine som i sist tråd disse :D

Det er faktisk et metallfat fra IKEA som ser ut som en kakeserviett :D
Skrevet

Det andre lysfatet minner meg om noe Martha Stewart kunne laget:p

Anonymous poster hash: 46343...427

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hva dere mener er et godkjent lysfat? Disse er jo virkelig ikke hinsides grusomme?!

Anonymous poster hash: f925b...726

Skrevet

Nr to hadde vært helt greit til en halloweenfest, men litt vel mye en søndag i september kanskje ;)

Anonymous poster hash: f49e5...35b
Skrevet

Tommel opp for godt forsøk!! Jeg finner også mye trøst i at andre er like talentløse på lysfat som meg. Hvordan det gjøres fint aner jeg ikke, for alt jeg lager ser rævva ut :P. Kanskje du kan google lysfat??

Skrevet

Det er noe som ikke stemmer med deg, mammaen til nurket. Du fremstår som en dame med klasse, men dekorerer stua i samme stil som grandtanta mi på 80. Jeg er forvirret!

Anonymous poster hash: aa5f7...677

Skrevet

Haha, tror ikke et sekund på at du har peil på klær, veske og sko, når du presenterer dette.. I tillegg, er ikke du type barnehagetante? Hmmm.. Nei, må nok lengre på landet med at du er så innmari flott på det.. Tenker du er en grå mus, som liker å fremstå som noe annet..

Men, kanskje jeg tar feil? Lukke til ihvertfall!!

Anonymous poster hash: bcee1...b19

Skrevet

Lykke til... 😜

Anonymous poster hash: bcee1...b19

Skrevet

Konklusjon:

Om det du lager ikke allerede finnes  i tusenvis av helt identiske kopier på diverse blogger allerede, og er helt fargeløst og personlighetsløst -ja, så er det ikke fint!

HI: Drit i alle disse fantasiløse og kjedelige ekspertene. Jeg synes fatene dine er fine.

Anonymous poster hash: 2ea35...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...